Harry Boy*
Guest
Din mamma är ett hot, hört att hon är har vunnit många världar <333Finns inga hot på denna världen. Man kan nästan tro att det är en norsk värld.
Din mamma är ett hot, hört att hon är har vunnit många världar <333Finns inga hot på denna världen. Man kan nästan tro att det är en norsk värld.
Hon har tyvärr inte vunnit några världar, så ni två ligger ju på samma nivå.Din mamma är ett hot, hört att hon är har vunnit många världar <333
Hejj bby, dem kommer snart. Måste se vilka som är värda att ta in under mina vingar.Är Zlatan tillbaka med systerstammar? <3 <3 <3
Om du menar börsen så "refreshas" den inte, när spelare säljer resurser kan andra köpa dom därifrån. Fungerar som en riktigt aktiemarknad (i princip).Någon som vet när pp-förrådet refreshas?
Bekräftas. Gillar lågoddsareRyktas att jump ser giftiga ut, slutliga vinnare??? Låga odds på det![]()
Slöa?? Tänkte du baklänges nu, Nico?Ryktas om en spännande värld iom de slöa inställningarna![]()
Jag hoppas att du inte är här för att stänna :/Puss. <3
Fortfarande inte säker om jag är här för att stänna. För att slänga in ett rykte så ryktas det väl om att jag ryker efter skyddet.
Buenas Noches
PS: Vad är rykteskraft för övrigt och varför är min högre än eran?
28.432 har jag plundratHur mycket har alla farmat nu?)))
1lkHur mycket skickar ni i varje farmattack ?
100.000+ resurserHur mycket har alla farmat nu?)))
Slöa?? Tänkte du baklänges nu, Nico?![]()
V32 är väl nästan dubbelt så snabb som V31 va??
Classic 21 är iaf bra snabb och har inställning:
Hastighet: 3
Enhetshastighet: 0.66
v32:
Hastighet: 1.6
Enhetshastighet: 0.667
v31:
Hastighet: 1.0
Enhetshastighet: 1.0
hahahahahahahaha fake100.000+ resurser
Fake? Att ligga på 100k är inte ens brahahahahahahahaha fake
hahahahahahahaha fake
Fake? Att ligga på 100k är inte ens bra
Fast enhetshastigheten är också snabbare än v31hahah jag tänker på enheterna jutar en evighet att farma
![]()