Nya top 15 - v1 (och INGET off t denna gång)

DeletedUser

Guest
Jag menade ingenting illa. Jag uppfattar det bara inte som thinking outside the box, eftersom det är standard vid det här laget. Inget att bli arg för...

Hej på sig :)

När blev standard fel? Hela vårt samhälle är uppbyggt av "standard". Någon skall vinna V1, det är vad det handlar om. HUR, på vilket sätt, ISO eller inte ISO spelar ingen roll. Alla pratar om att poäng är inget värt, det är OB som räknas. För mig är det en tampong, det är vinna V1 som räknas, inget annat. MÅLET är det viktiga här, inte resan.

Vill du fortsätta att pika dina alliansbröder så rekommenderar jag vårt interna forum, annars kan ju folk tro att vi är ovänner. ;)

Hej på sig själv...
 

DeletedUser

Guest
Don Humble, vad menar du med att alla i Knight blir gladare av att eggeh pinkar på en Knightare in public? Det vet jag inte om jag hade blivit om någon ur en annan stam hade pinkat på en -SK-:are.

Ytterligare, vägen till målet är en viktig del, vilket ni Knightare själva beskriver utifrån er profil.

För att ta detta från er profil:
"Loyalty:
Be known for unwavering commitment to the people and ideals you choose to live by. There are many places where compromise is expected; loyalty is not amongst them."

Vi har ställt upp för er, hela vägen, låt inte några enstaka personers inlägg få er att bryta mot era värderingar. Åtminstone jag tror att Knight är mer än så. Tillsammans mot DH. I evighet, Amen.

Din ödmjukast, Pöta.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Nu börjar jag nästan tro att du trollar Humlan, den här visan var ny för mig. Men vi lämnar't där.


1 -SK- - Hej hopp, störst i totala poäng fick vi inte vara så länge. Men vad gör det när man har några av de galnaste o bästa spelarna på .se?

2 Knight - Många trevliga gossar och töser. Har haft det en smula turbulent och det nya blodet kanske var helt på sin plats. Har en smula kvar att bevisa på slagfältet men det kommer nog i sinom tid.

3 DH - Har haft några klippor som gjort livet surt för oss, all cred till er som kämpar vidare. Ni som hoppat av båten utan större fight kan däremot vara utan creds.

4 DEIST - En del gamla rackare som hänger kvar, tyvärr har jag dålig koll på er. Adlar lite barbs och lite magnusson och en smula CoS.

5 TO - Ungefär detsamma som ovanstående. Era adlingar ser ju onekligen väldigt grå ut.

6 PHX - Lite av- och påhopp bland medlemmarna, inget att hurra över i adlingsväg, adlar utöver barbs en gnutta av H.O.A, vilka det nu är.

7 ÄGER - Här var det lite mer livat. Verkar ha tagit sig an Exi en gång för alla, all respekt för det valet ;)

8 -THG- - En salig blandning av spelare som tydligen är Xetres följeslagare. Verkar vara lite av en internadlingsstam kombinerat med härlig barbadling.

9 ABMS - HIMANEN. Här ståre still!

Näe nu får det räcka. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ni stammar som blev utelämnade, men tidpunkten är inte rätt för att sitta o luska på tw-stats bland alla miljontals barbadlingar.
 
Senast ändrad:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kul att sämsta stammen i topp tre ligger tvåa vilket de gjorde även innan mergen. Men gillar din kommentar på fyran.

"...när jag spelade."

Vart du rimmad eller "fick du annat att göra IRL"?

Jag blev inte rimmad, fick inte äns attacker på mig när jag slutade. Jag åkte till USA och gav bort kontot till en IRL som inte orkade köra mer så han gråade det.

Sen är ni sämst på top 3, ni har några bra spelare men mest dåliga. Ni hade 2 månader på er att förbereda er, men ni gjorde inte det för ni satt och rullade tummarna eller något sådant. Kommer inte riktigt ihåg svaret men det var ganska idiotiskt.
 

DeletedUser

Guest
Jag blev inte rimmad, fick inte äns attacker på mig när jag slutade. Jag åkte till USA och gav bort kontot till en IRL som inte orkade köra mer så han gråade det.

Sen är ni sämst på top 3, ni har några bra spelare men mest dåliga. Ni hade 2 månader på er att förbereda er, men ni gjorde inte det för ni satt och rullade tummarna eller något sådant. Kommer inte riktigt ihåg svaret men det var ganska idiotiskt.

Bra analys. Påminner mycket om ditt sista ord ovan men skit på det. JA, tvåan är sämre än trean. Säger ju sig självt, så är det ju i alla tävlingar...? ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror du är lite kinkig just nu Humlan. DU skrev att man måste tänka outside the box ( = form av nytänk) om hur lång tid det är kvar på världen för alla som "matat på" med hur segt det går, allt eggeh sa var att merge inte är nytänkande, som du antyder. Ingen värdering i vad som är FEL la han, och inte heller sa han att nytänk vinner världen. Eggeh är krigsmaskin, att kriga är inte HELLER nytänkande, relax man :)

I övrigt är ni alla offtopic, mod, arg gosse och randoms. Gör en lista eller tig (jag har försökt få liv i tråden innan, I'll pass this time)
 

DeletedUser

Guest
Tänk längre. Jag vill inte få SKIT på mig om jag talar om vad jag menar :D
 

DeletedUser

Guest
Jag vet precis vad du åsyftar, handlar inte om att "tänka längre". Men vill inte du skriva det så får väl någon annan ;)

Eftersom de flesta helst tjattrar eller kommenterar andras listor, gör jag ett försök att styra tråden rätt. Var inte så blyga för att säga era åsikter, det är bara ett spel. Det värsta som kan hända är att någon inte håller med.

1 -SK- - Åter ensamma i krig mot DH, vilket känns surt över sommaren. Men tempot är högt, krigsandan på topp och statsen till vår fördel.
2 Knight - Mergat med GPR och ingått i vapenvila med DH. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var besviken på just vapenvilan och framförallt hur den presenterats, men man gör vad man måste i pressade situationer, och det får stå för de/den som fattat beslutet. Något av en tröst att mina 2 favoriter här var liiiiiiiiiite i mina tankebanor gällande just denna vapenvila. Lycka till med mergen. But I'll be damned om jag inte får sno conan en vacker dag ;)
3 DH - Fienden sedan ett bra tag tillbaka. Några få utvalda som förtjänar ban för sitt beteende, några kaxiga inhoppare som inte presterat i den mån de snackat, men också några oldschoolers som hänger kvar till sista by. Den sista kategorin (SSK, Kruxet, Masterqaz, Nordic, Mental och säkerligen en bunte till) förtjänar all heder för att de inte böjt nacken.
4 DEIST - Barbmyglare som springer DH's ärenden & tar in flyktingar - Urusel ledning som kommer kosta sina fotsoldater all chans att överleva v1 i längden. Har adlat barbarer från f.d. Knightspelare, f.d. DH-spelare, f.d. SK-fiender - De trampar ALLA på tårna. Det är min tro och förhoppning att Knight tar sitt förnuft till fånga och rensar sin bakgård från dessa snålskjutsåkare som uppvärmning för vad de än tar sig an efteråt.
5 TO - Skulle lyssnat på Rex.
6 PHX - Deffar DH, hade en av .se's bästa spelare som ledare/diplomat för längelängesen, semesterort numera.
7 DsR - Exi's DH-konton. Frågan är när hans högra hand Angus (MrRisling) skall hoppa över.
8 ÄGER - Utbrytare från Hellz som adlar barbmyglare i söder. Slår ett slag för krigande genom sina aktioner, gillas!
9 -THG- - Beskyddarstam? Really? Aja. Xetres buddies, håll er borta från sydväst så önskar jag er all lycka.
10 ABMS - Himanen, det gamla myggbettet som förr eller senare kommer att go out with a bang, gissar jag.
11 Pirat - Kaagres utbrytarstam. På väg tillbaka till Knight? På väg att få sällskap i Pirat? Frågetecken.

Ditto på Purk, längre ner känns det mest som dökött som väntar på att någon skall dra pluggen ur respiratorn. Inget illa menat, men den här världen har ett par år på nacken, slåss man inte i toppen nu, är oddsen inte kalasbra för att mycket kommer förändras. You get an A for effort though.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
1 -SK- - Stora stygga vargen tog en stor tugga men kunde inte riktigt få i sig hela bytet. Letar nu efter mindre mål för att mätta egot.
2 Knight - Mergat en gång till och laddar tydligen om kanonerna. Är det samma som ovan eller gör dom det intressant på V1 igen?
3 DH - Glansdagarna är över, vart de sista ursprungsspelarna vänder sig är det enda som är intressant.
4 DEIST - Kommer Knight titta in? Lite för passiv för sitt eget bästa.
5 TO - Vet inget.
6 PHX - Ointressant.
7 DsR - Barbhav?
8 ÄGER - Vem rekryterar dem först?
9 -THG- - Ointressant.
10 ABMS - Ointressant.
11 Pirat - Ganska ointressant också.
12 CoS - Före detta DD-spelare? Händer nog inget här.
13 DH-I - Barbhav, typ.
14 F.E.AR - Missade en punkt? Före detta DD/DEIST/random, ointressant.
15 Stupid - Äts upp av "GPR".
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
1 -SK- - Stora stygga vargen tog en stor tugga men kunde inte riktigt få i sig hela bytet. Letar nu efter mindre mål för att mätta egot.
2 Knight - Mergat en gång till och laddar tydligen om kanonerna. Är det samma som ovan eller gör dom det intressant på V1 igen?
3 DH - Glansdagarna är över, vart de sista ursprungsspelarna vänder sig är det enda som är intressant.
4 DEIST - Kommer Knight titta in? Lite för passiv för sitt eget bästa.
5 TO - Vet inget.
6 PHX - Ointressant.
7 DsR - Barbhav?
8 ÄGER - Vem rekryterar dem först?
9 -THG- - Ointressant.
10 ABMS - Ointressant.
11 Pirat - Ganska ointressant också.
12 CoS - Före detta DD-spelare? Händer nog inget här.
13 DH-I - Barbhav, typ.
14 F.E.AR - Missade en punkt? Före detta DD/DEIST/random, ointressant.
15 Stupid - Äts upp av "GPR".

Du pratar som vanligt en massa dynga ser jag. Föga oväntat när man har med dig att göra, starien.

Letar vi efter mindre mål? Vi tar byar som satan mot vår gamla härliga fiende, DH, precis som vi gjort hela tiden dom senaste ~6 månaderna. Vad ska vi göra för att förtjäna din ovärderliga respekt, om det inte är att döda vår enda stora fiende? Pajas.
 
Senast ändrad:

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Någon måste ju ge er på familjelyckan när ni hela tiden klappar varandra på axlarna. Hur tråkigt vore det inte om ni bara hade framgångar?! Eller förresten har vi ju alla hört hur surt äpplena smakar när det inte går er väg...

Visst är DH fortfarande dit era adlar vandrar men vi vet redan att det kriget är överspelat, ni är inte redo att ge er på Knight och eldar därför för fokus på annat än topp 3.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Någon måste ju ge er på familjelyckan när ni hela tiden klappar varandra på axlarna. Hur tråkigt vore det inte om ni bara hade framgångar?! Eller förresten har vi ju alla hört hur surt äpplena smakar när det inte går er väg...

Visst är DH fortfarande dit era adlar vandrar men vi vet redan att det kriget är överspelat, ni är inte redo att ge er på Knight och eldar därför för fokus på annat än topp 3.

Du går ju från klarhet till klarhet.
 

DeletedUser

Guest
Någon måste ju ge er på familjelyckan när ni hela tiden klappar varandra på axlarna. Hur tråkigt vore det inte om ni bara hade framgångar?! Eller förresten har vi ju alla hört hur surt äpplena smakar när det inte går er väg...

Visst är DH fortfarande dit era adlar vandrar men vi vet redan att det kriget är överspelat, ni är inte redo att ge er på Knight och eldar därför för fokus på annat än topp 3.

Inte för att jag har ett fan med det att göra, men som en ren allmän kommentar skulle jag säga att 288 miljoner inte är "överspelat"?
 

DeletedUser

Guest
Någon måste ju ge er på familjelyckan när ni hela tiden klappar varandra på axlarna. Hur tråkigt vore det inte om ni bara hade framgångar?! Eller förresten har vi ju alla hört hur surt äpplena smakar när det inte går er väg...

Visst är DH fortfarande dit era adlar vandrar men vi vet redan att det kriget är överspelat, ni är inte redo att ge er på Knight och eldar därför för fokus på annat än topp 3.

Vafan snackar du om? Vi har full fokus på DH. Varför skulle vi ge oss på Knight? DH är vår fiende.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle du säga det?

Räknar man poäng så har du kanske... nä fan inte ens då är det inte överspelat. DH har tappat spelare, moral, trupper, poäng och säkert också lust att spela och safe to say trenden kommer inte att vända. Långt innan de tappat 288 miljoner kommer de originalspelare som finns kvar hoppa skuta eller tids nog gå grådöden. Får vi se en/ett par ny/a rainbow som håller sig kvar? Kanske. Men DH som stam är redan nu historia.

Överspelat.
 
Topp