Nya top 15 - v1 (och INGET off t denna gång)

DeletedUser

Guest
1 -SK- sitter på en plats där dom inte hör hemma
2 Knight min egna stam! säger inget så har jag inget sagt
3 DH - gör ett otroligt bra jobb fortsätt så
4 DEIST -Bättre kan ni mot -sk-! flera aktiva bra spelare dock bör ni komma fram
5 TO - borde gå på -sk-.
6 PHX - hjälp DEIST så kommer ni långt
7 DsR - finns inte kvar :O
8 ÄGER - händer?
9 -THG- - Ointressant.
10 ABMS - gubbe som inte växer
11 Pirat - gjorde han ett misstag ?
12 CoS - ?
13 DH-I - fixa in lirare till kontona!.
14 F.E.AR - händer?
15 Stupid -fixa till dig en fred och ställ dig på rätt sida!.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
1 -SK- sitter på en plats där dom inte hör hemma
2 Knight min egna stam! säger inget så har jag inget sagt
3 DH - gör ett otroligt bra jobb fortsätt så
4 DEIST -Bättre kan ni mot -sk-! flera aktiva bra spelare dock bör ni komma fram
5 TO - borde gå på -sk-.
6 PHX - hjälp DEIST så kommer ni långt
7 DsR - finns inte kvar :O
8 ÄGER - händer?
9 -THG- - Ointressant.
10 ABMS - gubbe som inte växer
11 Pirat - gjorde han ett misstag ?
12 CoS - ?
13 DH-I - fixa in lirare till kontona!.
14 F.E.AR - händer?
15 Stupid -fixa till dig en fred och ställ dig på rätt sida!.

Vilka borde vara etta då?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
okej

mkt snack om han / hon exikuter Sffn kär i han / hon på något sätt? enda nicket du i stort sätt nämner nu för tiden.
dra något nytt för en gångs skull eller gå och lägg dig :cool:
du tror mkt har man märkt. nice

n3apower vrf vi har alltid handlat på rätt sätt.
 

DeletedUser

Guest
okej

ärliga spelare med aktiviteten på topp. och har alltid handlat på rätt sätt-
-sk- adlar lätta byar av spelare som är inaktiva / nästan gråa.
vi därimot. vi har alltid gett oss på aktiva spelare som kan ge motsånd. nu syftar jag på DH spelare som är aktiva,
-sk- må ha varit i många krig, men endast lätta krig, nu har dom det jobbigt mot dh och deist!
och jag själv tycker att vi äger. klart man tar sin egna stam i första syfte :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför Knight skulle förtjäna att ligga på rank ett, de har mergat sig till poängen de har nu. Måhända det är taktiskt rätt men man förtjänar inte något utan att ha fått kämpa lite för det så personligen anser jag att -SK- ligger på rank ett med all rätt.
 

DeletedUser

Guest
jaha å nu är det poäng nissen som är ifarten:confused:
POÄNG dödar inte trupper.
har stammen mer byar än den som ligger rankad 1:a så borde dom ligga 1:a.
många byar många off-byar:thinking:;)
rex du å ha varit med länge och stått ut med skit snack osv.
men hur kan du vara så dum och ställa dig på -sk-s sida?????:confused:
TO har varit med länge nu, VFB med.
men vad har ni åstakommit för att ligga där ni ligger:cool:
skit samma, gör något ist för att babbla vet jag ^_^
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Förstår inte varför Knight skulle förtjäna att ligga på rank ett, de har mergat sig till poängen de har nu. Måhända det är taktiskt rätt men man förtjänar inte något utan att ha fått kämpa lite för det så personligen anser jag att -SK- ligger på rank ett med all rätt.

Dock har ju Love mergat med -SK-, antalet medlemmar som gick över kvittar väl? en stam som går över till en annan anser jag vara en merg. Jag tycker både Knight och -SK- förtjänar första platsen lika mycket.
 

DeletedUser

Guest
Love var aldrig en maktfaktor i v1, det var en mellanlandning för 4 DH'are. Om vi hade rekryterat samma 4 spelare ur DH direkt, hade vi "halvmergat" med DH, eller hade vi bara rekryterat? Mergar -SK- med ABMS om vi tar in HIMANEN, eller har vi bara rekryterat en spelare? Att kalla en rekrytering av 4 spelare för merge, på samma sätt som en merge mellan 40 resp. 40 spelare, tycker jag är lite snedvinklat. Men vad vet jag. Den procentuella ökningen av medlemsantalet borde avgöra definitionen från fall till fall om man frågar mig.

Sedan kan jag till Exi's stora glädje informera om att TO inte är på -SK-s sida, även om jag haft trevliga igm-växlingar med just Rex förut.

Ni alla är fortfarande offtopic, och sist jag sa det, så bemödade jag mig att göra en lista. Er tur ;)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Love var aldrig en maktfaktor i v1, det var en mellanlandning för 4 DH'are. Om vi hade rekryterat samma 4 spelare ur DH direkt, hade vi "halvmergat" med DH, eller hade vi bara rekryterat? Mergar -SK- med ABMS om vi tar in HIMANEN, eller har vi bara rekryterat en spelare? Att kalla en rekrytering av 4 spelare för merge, på samma sätt som en merge mellan 40 resp. 40 spelare, tycker jag är lite snedvinklat. Men vad vet jag. Den procentuella ökningen av medlemsantalet borde avgöra definitionen från fall till fall om man frågar mig.

Sedan kan jag till Exi's stora glädje informera om att TO inte är på -SK-s sida, även om jag haft trevliga igm-växlingar med just Rex förut.

Ni alla är fortfarande offtopic, och sist jag sa det, så bemödade jag mig att göra en lista. Er tur ;)

Man kan se det på olika sätt :)
Antingen rekrytering eller merg.

Merge betyder Slå ihop eller sammanslagning, man slår ihop två stammar. Om ni vill kalla det för rekrytering kan lika gärna "mergen" med Knight också vara en rekrytering, samma som när love gick över till -SK- ;)
 

DeletedUser

Guest
Min poäng var bara att Knight mergat till sig ungefär hälften av sina poäng, jag har därmot inte sagt något om deras kvalité när det gäller krig och låter det vara osagt. SK å andra sidan har adlat sig till större delen av sina poäng vilket jag sen anser vara mer värt. Att båda stammarna sen är riktigt bra och förtjänar en topplacering är det ingen tvekan om.
Och innan någon börjar tjata om att trupper vinner krig så vill jag bara påpeka att det är poängen som bestämmer rankingen, vilket alla borde veta vid det här laget.

Om ni sedan vill veta vad jag tycker om top 15 så hänvisar jag till min senaste lista som finns längre upp.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
1 Knight - Min stam. Vad har man och säga om den. De ända man kan säga är , Jag älskar er alla :D!
2 -SK- Bra stam. Warriors hela högen. Krigar mot 2 stammar och går plus. Bara 1 sak och säga åt de och de är SKITBRA JOBBAT. Ni har och kommer alltid och ha stor respekt för mig!
3 DH - Kämpat på bra. Många flyktingar vilket är tråkigt. Ni har några spelare som gör bra ifrån sig. Vilket är respekt.
4 DEIST - Misstag som kan bli ert fall. Först tar ni in flyktingarna från DD sen från Dh. Får man fråga vad ledningen tänker med
5 TO - hahaha mupparna.
6 PHX - vet inte så mycket om er. Men gillar er
7 ÄGER - Vilken sida väljer ni stå på???;)
8 ABMS - ???
9 -THG- söta spelare. :p
10 Pirat- kaagare(L)
11 CoS- Ni vet redan vad jag tycker om er. Inget positivt iaf.
12 KILL- du ger aldrig upp magnuson. Respekt. Och du krossar Deist hmm :p
13 H.O.A- Bara en person jag gillar i den stammen resten ...
14 DH-I RIP
15 1337-A bye bye
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
ärliga spelare med aktiviteten på topp. och har alltid handlat på rätt sätt-
-sk- adlar lätta byar av spelare som är inaktiva / nästan gråa.
vi därimot. vi har alltid gett oss på aktiva spelare som kan ge motsånd. nu syftar jag på DH spelare som är aktiva,
-sk- må ha varit i många krig, men endast lätta krig, nu har dom det jobbigt mot dh och deist!
och jag själv tycker att vi äger. klart man tar sin egna stam i första syfte :rolleyes:


Jag måste försvara -sk- där. De gick in i kriget 1-2 månader före oss och tog massa byar. Det var deras plan tror jag och var väldigt smart drag måste man säga. Vet inte vad ställningen stod efter 3 dagar 500 - 0 ? :p

. Detta spel handlar om strategi. -sk- har spelat väldigt strategiskt annars hade dem aldrig varit där de är nu. De är samma sak med oss. Allt hänger på aktivitet, planering och hur ledningen är. -sk- har vad jag själv sett med mina egna ögon en mycket bra ledning som är smarta.

Man är inte smart om man går på berg och får däng. Utan man måste tänka taktiskt. Hur skall man göra för och få ned sådan stor stam. ? :p Rätta mig om jag har fel :)

Tolka mig inte fel nu för jag tycker ändå min stam är bäst:p men att säga att -sk.- adlar gråbyar och inaktiva spelare kan man få 1 namn? :p Tyckte de pucklade på alla spelare:p?
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
jaha å nu är det poäng nissen som är ifarten:confused:
POÄNG dödar inte trupper.
har stammen mer byar än den som ligger rankad 1:a så borde dom ligga 1:a.
många byar många off-byar:thinking:;)
rex du å ha varit med länge och stått ut med skit snack osv.
men hur kan du vara så dum och ställa dig på -sk-s sida?????:confused:
TO har varit med länge nu, VFB med.
men vad har ni åstakommit för att ligga där ni ligger:cool:
skit samma, gör något ist för att babbla vet jag ^_^

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA :D :D HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA :D :D HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA :D :D


Självinsikt är ett svenskt ord som ofta används för att beskriva en person som uppfattar sig själv på ett realistiskt vis. Att ha självinsikt betyder att man är medveten om sina brister och tillgångar. Att man vet hur man själv fungerar, att man kan ta ansvar för det och att man kan se hur ens beteende påverkar omgivningen



Så det inte blir offtopic --> Topp 15 var det ja...är trött så kör bara topp 4....


1. Knight - Vafan har ni tagit förstaplatsen! Gratulerar, lovar göra vad vi kan för att sno den igen :cool:
2. -SK- - Adlar tydligen för dåligt då vi trillat ner hit. Men ett härligt gäng är det som utan tvekan visat vad de kan inom tw!
3. DH - De som är kvar kämpar tappert, all heder åt dessa individer! Men det ser väldigt mörkt ut för deras del...
4. DEIST - Tolv dagar av krig mot -SK- och underläge 55-26. Skulle tippa att det kommer fortsätta ungefär så, händer inte mycket men det är -SK- som kommer plussa.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
1 Knight - Ligger väl på rätt plats efter stor mergen...förväntar mig dock att ni nu utnyttjar alla dess 78 medlemmar till nåt bra.tex ett krig.
2 -SK- Skoningslösaste stammen .se krigar mot två top 5 stammar och går plus... Fortsätt så! så kommer ni nog få tillbaka rank1 ;)
3 DH - Kämpar väl på så gått det går men det är väl inte lätt med en massa flyktingar som inte har samma framgång som orginalen..
4 DEIST - Krigar också mot två stammar och har haft ganska bra resultat hittills men det kommer nog gå trögt om ett tag då -sk- lägger ner tid på er :)
5 TO - Ingen störra koll förutom att det är mycket inaktivitet hos en del
6 PHX - Ingen Koll alls
7 ÄGER - Ingen större koll här längre förutom att ni är trevliga:)
8 ABMS - Söker tydligen nya vänner
9 -THG- Ingen koll
10 Pirat- kaagre som har virrat sig in i små knott:)
11 CoS- Ingen större koll
12 KILL- Min egna stam som kämpar på mot DEIST
13 H.O.A- Ingen koll
14 DH-I December in Hells kyliga massgrav
15 1337- ingen koll
 

DeletedUser

Guest
1Knight - Adlar grå byar gör något vetigt ist

2 -SK- kämpar fan riktigt bra trodde aldrig ni skulle vara igång så här pass länge! bra kämpat

3 DH - går under gör något åt erat skepp nu innan det är försent.

4 DEIST - bli aktivare tack. ni behöver någon som kan styra upp er stam och få igång offensiver

5 TO - F,d VFB:are fick pissk av -sk- en gång i tiden, passa på och ge igen nu kanske? innan ni skördas bort av knight


orkade inte lägga fram dom mindre stammarna som inget gör på värden,
står mellan dessa iallafall.
 
Topp