Nya top 15 - v1 (och INGET off t denna gång)

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Knight Grattis till era rekryteringar som ni var tvungen att ha bara för att gå ut i krig. Har hört rykten om att det finns stora klyftor i stammen? Inte så svårt att tänka sig då ni säkert trampat på många tår i Knight när ni bjöd in DH:thinking:
-SK- Kämpar godkänt på medtanke på alla de stammar som dom krigar mot
DH Knähundar till Knight?
kn-a Knähundar till Knight som internadlas
To Congratz to be in the gangbang!
DEIST Congratz to be in the gangbang!
PHX Bör nog välja sida nu
Äger Bör nog välja sida nu
CoS Nya stora flyktingstammen
 

Mexican Loco

Member
Reaktionspoäng
0
Det som jag ser som det mest intressanta i ditt propaganda ärende här är att du glömmer att en gång i tiden var -SK- allierade med både DH och Knight. Även en blind kan i dagsläget säga att de val som gjorts och de sätt som diplomatin skötts med inte varit den bästa.

Jag kan inte prata för missnöjet inom Knight som du nämner, ment tittar jag på Knights statistik och -sk-s statistik så verkar aktiviteten vara betydligt sämre i -SK- än i Knight för närvarande, så jag undrar just var missnöjet är störst jag. :p


men sen så snackar du bara i nattmössa som alla forumstroll :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det som jag ser som det mest intressanta i ditt propaganda ärende här är att du glömmer att en gång i tiden var -SK- allierade med både DH och Knight. Även en blind kan i dagsläget säga att de val som gjorts och de sätt som diplomatin skötts med inte varit den bästa.

Så du menar att det hade varit bättre att gå på Knight istället?
 

DeletedUser

Guest
Utvecklingen

Måste bara reflektera utvecklingen på v.1 nu.

Det är intressant att som neutral åskådare se och läsa alla som tycker och grupperar sig åt olika håll just nu.

Efter ett par år av lugn... sätter -SK- fart på världen med att spräcka "3 gigant-väldet" och besegra DH som var en klart större stam. Ingen kan ta det ifrån dom och det är bara att lyfta på hatten.

knight hakar visserligen på i kriget, men drar sig plötsligt ur och börjar internadla och bygga istället. Medans -SK- kämpar på mot DH och andra, bygger knight och konspirerar mot sin allierade vilket är mycket listigt och förutseende.

Nu är vi inne i endgame och dom 431 spelare som är kvar får en spännande avslutning. Hoppas -SK- kan bjuda övermakten på rejält med motstånd.
Hur som helst händer det mycket nu och det är bra, så man får lite valuta för premiumpengarna som satsas :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Patriot

Medlem
Reaktionspoäng
0
1. Knight - Winners
2. DH - December in Hell
3. TO - goodguys
4. Kn-A - goodguys
5. PHX - som sagt, let the axes talk?
6. ÄGER - grandpas
7. -sk- här har ni bad losers, trolls, p12or, u name it!
 
Senast ändrad:

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
1. Knight- Stammen som varit flitigast på att göra Mergs med andra stammar

2. Äger- Är med i denna själv så ska inte säga nåt förutom,RESPEKT

3. DH Stammen som egentligen borde få vinna istället för att stå i Knights skugga

4. TO- Tar små resterna från Knights bord (no offence men ni skulle kunna få mycket mer än en kaka)

5. Aina Gamla -SK- spelare som inte vill kriga då det vart förmycket mot Knight (Ni som är bra debatörer i föredetta -SK- kanske finner det fel då ni (stället använder "för mycket irl" Så ni kan klanka ner hur mycket ni vill mot mig och min kompetens,min intelligens och allt vad ni nu finner fel. Men i dont give f*ck

6.PHX. Tar små resterna från Knights bord (no offence men ni skulle kunna få mycket mer än en kaka)

7.Kn-A Knights akademi som adlas upp

8.-W- Inte mycket aktivtet på adling...

9.~Lr~ No comment
 

DeletedUser

Guest
Knight - Ja som det ser ut nu så vinner ni världen! Skål!

ÄGER - Har rekryterat nytt blod här :D mina gamla stamkamrater! hoppas ni har det bra ? :)

DH - tjena Natchiown :D

TO - Ingen kommentar!

PHX - Ja er har man aldrig märkt av direkt, men ni har väl kanske något "stort" på gång kanske? ;)

Kn-A - SKål på er!

-W- - V.1´s mest glidar stam just nu ;)

AiNa - Har inte märkt av dom på länge...
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
1. Knight- Stammen som varit flitigast på att göra Mergs med andra stammar

2. Äger- Är med i denna själv så ska inte säga nåt förutom,RESPEKT

3. DH Stammen som egentligen borde få vinna istället för att stå i Knights skugga

4. TO- Tar små resterna från Knights bord (no offence men ni skulle kunna få mycket mer än en kaka)

5. Aina Gamla -SK- spelare som inte vill kriga då det vart förmycket mot Knight (Ni som är bra debatörer i föredetta -SK- kanske finner det fel då ni (stället använder "för mycket irl" Så ni kan klanka ner hur mycket ni vill mot mig och min kompetens,min intelligens och allt vad ni nu finner fel. Men i dont give f*ck

6.PHX. Tar små resterna från Knights bord (no offence men ni skulle kunna få mycket mer än en kaka)

7.Kn-A Knights akademi som adlas upp

8.-W- Inte mycket aktivtet på adling...

9.~Lr~ No comment


det är väldigt kul att du nämde just oss i AiNa ;)
inte ville kriga??
är det så du säger det

vi var de ENDA kvar som fortsatte slåss
efter det att stammen la ner

så kom inte och snacka skit om sånt du inte har en jävla aning om;)
vi kämpade på och gjorde livet ganska surt för DH/Knight i ca 2 månader innan alla utom jag själv la av eftersom det var klart att vi var besegrade :)

med tanke på att vi var ca 6 pers mot hela Knight så är det inte så konstigt heller :)

men ingen kommer kunna ta ifrån oss att vi gjorde ett bra jobb de månader vi var ensamma kvar:)
så nästa gång du tänker klanka ner på oss? Hälsa gärna på mig på speeds så kan du bevisa din skicklighet och din snabba tunga där istället ;)
se om du är lika kaxig när du inte har 200h på dig att ducka en nuke ;)


det gäller er andra också som har något att kommentera på detta inlägg ;)
jag väntar på er .....
 

DeletedUser

Guest
vad kul att se att det går bra för min gamla stam Knight. Var ju över 2 år sen jag såg er sist :)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr gammal info Reptyle. Du har varit saknad men efter en del "händelser" så tillhör Knight idag de stammar som snart är borta då December i Helvetet håller på att bli en realitet... Du hade varit självskriven i rustning igen om du hade velat.
 
Topp