Nya top 15 - v1 (och INGET off t denna gång)

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Är väl bara hon med katterna som en gång var med i det ursprungliga BFH. Då menar jag inte den sämre "kopian" som dök upp efter mergen.:confused:

Får inte heller ihop hur du kan nämna Kruxet i meningen efter där du pratat om trevliga DH:are?:D

Mycket du inte förstår MJMJ, gäller att ha intellekt! :rolleyes:
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
nytt

1 DH kötta -sk- nu då! så att det händer något på V1..


2 Knight vad ska man Säga. förmånga Spelare ?

3 -SK- En stam som drivs av spioneri för att Klara av krig :eek:

4 kan bli Riktigt Farliga!

5 ST vad ska man säga här då? Goa Spelare mkt Trevliga

6 Inv. ODENS:spelare snart Borta Tuvär =(

7 TO är kvar på kartan nice

8 DD min egna stam.... ligger kvar och kommer alltid att göra..
Många Goa spelare samt duktiga på att döda adlar

9 PHX saknar er Diplomat =(

10 k95 Säger la allt =)


Kontot slutade Gå runt
Den 17 Augusti 2010
Kl--01:46

R.I.P


går dock in då och då för att få se -sk- Köttas av DH =)
 

DeletedUser

Guest
Är väl bara hon med katterna som en gång var med i det ursprungliga BFH. Då menar jag inte den sämre "kopian" som dök upp efter mergen.:confused:

Får inte heller ihop hur du kan nämna Kruxet i meningen efter där du pratat om trevliga DH:are?:D

Bostefan också väl, eller är jag helt borta nu? :O

Ja, Kruxet? :) Han är trevlig, särskilt när han är full ;)
 

DeletedUser

Guest
1 DH - Rätt tänkt men fel taktik
2 Knight - Dags att deffa
3 -SK- - Vilken sida väljer ni?? Svaret borde vara enkelt, men det verkar svårt.
4 GPR - Tysta vågmästare (dags att ta plats!)
5 ST - Snart borta
6 TO - Verkar ha problem med GPR
7 DD - Flyktingar som -SK- borde utrotat vi det här laget
8 PHX - Här finns det vissa bra spelare
9 Inv. - Snart borta
10 D.e.I - Tysta
11 DH-I - Snart bota
12 R.E - Hinnar aldrig upp till det ni en gång var
13 1776 - Ryktas att GPR håller er om ryggen? why?
14 ==XF== - Några duktiga spelar men ändå fail
15 [HH] - Att ni lever är konstigt. Har DH slut på adel?
 

DeletedUser

Guest
1. DH - Lever livet
2. Knight - Lite tysta av sig.
3. -SK- - Förbereder sig troligen för krig.
4. GPR - Är tysta av sig men börjar bli ett hot mot top 3.
5. ST - Min stam.
6. TO - Lever ni än?
7. DD - goa polare
8. PHX - Bra spelare men minskar i poäng
9. Inv. - Har minskat i poäng den senaste tiden.
10. D.e.I - Lever livet i syd.
11. DH-I - Ingen aning
12. R.E - Imperiet har fallit men lite finns kvar
13. 1776 - Ingen aning
14. ==XF== - Vilka är ni?
15. [HH] - Lever fortfarande ?
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
1. DH - köttade [hh] bra. vem är näst på tur?
2. Knight - krig snart?
3. -SK- -ska ni inte fixa exi snart?
4. GPR -anti snorten.
5. ST - både bra och mindre bra spelare.
6. TO - ligger lågt.
7. DD - enstaka aktiva i en död stam.
8. PHX - bra på gangbang.
9. Inv. - gav 1776 er stryk?
10. D.e.I - ...
11. DH-I - internadling?
12. R.E - min levande sköld mot omvärlden
13. 1776 - bra stam med stränga krav
14. ==XF== - free for all!
15. [HH] - ont?
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
1.
DH- En stam som har haft en "feelgood" om dom så länge jag har varit med i V1. Dom har väl gett intrycket av "den goda sidan".

Deras Akilles kan vara alla PA som spelare har samlat på sig. Det kan försvåra att får deffstammar när det drar ihop sig.

Lyckas dom merga med -SK- så vinner dom världen.




2.
Knight... Det känns som om dom mest håller andan. Mergern deras med piraterna tenderar väl lite att de stora inte lyckades krossa de små. Mergern innebar att de trampade på några tår uppe i toppen. Som jag ser det så kan dennna stam bli våldtagen av de andra tre, men med lite påvekarn i form av mirkakel lyckas dom merga med -SK- och då vinner de Världen tillsammans.


3
-SK- Det råder väl liten tvekan om att V1s bästa spelare finns i denna stam (finns undantag här med). Detta är en sann krigarstam som har slagit ut sitt motstånd på ett beundransvärt sätt. De kommer utan tvekan att vara med i den del den stam som vinner V1 slutligen. Kommer i slutändan att välja att gå ihop med DH eller Knight för segern. Dom skulle troligtvis kunna göra det på egen hand men det skulle ta tid... Fram till i somras fanns det säkerligen möjligheter att gangbanga dom då de inte försökt ha relationer med de mindre stammarna, men då även resten i top fyra ny är med och slaktar småstammar har nog deras gunst hos de små minskat på sistone

4.
GPR - Även detta är en stam som har en liten feel good om sig. Den är lite för liten för att få vara med dom stora, misstänker att DH håller dom lite handen ifall -SK- skulle hitta på något med Knight, men efter vad jag har försått så har denna stam ett ben i varje läger så kanske den splittras och top tre plockar upp olika delar av den.

Resterande stammar är inte av intresse för slutstriden. För ett tag sen fanns några som kunde ha blivit deffstammar för att stötta vissa av de tre, men för närvarande så är dom alla (som jag skrev ovan) mer eller mindre under attack av dom tre så detkommer inte att ske.
------------------
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det kan hända att flera av dom lite mindre stammarna med runt 20 miljoner poäng eller mer slåss tillsammans mot nån större stam, vet inte om detta kommer hända, då alla stammar är så utspridda.
Risken finns, tror GPR ligger som mål då.
 

DeletedUser

Guest
det är mer än vad jag hört :O och jag sitter som ledare för en av stammarna som är i den storleken...
 

DeletedUser

Guest
det är mer än vad jag hört :O och jag sitter som ledare för en av stammarna som är i den storleken...

Så om du inte hört mer än så och tillhör bottenskrapet, så föreslår jag att du tar din stam och begår en ärofylld harakiri, så slipper vi förnedra er
 

DeletedUser

Guest
Jaja, nu snackar vi om nåt annat. Här är en ny toplista.


1. DH - Lever livet och tar nån öl då och då
2. Knight - Har krig på gång troligen
3. -SK- - Vet inte så mycket om vad som händer just nu
4. GPR - Tysta av sig
5. DD - Trevliga
6. ST - Min stam
7. TO - Vet inte
8. PHX - Ligger lågt och poängen står lite stilla
9. D.e.I - Trevliga
10. DH-I - Vilka är ni?
11. Bloody - Vilka är ni?
12. 1776 - Vet inte vilka ni är riktigt
13. ÄGER - Vilka är ni?
14. aks - Kämpade bra i kriget som nu är slut
15. [HH] - Kämpar bra
 

DeletedUser

Guest
blabla

1. DH - Stora
2. Knight - Små
3. -SK- - Vad ska man säga :p
4. GPR - Gjorde sitt misstag
5. DD - Lever än^^
6. ST - Goa spelare
7. TO - Är ni inte borta än?
8. PHX - Fijasko
9. D.e.I - Datanördar
10. DH-I - Vrf sluta när man når toppen?
11. Bloody - Hehe
12. 1776 - Gå o lägg er
13. ÄGER - Ett par gubbar ;)
14. aks - Dax att göra något trevligt
15. [HH] - Adlas bort av DD
;)
 

DeletedUser

Guest
1. DH - Stora men har mycket att göra. men dem ger bra motstånd så knight och -sk- har mycket kvar att bita i;) ska bli kul att se hur detta går

2. Knight - en riktigt bra stam med många skickliga spelare men frågan är om dem är lika bra krigsmässigt nu när pirate är med dem.

3. -SK- - Vad ska man säga. en grymt bra stam som har visat många gånger att man inte leker med dem. dem leker ju med allt och alla. öppnade även upp kriget mot DH fantastiskt starkt även om DH hade väntat sig krig på annat håll. en kär allierad där jag håller flera spelare kärt om hjärtat

4. GPR - växer på bra men tycker ni kunde växte lite snabbare med tanke på många duktiga spelare. kanske är det en del som är inaktiva??
men det har inte hänt mycket runt er den senaste tiden.

5. DEIST - en samman slagning mellan ST och D.E.I . vi får väll se vad som händer men har inte hänt alls mycket sedan hopslagningen svårt att välja sida kanske pgr av deras relation med DH och läget mot knight?

6. TO - Goa spelare och mycket duktiga. har gått långt och växer snabbt. men spelar inte så stor roll om inget stor händer snart. med tanke på vad som sker i övriga världen. håller ett par spelare även där nära och kära.

7. Love - spelare som övergett DH i detta världskrig. flyktingar kanske som snart kommer stå på tur efter det stora kriget. vi får väll se

8. PHX - kan inte så mycket om dem. men dem har kämpat tappert mot -sk- och dem har en viss spelare som är hur skön som helst på alla vis. riktigt trevlig att prata med och en mycket skicklig spelare.

9. DD - ha inte mycket att komma med. dem har funnits kvar en lång tid för att -sk- låtit dem vara det. men nu har dem för många krig mot sig och trupp birst. kommer snart inte finnas kvar på topp 30. finns dock en spelare där som vet vem han är. kämpar på bra och är värd något bättre.

10. ABMS - en bra spelare men övergav sin stam när den behövde honom som mest?? kommer troligen gå samma öde som så många andra snart.

11. DH-I - varför sluta när man når toppen?

12. aks - vet inte mycket om denna stammen just nu. men dem har väll några eller någon bra spelare. dem lever i frid och ingen lägger märke till dem. vi får väll se vad som händer.

13. ÄGER - Ett par gubbar som ståt stilla länge. men vässar nu sina yxor för att ta lite område från DD som så många andra redan gör. lycka till

14. -THG- - ha inte en aning om denna stammen, vet att den funnits ett tag men har inte gjort något väsen av sig för fem öre.

15. DAG - min stam. så har ingen kommentar
 

DeletedUser

Guest
1 DH - Fienden. Hade man frågat mig för 3 månader sen hade jag sagt att de är ett skämt. Dels för att de mailat runt till halva v1 för hjälp emot -SK- som var hälften så stora vid launch, men även för att de inte såg hur deras egna beteende gav dem kriget i famnen.

Idag är situationen lite annorlunda. Jag måste medge att det är starkt av de som står kvar, att de faktiskt GÖR det. Inte för att det inte skall vara självklart, men de som står på benen i DH idag, är nästan uteslutande spelare som fått stå kastet av sin f.d. ledning. En ledning som lovade guld & gröna ängar, och sedan lämnade arenan med svansen mellan benen, en efter en. Fotfolket blev svikna av de som skulle leda server-ettan till seger mot en betydligt mycket mindre stam, och ironiskt nog var samma ledningsmedlemmar de som gastade högst & flitigast om vilka svikare -SK- var, vilket blodbad -SK- skulle få utstå & vilken sjuhelvetes match de skulle ge -SK-.

Önskar er lycka till i fortsättningen, men all anspelning på ematpi åt sidan - Ni är fortfarande ljusröda. Kör hårt.

Sedan start:

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 3,667
Sida 2: 1,376
Skillnad: 2,291


2 Knight - Förvånansvärt tight mellan dessa och DH i statistik. Några utvalda här som förtjänar en hel del creds däremot.
3 -SK- - Låter jag andra avgöra. De som vet, vet.
4 GPR - En av DH's deffstammar, annars är här tyst.
5 DEIST - Bara finns, inte mycket mer väsen om dem.
6 TO - DH's knähundar. Köpte en urusel deal som hade haft precis samma påverkan på dem om de INTE tagit den, med undantaget att inga långsinta stammar hade behövt lägga dem på minnet.
7 Love - Jadu. Mycket snack OM dem, inte FRÅN dem. Gillas
8 PHX - Conrad's gamla projekt. De fått sitt namn inkluderat i listan av stammar som deffat DH enligt utomstående.
9 DD - Suveräna på att adla barbs och snacka. Verkstad mot stammarna de tappert smutskastar vågar dem inte. 90% barbadling, 100% inlägg om -SK-
10 ABMS - Ambivalent gubbe som "slutat" 10 gånger nu ;) Rolig är han iaf.
11 DH-I - Kommer gå om sin storebror ;)
12 aks - Bara finns.
13 ÄGER - Bara finns.
14 -THG- Bara finns.
15 DAG - En mindre skara spelare i sydväst som pucklar på DD. Underhållande för oss åskådare. Lycka till

/SFFN
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
DH - motståndet är e-z
Knight - Mitt hem
GPR - Masters of peace?
DEIST - THE EAST?
TO - schakpjäser?
Love - no love...
PHX - Let the axes talk, ha?
DD -
ABMS - Hej amigo

resten > mina farmer
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
DH - motståndet är e-z
Knight - Mitt hem
GPR - Masters of peace?
DEIST - THE EAST?
TO - schakpjäser?
Love - no love...
PHX - Let the axes talk, ha?
DD -
ABMS - Hej amigo

resten > mina farmer

Vet inte om jag går off topic nu men måste få lov o fråga om du ska farma SK nu eller du väntar tills efter kriget?
Då du inte rankat dem o skriver att "resten > mina farmer" så betyder väl det att du ska farma SK? ^_^
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
1 DH - Fienden. Hade man frågat mig för 3 månader sen hade jag sagt att de är ett skämt. Dels för att de mailat runt till halva v1 för hjälp emot -SK- som var hälften så stora vid launch, men även för att de inte såg hur deras egna beteende gav dem kriget i famnen.

Idag är situationen lite annorlunda. Jag måste medge att det är starkt av de som står kvar, att de faktiskt GÖR det. Inte för att det inte skall vara självklart, men de som står på benen i DH idag, är nästan uteslutande spelare som fått stå kastet av sin f.d. ledning. En ledning som lovade guld & gröna ängar, och sedan lämnade arenan med svansen mellan benen, en efter en. Fotfolket blev svikna av de som skulle leda server-ettan till seger mot en betydligt mycket mindre stam, och ironiskt nog var samma ledningsmedlemmar de som gastade högst & flitigast om vilka svikare -SK- var, vilket blodbad -SK- skulle få utstå & vilken sjuhelvetes match de skulle ge -SK-.

Önskar er lycka till i fortsättningen, men all anspelning på ematpi åt sidan - Ni är fortfarande ljusröda. Kör hårt.

Sedan start:

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 3,667
Sida 2: 1,376
Skillnad: 2,291


2 Knight - Förvånansvärt tight mellan dessa och DH i statistik. Några utvalda här som förtjänar en hel del creds däremot.
3 -SK- - Låter jag andra avgöra. De som vet, vet.
4 GPR - En av DH's deffstammar, annars är här tyst.
5 DEIST - Bara finns, inte mycket mer väsen om dem.
6 TO - DH's knähundar. Köpte en urusel deal som hade haft precis samma påverkan på dem om de INTE tagit den, med undantaget att inga långsinta stammar hade behövt lägga dem på minnet.
7 Love - Jadu. Mycket snack OM dem, inte FRÅN dem. Gillas
8 PHX - Conrad's gamla projekt. De fått sitt namn inkluderat i listan av stammar som deffat DH enligt utomstående.
9 DD - Suveräna på att adla barbs och snacka. Verkstad mot stammarna de tappert smutskastar vågar dem inte. 90% barbadling, 100% inlägg om -SK-
10 ABMS - Ambivalent gubbe som "slutat" 10 gånger nu ;) Rolig är han iaf.
11 DH-I - Kommer gå om sin storebror ;)
12 aks - Bara finns.
13 ÄGER - Bara finns.
14 -THG- Bara finns.
15 DAG - En mindre skara spelare i sydväst som pucklar på DD. Underhållande för oss åskådare. Lycka till

/SFFN

Som vanligt så är du ytterst klok i dina beräkningar och jag känner mig rörd när jag hör att vi har åskådare :D
 
Topp