NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
hur många spelare i ecalos e de som anfaller nod egentligen ?
Ett par stycken bara skulle jag tro !

Ångvälten skyfflar in mer kol i ångpannan o fler spelare joinar upp. :D
 

DeletedUser

Guest
hur många spelare i ecalos e de som anfaller nod egentligen ?
Ett par stycken bara skulle jag tro !

Ångvälten skyfflar in mer kol i ångpannan o fler spelare joinar upp. :D

I antal spelare så är det fler av er som anfaller o inte ett par st. Du kanske vill låta tuff när du skriver så men ni är ett stort gäng som anfaller.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju engagera nårra lirare till i kriget mot nod så tar de slut fortare så vi kan återgå till våra vardags sysslor. Får väl logga in 2 ggr om dagen istället för 1 som det är idag så man kan skicka iväg lite !

Bombs awayyyyyyy !! :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju engagera nårra lirare till i kriget mot nod så tar de slut fortare så vi kan återgå till våra vardags sysslor. Får väl logga in 2 ggr om dagen istället för 1 som det är idag så man kan skicka iväg lite !

Bombs awayyyyyyy !! :)

He he ser detta kul kul :)
 

DeletedUser

Guest
glömde o kolla med dig södersåsen vill du att dina trupper ska vandra i ca 150timmar o jag tar död på de...eller låta de vandra tebax lika länge?? hehe :)
 

DeletedUser

Guest
men sluta vara så kaxig kenta annars får jag piska dig ;P


//Mikael

---------------------------------------------------

Per & Emma - Må Leva För alltid - annars kommer ni till helvetet ;D
 

DeletedUser

Guest
glömde o kolla med dig södersåsen vill du att dina trupper ska vandra i ca 150timmar o jag tar död på de...eller låta de vandra tebax lika länge?? hehe :)

Deffa gärna så mycket du kan, kommer de tillbaka oskadda blir jag lessen på dej. Men det kommer en våg till i eftermidda så du har god tid på dej att organisera ditt försvar. Sen får du förklara för din kö hur man gör ! :)
 

DeletedUser

Guest
men sluta vara så kaxig kenta annars får jag piska dig ;P


//Mikael

---------------------------------------------------

Per & Emma - Må Leva För alltid - annars kommer ni till helvetet ;D

he he är inte kaxig, bara kul o skriva nåt:)
 

DeletedUser

Guest
NoD vart kommer alla era spelare ifrån hade inte varit inne på en vecka och fick se att ni hade 79 miljoner.
Tänkte först att ni slaktade Ecalos men dom har ju inte förlorat nått.

Coolt snart tar ni ÖL
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
NoD vart kommer alla era spelare ifrån hade inte varit inne på en vecka och fick se att ni hade 79 miljoner.
Tänkte först att ni slaktade Ecalos men dom har ju inte förlorat nått.

Coolt snart tar ni ÖL
En hög med spelare tyckte tydligen inte det gick så bra att kriga mot Ecalos när de spelade i stammen -SL- (Stolta och lojala)! Så de var istället illojala och bytte till ~NoD~ (Natt och Dag)) där de hoppas på en ljusare framtid! Själv tror jag dock det kommer vara fortsatt nattsvart för dessa spelare :eek:

De är så välkomna så (att ta ÖL)! Chaos bjöd ju inte upp till dans så kanske "nya" ~NoD~ kan göra det, även om jag tvivlar :rolleyes:

Sen måste de ju överleva Ecalos för att kunna gå på ÖL, och där tvivlar jag ännu mer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Deffa gärna så mycket du kan, kommer de tillbaka oskadda blir jag lessen på dej. Men det kommer en våg till i eftermidda så du har god tid på dej att organisera ditt försvar. Sen får du förklara för din kö hur man gör ! :)

kö nä inte min grej...ledsen behöver du inte bli för oskadda ja det får vi se 2###ink innan dina anländer så lugna dig nu annars måste jag piska dig;) he he

edit: du kan lägga ner nu för nu har du matat mer attacker än vad du har byar;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha som om du skulle ha minsta lilla möjlighet till att ta dö på dem hahaha...med vad...viljestyrka eller??

tuff du blev då, du vet la att hoppet är det sista som överger en? fast jag behöver inte hoppas jag jag tror på min viljestyrka som du sa....
 

DeletedUser

Guest
ser nu att ecalos mergat med öl...förstår de:) ecalos har varit så hårt ansatta av oss så de ber om hjälp via öl o behöver deras deff...he he

en kul o strategisk merg. kul för er:)
 

DeletedUser

Guest
Det värsta som kunde hända skedde, vi drack upp all våran öl och i ruset glömde vi bort kunskapen om att brygga mera :/

Men vi hörde att Ecalos hade några kaggar på lagret så var inte ett svårt beslut :)
 
Topp