NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
Nja jag tror inte det.
~NoD~ startade kriget och dom har säkerligen deffat upp deras front rejält innan dom vågade sig på detta.
Tror inte att det kommer att det kommer att bli så lätt för Ecalos att ta deras deff.
Jag tror ~NoD~ håller detta och fortsätter ta flest byar i detta krig.

Och dina framtidssyner sprängs 7 minuter efter att du sagt dem.
Ecalos leder både på 24h och 48h

Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 4
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 106,021
Sida 2: 38,653
Skillnad: 67,368

image.php
 

DeletedUser

Guest
Och dina framtidssyner sprängs 7 minuter efter att du sagt dem.
Ecalos leder både på 24h och 48h

Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 4
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 106,021
Sida 2: 38,653
Skillnad: 67,368

image.php

Haha:) okej men jag har inte anslutit mig till kriget!
Tror fortfarande att NOD kan klara av detta.
 

DeletedUser

Guest
Ojdå! Ni som var så självsäker på att ni skulle vinna detta. Sen sa det *POFF* Dom vände ångvälten som Potta går på totte så vackert sa.
R.I.P NoD. Mitt tips till er är att börja på V.10 och kriga mot noob stammar så ni får lite tröst :)
 

DeletedUser

Guest
Ojdå! Ni som var så självsäker på att ni skulle vinna detta. Sen sa det *POFF* Dom vände ångvälten som Potta går på totte så vackert sa.
R.I.P NoD. Mitt tips till er är att börja på V.10 och kriga mot noob stammar så ni får lite tröst :)

vill se dig ta fram den tråd som sa att vi skulle vinna detta krig o att vi var så självsäkra....

ligger själv med 1300 attacker ifråm ecalos, men känns ändå inte som nåt motstånd....vänd ni på ångvälten jag väntar...bring it....


skitsnack kan du ta i nån annan tråd.xideeR...
 

aweponken

Member
Reaktionspoäng
0
undra hur det kommer gå i den här skiten :p Hade varenda spelare hoppat på ecalos hade de nog fått lite stryk men jag tror ändå att de hade tagit sig fram :p
 

DeletedUser

Guest
Herregud, vi lär ju inte förlora direkt.. vi har 270 miljoner poäng och dom har tagit 4 byar på 24h 4 byar = ca 40k poäng

270.000.000/40.000 = 6750.

Vilket innebär att det skulle alltså ta dom 6750 dagar = 6750/365 = 18,493150684931506849315068493151 ~ 18,5 ÅR

Så lycka till NoD :) jag är närmare 35 år när ni vinner över oss FÖRUTSATT att vi INTE tar någon by på dom här 18,5 åren :)
 

DeletedUser

Guest
Kenta här har jag tagit fram lite godis till dej som inte verkar kunna läsa i den tråd du själv startat. :)
Dom jag citerat här under trodde verkligen att dom skulle vinna och var väldigt självsäker. Men om dom fortfarande är det nu de kan jag inte yttra mej om.

Kan säga så mycket som att många Ecalos lirare är inaktiva.

Detta tar ni, NoD!!!

Här har vi en väldigt självsäker spelare. Dock inte från NoD, men han spelar vid er sida.

Hehe:) vi har ju er hjälp så detta ska vi vinna;)

Här har vi däremot en av era spelare! Titta noga på texten ovanför. Ni trodde att ni skulle vinna!

ok. det jag mena var att det går!.

Här är ännu en som trodde att de skulle gå.

För ecalos tid e över

En som spelar bredvid er som också trodde att de skulle gå. :eek:


Då var min dag gjord. Tack för detta Kenta! I love you, peace!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vill se dig ta fram den tråd som sa att vi skulle vinna detta krig o att vi var så självsäkra....

ligger själv med 1300 attacker ifråm ecalos, men känns ändå inte som nåt motstånd....vänd ni på ångvälten jag väntar...bring it....


skitsnack kan du ta i nån annan tråd.xideeR...

Det beror på att ångvälten inte vänt om riktigt. 7 dagar sa vi, det är på fredag, dvs 2 dagar till. Inte för att vi har hela ångvälten vänd mot er då. Jag tippar på att det inte kommer att behövas.

Dessutom skickar vi inga fejks. Men vi ber om ursäkt för att du inte fått mer än 1300 attacker på dig. Det kan jag försöka fixa till när mitt off kommer hem.
 

DeletedUser

Guest
Det beror på att ångvälten inte vänt om riktigt. 7 dagar sa vi, det är på fredag, dvs 2 dagar till. Inte för att vi har hela ångvälten vänd mot er då. Jag tippar på att det inte kommer att behövas.

Dessutom skickar vi inga fejks. Men vi ber om ursäkt för att du inte fått mer än 1300 attacker på dig. Det kan jag försöka fixa till när mitt off kommer hem.

he he jodå ni skickar fejk dock inte så mö:) ursäkt behöver du ej be om ....
 

DeletedUser

Guest
vill se dig ta fram den tråd som sa att vi skulle vinna detta krig o att vi var så självsäkra....

ligger själv med 1300 attacker ifråm ecalos, men känns ändå inte som nåt motstånd....vänd ni på ångvälten jag väntar...bring it....


skitsnack kan du ta i nån annan tråd.xideeR...


Kommer fler nu.. :)
 

DeletedUser

Guest
he he nä tid har vi men sägs inte så mö vettigt...är nog därför;)
 

DeletedUser

Guest
ja ni har tid för att ni inte duckar våra attacker. sjukt kul att se vissa rapporter.
 

DeletedUser

Guest
får säga det samma kul o ta död på trupper:)
 
Senast redigerad av en moderator:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
får säga det samma kul o ta död på trupper:)

Än så länge har jag bara fått två röda rapporter...så det är väl mest dina egna trupper du tar död på genom att inte ducka...oh well...bra för oss, sämre för dig ;)

Operation grushög går lättare än förväntat.
 

DeletedUser

Guest
mmmm missbedömde dig trodde du gjorde som alfred o bara skicka lånväga fejk..men men kul för dig:)
 
Topp