NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
Har bara hört det på ryktesväg men tydligen ska "någon" ha raderat hela NoD´s forum :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så lutar det åt Ecalos...
Vilket är märkligt, jag har alltid sett dem som en ärlig stam.. kanske är det nya ÖL folket som börjat med det oärliga rävspelet?

Svälta räv är ett trevligt tidsfördriv, men nått annat rävspel håller vi gamla ÖLare inte på med i större utsträckning än nån annan :)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så lutar det åt Ecalos...
Vilket är märkligt, jag har alltid sett dem som en ärlig stam.. kanske är det nya ÖL folket som börjat med det oärliga rävspelet?

Vad jag har hört åh sett så har inte Ecalos ett skit med detta åh göra ;)
handla bara om att en viss person var arg.
 

DeletedUser

Guest
Äh, vem bryr sig om vem som gjorde det hela? Det har hänt, och ni kan inte beskylla någon annan än er själva för att ni litade på fel personer, eller för att ni har personer i er stam som inte går att lita på. Jag tyckte iaf att det var sjukt kul! :D
Spelaren som gjorde det börjar ju bli elit inom området :awsm:
 

DeletedUser

Guest
vi vet vem det var o han är medlem i ecalos. dumt o säga vem, då kanske han känner sig mobbad...

det var iaf jäkligt lågt gjort...lägre än glocalnet...

den respekt ni haft under en långtid i v4 från de flesta stammar hoppas jag nu försvinner...dåligt av er....
 

DeletedUser

Guest
jag har hört att man bör vara försiktig med vilka man invitar till sin stam eller vilka som ska ta över konton som står inaktiva, inte första stammen i v4 som står utan ett stam-forum helt plötsligt :)
btw har detta aldrig hänt Ecalos, förvånade? inte jag iaf, vi är ju ett gäng sammansvetsade spelare och inte 40+ random invited....

för att slippa detta i framtiden, eller iofs, skit samma, eran framtid ser inte så ljus ut så det kvittar om jag kommer med tips eller inte känns det som!
Glhf!
 

DeletedUser

Guest
vi vet vem det var o han är medlem i ecalos. dumt o säga vem, då kanske han känner sig mobbad...

det var iaf jäkligt lågt gjort...lägre än glocalnet...

den respekt ni haft under en långtid i v4 från de flesta stammar hoppas jag nu försvinner...dåligt av er....

en fråga, hur kunde han göra de?

någon av er högt uppsatta i NoD satt en escalos snubbe som KÖ?

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vi vet vem det var o han är medlem i ecalos. dumt o säga vem, då kanske han känner sig mobbad...

det var iaf jäkligt lågt gjort...lägre än glocalnet...

den respekt ni haft under en långtid i v4 från de flesta stammar hoppas jag nu försvinner...dåligt av er....

Klart som fan att ni vet vem det var haha, han lirade ju i er stam, förhoppningsvis har ni liiite koll på vilka som lirar i er stam. Han är mobbad hos oss med, så han lirar inte i Ecalos. Han har gjort det, och det borde ha fått er att tänka till lite innan ni lät honom gå med er. Det är dåligt av er att släppa in någon sådär.
 

DeletedUser

Guest
vi vet vem det var

o han är medlem i ecalos. dumt o säga vem

den respekt ni haft under en långtid i v4 från de flesta stammar hoppas jag nu försvinner...dåligt av er....

Hahahahah men fan va bra att ni kommer ihåg ett par dagar vem det var som gjorde det haha:)

Eee nej han är inte medlem i Ecalos, är ni så trötta på att lira så ni inte ens tar er orken att kolla upp saker längre?

Om folk skulle respektera oss mindre kanske folk kunde börja göra motstånd igen, plus att det är fortfarande inte vi i Ecalos som har regisserat detta, förstår ni eller ska vi visa med overhead och pekpinne?
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till nod. jag spelar inte på något konto i ecalos! jag spelade och tänkte därför hjälpa till på mitt sätt :) Fet var inte så svårt att få ett konto i nod :p ja skrev bara att ja var en stor spelare i urbant på v8 och att ja ville stoppa ecalos framfart:p ja fick 1mille konto, skickade all info på forumet till ecalos. Måste säga att era anfallsplaner är för jävla bra! gick någon vecka och jag fick mer o mer förtroende, jag fick kö för ett av dom största kontona i Nod:p Det gick ytligare än vecka sen så eftersökte dom än forumsmod, dagen efter fick jag forumsrättigheter och tog bort hela forumet, puss på er i nod ;)
 

DeletedUser

Guest
ja ja kul kul....hur som helst så var det svinigt gjort, o hjälper ju inte o ta en spruta heller....
 
Topp