NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
Senaste 24 timmarna 12-0 till Ecalos :) tror att vi fått runt ångvälten nu....tack NoD för den tiden ni spelade, det har varit roligt att lära känna en del av er, lycka till irl nu o ha det så gott.
 

DeletedUser

Guest
he he tuff du är då....fortfarande 50-0 till mig mot er...vad jag har sett från er kan jag inte kalla er tw.se(som vissa säger) bästa stam inte ens v4 bästa stam..eran ångvält har vänt tjhooohhhooo 12 byar på 24timmar heh hehe fan vad grymma ni är not
 

DeletedUser

Guest
tror ni att ni är enda stammen vi krigar mot? Och att ni, lilla NoD är den stam som vi prioriterar först..

Visst ni tog byar av inaktiva i erat överraskningsmoment.. men efter det då?

Som jag antar att ni kan räkna ut själva så har dom där 18,5 åren jag pratade om innan tyvärr (för er) blivit lite mer än 18,5 :( Hoppas att ni är så duktiga så ni kan spela i 18,5 år innan ni slår oss..
 

DeletedUser

Guest
he he tuff du är då....fortfarande 50-0 till mig mot er...vad jag har sett från er kan jag inte kalla er tw.se(som vissa säger) bästa stam inte ens v4 bästa stam..eran ångvält har vänt tjhooohhhooo 12 byar på 24timmar heh hehe fan vad grymma ni är not



Ska du börja grina nu? :D hahaha
 

DeletedUser

Guest
he he tuff du är då....fortfarande 50-0 till mig mot er...vad jag har sett från er kan jag inte kalla er tw.se(som vissa säger) bästa stam inte ens v4 bästa stam..eran ångvält har vänt tjhooohhhooo 12 byar på 24timmar heh hehe fan vad grymma ni är not

Men va elak du är, rensen har ju precis börjat landa ju, du får ju ge oss en dag till så har vi ju jämnat ut byövertaget ni hade på 144 byar eller vad det var, räkna på den du :)
Men om du vill kan vi öka trycket lite till? Skriv ett pm ing om vart du vill ha rensen så skickar jag dom dit.

kiewi får du givetvis skriva till.
 

DeletedUser

Guest
tror ni har missupfattat mig lite iaf vad ni skriver....det jag läser när ni skriver är typ bla bla bla vi är så duktiga bla bla bla vi prioterar mamma istället bla bla att vi i nod bara tar byar av inaktiva...he he driver ni nu eller är seymore beerlover o bla bla inaktiva stå nu för er sak o säg istället bla bla vi har tagit lite stryk o nu ska vi ge igen...istället för o framstå som gudar för så duktiga är ni absolut ej)

tagit 1 eller typ 2..... starköl så låt mig va lite tuff nu;)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
tror ni har missupfattat mig lite iaf vad ni skriver....det jag läser när ni skriver är typ bla bla bla vi är så duktiga bla bla bla vi prioterar mamma istället bla bla att vi i nod bara tar byar av inaktiva...he he driver ni nu eller är seymore beerlover o bla bla inaktiva stå nu för er sak o säg istället bla bla vi har tagit lite stryk o nu ska vi ge igen...istället för o framstå som gudar för så duktiga är ni absolut ej)

tagit 1 eller typ 2..... starköl så låt mig va lite tuff nu;)

Gudar har vi väl aldrig påstått oss vara...det överlåter vi åt henrik338
 

DeletedUser

Guest
Men alltså, Ecalos har aldrig utnämnt sig själva till .se bästa stam, det är dem som upplevt ångvälten som utnämnt oss till det.
Sen att ni lyckats ta 144 byar..jovisst, det är 144 byar. Men sen tog det ju i princip stop? 144 byar är inte ens en spelare i Ecalos..144 byar med överraskningsmomentet är inte direkt nått att delta i snoppmätar tävling med. Sen att tex jag har 100h+ till er front så måste ni ju ge oss i Ecalos ett par dagar att "vända ångvälten".

Mvh
 

DeletedUser

Guest
det har jag inte sagt heller,,,jag sa att vissa säger det...:) 144byar kanske inte är nån *****förlängere...men då borde ni ju tagit tebax de vilket jag tror ni ej gjort. (twstats legat nere länge tycker jag?) eran ångvält ska ju nu ha legat på oss i 2 dagar nu om jag inte missupfattat andrepirlo?....
ja ja tycker iaf att detta är kul...:)
 

DeletedUser

Guest
det har jag inte sagt heller,,,jag sa att vissa säger det...:) 144byar kanske inte är nån *****förlängere...men då borde ni ju tagit tebax de vilket jag tror ni ej gjort. (twstats legat nere länge tycker jag?) eran ångvält ska ju nu ha legat på oss i 2 dagar nu om jag inte missupfattat andrepirlo?....
ja ja tycker iaf att detta är kul...:)

http://se.twstats.com

Testa där ;)


Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 94
Sida 2: 180
Skillnad: 86

image.php
 

DeletedUser

Guest
det har jag inte sagt heller,,,jag sa att vissa säger det...:) 144byar kanske inte är nån *****förlängere...men då borde ni ju tagit tebax de vilket jag tror ni ej gjort. (twstats legat nere länge tycker jag?) eran ångvält ska ju nu ha legat på oss i 2 dagar nu om jag inte missupfattat andrepirlo?....
ja ja tycker iaf att detta är kul...:)

Det beror på att ångvälten inte vänt om riktigt. 7 dagar sa vi, det är på fredag, dvs 2 dagar till. Inte för att vi har hela ångvälten vänd mot er då. Jag tippar på att det inte kommer att behövas.

Har aldrig påstått att hela ångvälten ska vara vänd mot er. Jag tror inte att den någonsin kommer att vara det. Dels för att vi inte orkar, dels för att vi inte kan och dels för att vi har andra fiender. Dessutom är ni för dåliga rent generellt. Kenta kanske är en av de som faktiskt håller måttet, aldrig mött snubben, men de flesta andra gör med största sannolikhet inte det.

Att skriva andrepirlo istället för AndreApirlo är för fan riktigt jävla taskigt.
 

DeletedUser

Guest
Ok då vet jag. Ångvälten går på halvfart mot oss ja ja. AndreApirlo
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 203
Sida 2: 185
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,948,658
Sida 2: 1,756,055
Skillnad: 192,603

image.php
 
Topp