NoD förklarar krig mot Libre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det finns en mycket fin anledning till krig....!
Detta är ett krigsspel om du inte har uppfattat det ännu.:rolleyes:
Sluta gnäll nu allihopa och spela istället.

tkr de är småkul, när corian härjar då vänder världen sina blickar emot o ser på o kommenterar.

När tjekan går o krigar me alla pga skitsaker då äre ingen NoD spelar som vill gnälla. Tkr de är skitkul asså, de märks liksom vilka som är gamla o envisa
 

DeletedUser

Guest
tkr de är småkul, när corian härjar då vänder världen sina blickar emot o ser på o kommenterar.

När tjekan går o krigar me alla pga skitsaker då äre ingen NoD spelar som vill gnälla. Tkr de är skitkul asså, de märks liksom vilka som är gamla o envisa

Och var fick du luft ifrån...? Du bara gnäller och gnäller. Att du bara orkar.
Skulle inte du lägga av ??
 

DeletedUser

Guest
Tack lilla vän, men jag iaf är nöjd , NoD ..
Hursomhelst, detta är andra gången du säger att du hellre föredrar förhandling än handling ..

Ännu har varken jag eller Brödet fått PM ifrån dig där du vill förhandla.

Meningen är inte att du ska spamma mig om det nu, utan att du inte ska spamma Allmäna Forumet

Hörrö @rd@, i Libre har vi en ledning som hanterar större saker tillsammans. Jag sköter dialogen, inte mer ^^. Eftersom vi fortfarande diskuterar så har inte jag hunnit börja förhandla med dig sweetie:)

Men promise I will!
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Hörrö @rd@, i Libre har vi en ledning som hanterar större saker tillsammans. Jag sköter dialogen, inte mer ^^. Eftersom vi fortfarande diskuterar så har inte jag hunnit börja förhandla med dig sweetie:)

Men promise I will!

Jaha, vi i NoD bestämmer lite hur vi vill.
Jag förväntar mig bra dialog, :)
 

DeletedUser

Guest
av mej får man kramar

det brukar räcka långt (A)

men annars mår min ob bra av det här kriget :D

Word!
Min Def.O.B njuter av det här :)
Men i ärlighetens namn skulle jag nog föredra att ha några fronter mindre att koncentrera mig på. Då NoD har massa gamla spelare från min förra stam 3Kr känns det mysko att behöva fajtas mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Jag börjar bli något av en statistiknisse....:p

Side 1: NoD

Side 2: Libre

Timeframe: Sista 24 timmarna


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 54
Sida 2: 0
Skillnad: 54

image.php



Värde i poäng av antal övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 517,274
Sida 2: 0
Skillnad: 517,274

image.php
 

DeletedUser

Guest
känns som ni i nod bara konsentrerear er på detta. Här händer det mycket åtmindstonde. Men mot Corian ligger ni under :S
 

DeletedUser

Guest
Vi kämpar på. De flesta utav oss har dock inte haft tid att skicka motattacker.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp