NoD förklarar krig mot Libre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Libres existens i k45 är nu över. Vi har sedan länge planerat att ta ner denna stam och utrota dem från vår kontinent.
Vi bad igår våra goda vänner Tjekan att lura bort Libres försvar genom att förklara krig, detta gjordes för att Libre har planerat krig mot NoD och därför fyllt upp alla byar nära oss med stora mängder försvarstrupper.

Låt detta var en ledstjärna för resten av er i w3, planera krig mot NoD och då får ni det när ni minst anar!

Nod
 

DeletedUser

Guest
En eloge till NoD för deras värdelösa underrättelsetjänst!
 

DeletedUser

Guest
*Bugar*

Var hursomhelst riktat till alla stamledare (inklusive mig) som tror att NoD har spioner överallt.
 

DeletedUser

Guest
Gamarna hugger in ser jag?


Jag överlevde CAF. Jag har 2 liv kvar.
 

DeletedUser

Guest
HAHA :)
Nu gillar jag dig ..

Tack. Du mordhotade mig för några månader sen :(


Kunde ni inte vänta tills sommarlovet tar slut iaf? Kan inte precis säga att jag är motiverad att slåss nu när jag har tagit semester från TW. Fråga bara min stam :p
 

DeletedUser

Guest
Jag bara äälskar bullshit-stammar som inte kan slåss själv, och inte VÅGAR stå själv, när dom har mer än dubbelt så mycket points, FEGJÄVLAR, COME AND GET ME :) Jag väntar er, och har så gjort läänge nu
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag sova :D


Hoppas NoD kommer och stoppar om mig. Kanske tillomed får sällskap ikväll av Qubben (ser nog ut som en teddybjörn) Eller av @rd@.


Hoppas på den sistnämde :p


Frukost på sängen är ett krav!
 

DeletedUser

Guest
Hej Ninjas

Så ni tänker plocka oss på K45? För att vi planerat offensiv mot er? Tillåt mej upplysa herrarna om att ni är duktigt felinformerade. De enda vi krigar mot är DDSV, och det är ingen hemlighet.

Under två dagar nu har jag fått en krigsförklaring som var ett fejkkrig, och två blixtanfall utan förklaring. Jag är mer på för att förhandla än att bara slänga iväg lite trupper och hoppas på det bästa.

Libre är simply w3´s friaste stam. Och garanterat den som har mest spamhistoria (off-topic forever in my heart <3). Även vi är en gammal K45-stam. Vi har slagits mot er en gång förr. Tragiskt men sant. Jag tror det finns en bättre lösning på det här, utan krigsförklaringar, backstabbing från "allierade" och fegt spel.

Länge leve Infierno Libre, nu och för alltid!

Haniana, Diplomat Infierno Libre
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen anledning till krig och det vet NoD mycket väl. Detta är bara ett spel för galleriet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp