NoD förklarar krig mot Libre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Lite roligt att folk vill ha anledningar till att folk anfaller dom hela tiden.. Tycker att Namnet tribalwars borde räcka..
 

DeletedUser

Guest
Lite roligt att folk vill ha anledningar till att folk anfaller dom hela tiden.. Tycker att Namnet tribalwars borde räcka..

Precis, blir förvånade när det kommer in nån
unit_axe.png
eller enstaka
unit_ram.png
tätt följda av
unit_snob.png
 

DeletedUser

Guest
Nah, tycker bara det är trevligt att veta varför. Folk som inte vet det brukar komma med väldigt dumma anledningar ^^

Vet ni? =O
 

DeletedUser

Guest
Attacks launched, entering Attack mode



LIBRE, det har varit en ära att stå vid er sida, vinner vi så vinner vi, torskar vi så blir det så..



Men, som hanni sa, w3's finest <3
 

DeletedUser

Guest
Det spelar ingen roll hur det går. Med halva TW emot oss så har vi visat att vi är den mest framstående stammen.
Allt snack om kontinenter som tillhör den eller den är bara b-shit!
Kontentan är att alla är rädda för Libre och det med rätta

Vi står och faller tillsammans till skillnad från ni andra stammar där ni hugger varandra i ryggen så fort tillfälle ges.
Lite Urban-takter från V.2 anas *spott och fräs*
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Japp.. Dagens vinnare, huvudet på spiken (etc, etc) du har precis rätt.. Vi alla är jätte rädda för Libre och det är därför ni blir anfallna..
 

DeletedUser

Guest
Respekt till Wonzip som kämpat på riktigt bra hitills, fastän trycket måste ha varit enormt mot dig. Har varit 'kul' att ha dig som granne, lite härliga småbråk titt som tätt, men dom tiderna är förbi nu...

Första och sista posten från mig, tyckte zipboy var värd den :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det spelar ingen roll vad för uppsåt alla planerar gentemot oss. Infierno Libre, det vi har slitit så hårt för har varit värt all möda. Ingenting kan motbevisa det. Vi har dominerat hela K46. Jag struntar i vad folk gör med oss. Vi är w3´s bästa stam, det spelar ingen roll vad alla säger. Jag struntar i OB-rank, poängrank, eller hur rädd en spelare man inte ens vet vem det är i Tjekan lite cyniskt ironiskt säger att han är. Ömsesidig respekt spelar inte roll för många.

Friends matter. Jag struntar i resten. Infierno Libre in my heart always and forever. Jag är stolt över att få vara er diplomat.



Och för er små Tjekisar eller Noddisar - Jag tycker bara så synd om er som inte finner en annan utväg än nått sånt här. Förhandla går, och jag är öppen för förhandlingar. Jag tycker egentligen mest synd om er för att ni aldrig varit Libres. Undantaget spruck. Han är i alla fall vettig.


PUSS PÅ ER GULLUNGAR! I LOVE YOU ALL!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Spruck är en tjej/tant.

2. Ett förtydligande: Tribalwars. War = krig. Wars = krig (i plural). Förhandla = negotiate.

Hade spelet hetat Tribalnegotiations, så hade du haft rätt. Men nu har du inte det.

Lev livet, kötta mycket, glöm inte ge era soldater lite anabola och framförallt: Ha skoj.

MVH
Malabi
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Jag försöker inte driva med dig eller din stam på något sätt.. Men när du försöker uttrycka dina känslor över att du tycker att din stam är den bästa som man kan vara med i, för det är väl det du försöker då fram? Så blir det lite fel att säga att alla är rädda för er.. Fram allt när jag är jätte trött och knappt ens vet vad jag skriver..


Malabi: Krig handlar minst lika mycket om att kunna förhandla som att kunna skicka ut soldater..
 

DeletedUser

Guest
För att förtydliga så syftade jag på den här delen av hanianas inlägg:

Och för er små Tjekisar eller Noddisar - Jag tycker bara så synd om er som inte finner en annan utväg än nått sånt här. Förhandla går, och jag är öppen för förhandlingar. Jag tycker egentligen mest synd om er för att ni aldrig varit Libres.

Jag förstår självklart att det handlar om att kunna förhandla med, men i ett krigsspel är det ändå själva krigandet som gör spelet undehållande. Om man ska förhandla om allt hela tiden så... Ja, du förstår själv.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Jo du har helt rätt.. Finns dom som tror att detta är www.tribalhugs.com och dom brukar bli väldigt sura när men hoppar över det där med att förhandla och går direkt till dn roliga biten...
 

DeletedUser

Guest
Tänka sig vilken uppståndelse det blev ^^ Libre forever <3
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Det spelar ingen roll vad för uppsåt alla planerar gentemot oss. Infierno Libre, det vi har slitit så hårt för har varit värt all möda. Ingenting kan motbevisa det. Vi har dominerat hela K46. Jag struntar i vad folk gör med oss. Vi är w3´s bästa stam, det spelar ingen roll vad alla säger. Jag struntar i OB-rank, poängrank, eller hur rädd en spelare man inte ens vet vem det är i Tjekan lite cyniskt ironiskt säger att han är. Ömsesidig respekt spelar inte roll för många.

Friends matter. Jag struntar i resten. Infierno Libre in my heart always and forever. Jag är stolt över att få vara er diplomat.



Och för er små Tjekisar eller Noddisar - Jag tycker bara så synd om er som inte finner en annan utväg än nått sånt här. Förhandla går, och jag är öppen för förhandlingar. Jag tycker egentligen mest synd om er för att ni aldrig varit Libres. Undantaget spruck. Han är i alla fall vettig.


PUSS PÅ ER GULLUNGAR! I LOVE YOU ALL!


Tack lilla vän, men jag iaf är nöjd , NoD ..
Hursomhelst, detta är andra gången du säger att du hellre föredrar förhandling än handling ..

Ännu har varken jag eller Brödet fått PM ifrån dig där du vill förhandla.

Meningen är inte att du ska spamma mig om det nu, utan att du inte ska spamma Allmäna Forumet
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen anledning till krig och det vet NoD mycket väl. Detta är bara ett spel för galleriet.

Det finns en mycket fin anledning till krig....!
Detta är ett krigsspel om du inte har uppfattat det ännu.:rolleyes:
Sluta gnäll nu allihopa och spela istället.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp