NoD förklarar krig mot Libre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
aha ja ofc, be tjekan förklara krig o låta dem flytta deff mot norr sen anfalla. ja de är ärligt ;)

Du drog upp vad goth och corian gjorde, och nu vad några andra gjorde? Du är inte så smart du :) Hoppas någon modd bannar dig på livstid :D

I alla fall så skulle det vara lite kul om någon gjorde en snygg karta om det här kriget :)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
aha ja ofc, be tjekan förklara krig o låta dem flytta deff mot norr sen anfalla. ja de är ärligt ;)

1. Jag tror inte nån ber Tjekan förklara krig, jag tror dom är fullkomligt kapabla att göra det ändå.

2. Tjekan förklarade inte krig, det var en vedergällning.

3. Jag blev uppriktigt förvånad över att du kan stava till ärlig.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1. Jag tror inte nån ber Tjekan förklara krig, jag tror dom är fullkomligt kapabla att göra det ändå.

2. Tjekan förklarade inte krig, det var en vedergällning.

3. Jag blev uppriktigt förvånad över att du kan stava till ärlig.

dante första inlägget "Vi bad igår våra goda vänner Tjekan att lura bort Libres försvar genom att förklara krig, detta gjordes för att Libre har planerat krig mot NoD och därför fyllt upp alla byar nära oss med stora mängder försvarstrupper."
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
dante första inlägget "Vi bad igår våra goda vänner Tjekan att lura bort Libres försvar genom att förklara krig, detta gjordes för att Libre har planerat krig mot NoD och därför fyllt upp alla byar nära oss med stora mängder försvarstrupper."

Vad har det med Corean att göra? Tjekan förklarar krig mot Libre inte er. Lär dig läsa mellan raderna innan du postar nåt som inte har med saken att göra...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nitlotten du påstod corian agerade fel, ja visar bara att NoD gjort samma sak.

Gå o lägg dig
 

DeletedUser

Guest
Som jag har uppfattat det (jag är ju en av få som upplevt det från båda sidor) så har ett "krig" mellan [IL]/Libre och CCCP/NoD legat och grott i fotknölarna hos många medlemmar en lång tid.

CCCP ville dominera k45 samtidigt som Libre ville dominera k46.

I [IL] talades det om att skicka ut CCCP från k46 och jag antar att CCCP hade tankar på att göra detsamma mot [IL] i k45.

Varför det dröjt så lång tid för kriget att bryta ut vet jag inte riktigt, men jag har mina idéer :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Host host Henrik338=Bossen i corian

Ska väl inte spela nån roll ifall du är ovän med nån av oss en allians är en allians så är det bara...

fick iaf ett rätt ;)

alla stammar går samma öde förutom min egen. så ska de va, de är tribalwars o int th

sen bara att du blir ägd är en annan sak
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp