NiC: Ninjas in Church

DeletedUser

Guest
hittade en fin historia bra läsning all hail xenu

För mycket länge sedan (75 miljoner år sedan för att vara exakt) fanns det en främmande
galaktisk härskare vid namn Xenu. Xenu var härskare över alla planeter i denna del av galaxen,
inklusive över vår planet Jorden, som förövrigt på den tiden hette Teegeeack.
Dock hade Xenu ett problem. Alla de 76 planeter han
kontrollerade var överbefolkade. Varje planet hade i
genomsnitt 178 miljarder människor. Xenu behövde
lösa detta problem, så han tänkte ut en djävulsk plan.
Xenu skaffade sig total kontroll, och med hjälp av
förrädare lyckades han besegra folket och dom lojala
officerarna. Med hjälp av psykiatriker kallade han in
miljarder människor för en skatte
kontroll, men istället för denna kontroll (vilket ju bara
var en ursäkt) blev de injicerade med en blandning av
alkohol och glykol som hade till syfte att paralysera
dom. Därefter blev alla dessa
människor inlastade i rymdskepp, som såg exakt ut som
DC8 or (förutom att dom hade raket motorer istället
för propellrar).
Dessa DC 8 rymdskepp flög sedan till planeten Jorden, där tusentals miljarder av de paralyserade
människorna staplades runt basen av vulkaner. När man sedan var klar med staplandet av dessa
människor, sänktes vätebomber ner i vulkanerna. Xenu detonerade därpå alla vätebomber
samtidigt, och alla människor blev dödade.
Historien slutar dock inte med detta. Eftersom var och en har en själ (låt oss kalla själen "thetan"
i denna historia) så måste man lura själen att inte komma tillbaka igen. Så medans dessa hundra
miljardtals själar blåstes kring av de enorma nukleära vindarna, hade Xenu lagt ut speciella
elektroniska fällor, som fångade alla själar I elektroniska strålar, eller nät. (de elektroniska
strålarna/näten var kladdiga som ett flugpapper.)
Efter att Xenu fångat alla dessa själar, lät han packa dem i boxar och transporterade dem till ett
antal jättelika biograf salonger. Väl där, tvingades alla dessa själar att i ett antal dagar vara
åskådare till speciellt framtagna 3-dimensionella filmer, som visade hur livet skulle se ut, och
många därutöver mycket förvirrande scener. I dessa filmer blev själarna utsatta för falska bilder,
det sades att de var Gud, Djävulen och Jesus. I denna historia kallas denna process för
"Inplantering"
När filmerna var slut, och alla själar hade lämnat biograferna, började dessa själar att dras
samman i klasar. Anledningen till detta beteende var att de alla sett på samma filmer,och
därigenom trodde att de var en och samma person. Dessa klasar bestod var och en av ett antal
tusen själar. Eftersom det endast fanns ett fåtal levande kroppar kvar, stannade de kvar i dessa
klasar, som i sin tur besatte de kvarvarande levande kropparna.

Väl skrivet min vän! Tragiskt att du inte ser bortom din dårskap bara :/
 

DeletedUser

Guest
Väl skrivet min vän! Tragiskt att du inte ser bortom din dårskap bara :/

dårskap :eek: haha jo då spelar inte i nic tror aldrig jag skulle få spela där heller tror inte mina meriter e bra nog :(
gillade historien dock påminner lite om ett manus från nån actionfilm från hollywood. men Elohim spelar inte du där?? eller är jag heeelt ute å cyklar?:confused:
 

DeletedUser

Guest
dårskap :eek: haha jo då spelar inte i nic tror aldrig jag skulle få spela där heller tror inte mina meriter e bra nog :(
gillade historien dock påminner lite om ett manus från nån actionfilm från hollywood. men Elohim spelar inte du där?? eller är jag heeelt ute å cyklar?:confused:

Elohim är bannlyst från Ninja stammarna, så om han nu skulle spela där är det för att någon gett honom ett account utan ledningens vetskap. ;)
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
dårskap :eek: haha jo då spelar inte i nic tror aldrig jag skulle få spela där heller tror inte mina meriter e bra nog :(
gillade historien dock påminner lite om ett manus från nån actionfilm från hollywood. men Elohim spelar inte du där?? eller är jag heeelt ute å cyklar?:confused:

Du cyklar bakåfram uppåner på en enhjuling med ögonbindel och skosnörena ihop knutna om du tror att Elo spelar i NiC....
 

DeletedUser

Guest
Du cyklar bakåfram uppåner på en enhjuling med ögonbindel och skosnörena ihop knutna om du tror att Elo spelar i NiC....

ja se där jag hade fel :)
men som sagt det skall bli roligt å följa er framgång. nästan så jag måste starta på v7 bara därför:D
 

DeletedUser

Guest
En tillbakablick i v2 skulle nog förklara det om jag inte minns helt fel
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Vi NiC får in en absurd mängd ansökningar från olika spelare och för att ge er ett smakprov på just hur gärna folk vill spela med oss...


...
hej sa:
knutten1995 på 16.01. kl 20:14
Hej!
Jag var tidigare medlem i stammen SuperHero som nu har splittrats.
Vi var ju era aligerade så jag undrar om du kunde skicka en inbjudan till mig från eran stamm?
Det skulle vara jättekul om du gjorde det för jag vill gärna vara med i er stamm.
Från [player]knutten1995[/player]

Nixu idag kl 12:21
Xenu ser och hör allt. För att du ska kunna få en inbjudan till NiC kräver Xenu att du ska tillbedja honom minst fyra gånger per dag. Om du gör det lör-söndag och skriver riktigt fina böner kan det tänkas att du får en inbjudan på måndag..

Mellan bönerna kan du få svara på lite frågor..
DU blir anfallen av 1000 Yxor.. Vad gör du?

Med ödmjuka hälsningar

/Nixu

knutten1995 idag kl 18:51
Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är, vartjag mig i världen vänder står min lycka i guds händer, lyckan kommer lyckan går, den gud älskar lyckan får: Snälla låt mig vara med, AMMEN


knutten1995 idag kl 18:53
Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är, vartjag mig i världen vänder står min lycka i guds händer, lyckan kommer lyckan går, den gud älskar lyckan får: Snälla låt mig vara med, AMMEN

knutten1995 idag kl 19:31
Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är, vartjag mig i världen vänder står min lycka i guds händer, lyckan kommer lyckan går, den gud älskar lyckan får: Snälla låt mig vara med, AMMEN

Just denna spelare kommer nog tyvärr inte att få en inbjudan då 1.Han tror att hans stam var allierad med våran 2. Han är så ivrig att tillbedja Xenu att han glömmer dom frågor han ska svara på 3. Hans bön är lite enformig och saknar den där krigiska guldkanten som Xenu formligen älskar..
 
Topp