NiC: Ninjas in Church

DeletedUser

Guest
Xenu du store! Ta mig i din famn! Ge mig kraft till att kötta allt som kötta går! Låt mej bada i mina fienders blod och gör mina trupper oändliga! Ta upp all min fritid och få mej till att köpa premiumpoäng tills den dag jag stupar! Xenu du allsmäktige! Ta mig i din famn och se ner på mig! O ta emot alla mina fienders byar! enbart som en gåva ifrån en av dina tusen lojala tjänare!
----------------------------------------------------------------------------

Är det en giltig bön? ;)
 

DeletedUser

Guest
Xenu du store! Ta mig i din famn! Ge mig kraft till att kötta allt som kötta går! Låt mej bada i mina fienders blod och gör mina trupper oändliga! Ta upp all min fritid och få mej till att köpa premiumpoäng tills den dag jag stupar! Xenu du allsmäktige! Ta mig i din famn och se ner på mig! O ta emot alla mina fienders byar! enbart som en gåva ifrån en av dina tusen lojala tjänare!
----------------------------------------------------------------------------

Är det en giltig bön? ;)

du har aldrig spelat med mannel det märks iaf.

så fort man spelar med mannel ska man alltid be till honom och dyrka honom. spelar inte i nic men kan tänka mig att han ses som Xenu personiferad just nu, så om du ska skriva en giltig bön så dyrka Mannel med. För att ge ett ex mannel ser sin roll inom nic ungefär som jesus är för kristendomen.

Mannel är troligen den spelaren förutom Eholim som har störst storhetsvansinne.
 

DeletedUser

Guest
Hej, jag heter asshat. Jag är den som sprider kärleken i NiC.
Vill du ha en kanal större så berättar jag hur du går tillväga.
Hej då
 

DeletedUser

Guest
A new Power Rise. The Sexy Ninja Cats! :) vem vet vi Kanske kommer Följa er Till slut
 

DeletedUser

Guest
Blev nog rätt avtändande att prata om Ninjas =o

Hur ser läget ut där nere? =O
 

Elroy

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå? Kommer man med om man fjäskar? I så fall kanske man ska sätta igång med det då :p
 

DeletedUser

Guest
Det som är så roligt med Nic är att dom lyckats skapa en helt egen (visst kopierad/stulen men ändå) religon som håller rent teoretiskt. Ser man igenom allt "spelmässigt" så skulle den kunna ses som en sekt/religon, vi får hoppas det inte sprider sig. Jag vore riktigt riktigt oroad om man går in på ICA eller liknande och där står en pengakossa med en bild på Mannel och Xenu i någon religos pose som uppmanar en att sprida xenus lära.

Ville bara påpeka att det är ett grundligt och imponerande jobb och enligt min åsikt skitroligt att man kan skapa en sådan organisation som denna och ha skoj under tiden. En eloge till alla inblandade. Detta är beröm och bör tas tillvara av dom som är inblandade och berör inga andra.
 

DeletedUser

Guest
Det som är så roligt med Nic är att dom lyckats skapa en helt egen (visst kopierad/stulen men ändå) religon som håller rent teoretiskt. Ser man igenom allt "spelmässigt" så skulle den kunna ses som en sekt/religon, vi får hoppas det inte sprider sig. Jag vore riktigt riktigt oroad om man går in på ICA eller liknande och där står en pengakossa med en bild på Mannel och Xenu i någon religos pose som uppmanar en att sprida xenus lära.

Ville bara påpeka att det är ett grundligt och imponerande jobb och enligt min åsikt skitroligt att man kan skapa en sådan organisation som denna och ha skoj under tiden. En eloge till alla inblandade. Detta är beröm och bör tas tillvara av dom som är inblandade och berör inga andra.


en av dem bästa kommentarerna här, fast man är ju redan orolig om man ser manel eller xenus bild nära sig på en karta i detta spel:eek:
det du sägers tämemr faktiskt, det måste varit sjukt med jobb och den håller i alla fall en sån granskning som en utom stående som jag kan göra;)
 

DeletedUser

Guest

Here you go:

lil-flip.jpg
 
Topp