NiC: Ninjas in Church

DeletedUser

Guest
Jag har tidigare postat i den officiella v.7 tråden och förklarat att jag sökte lite gamla rävar som kände igen mig från tidigare världar. Kan nämna att jag fått ihop ett litet gäng! Flera personer som jag inte känner sen tidigare har också PM:at mig. Tyvärr så har jag ingen möjlighet att prova samtliga...

Hur som helst så har vi en relativt stark grund. För att nämna några namn: Znicky, Bearson, Wallin, Arda, Xelol/Pilis, Dante, Mertzer, Ulla, Xray...

Syftet med den här tråden är helt enkelt att meddela att intagningen nu i princip är stängd. De som inte har hört något får i nio fall av tio tyvärr inte plats. Däremot söker vi aktiv allianser, systerstammar och andra vänner till vår stora gemenskap.
 

DeletedUser

Guest
looking good, looking good

Måste säga att det ser fin fint ut
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att det inte är så lönt att börja på Värld 7 när man har alla dessa proffsen där! ;) Kommer att bli adlade förr eller senare ju :( Finns det nånting som heter "nåd" här på Tribalwars? :p
 

DeletedUser

Guest
kommer bli roligt änn en gång och få lira med gammalt roligt folk igen :)
 

DeletedUser

Guest
allians?? plz!! tänkte att din stam kommer täcka typ 3/4 av kartan och... ja jag vill va den sista fjärde delen!;):D

oj.. såg att dante skulle vara med..heemmm..... allians?? du e ju ändo tw nr1/nr2... du och dante.... e lite osäker på väm som e coolast..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
oj då. Dom här grabbarna är all talk no game. Visar ni dem respekt kör dom över er.. Men inge svårt o bara outplaya dom.
 

DeletedUser

Guest
oj då. Dom här grabbarna är all talk no game. Visar ni dem respekt kör dom över er.. Men inge svårt o bara outplaya dom.

Precis, dy har helt rätt. Att håna, förnedra och förolämpa dem är precis rätt sätt att handskas med dem:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ironi...................................................................??
 

DeletedUser

Guest
systerstammar? :D!! jag kan va syrra!!! -YeS- kanske anmäller sig till stam syrra
 

DeletedUser

Guest
Mannels budskap om att rekryteringen till hans stam är avslutad har blivit framförd och alla inlägg därefter känns väldigt irrelevanta.


Edit: Hänglås borttaget och tråd flyttad då trådskaparen kallade det för propaganda tråd. Undvik att svänga ut allt för mycket i offtopic träsket.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om ni vill ha aktiva allianser så kan ni välja stammen Tigers där får alla aktiva spelare komma och aktiva allianser som inte bryter allians är välkommen att bli allierade!
 

DeletedUser

Guest
Detta är ett gäng spelare man gärna vill ha som sina grannar.

Mer utmaning i spelet än så går inte att få :)
 

DeletedUser

Guest
Det kan trots allt vara precis som Noodle säger men det är inte säkert att så är fallet :)

Duhja ligger ju också nära att slå huvudet på spiken. Ska bli intressant detta.
 
Topp