Najs vs Enter

DeletedUser

Guest
Tycker det verkar gå rätt så bra :)
Ledaren i Najs har ju hoppat av och adlingen av byarna har börjat :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ännu har ni inte attackerat mig... Det var någon spejning men sen tja...Ingenting... Sedan fick jag ett brev där det stod något i stil med "nu är det din tur" och ingenting har hänt.

Jag väntar fortfarande...:)

joo jag kommer vell men tänkte vi skulle adla upp dem spelare som var närmast i er stam först sen kommer vi vell ner till dig med och dekorerar om lite. gillar du rött?
joo men vi kan ha lite krig springa runt på gräsmattan o kasta ekollon på varandra.

BTW: hur månge e kvar i najs nu egentligen? 10?
 

DeletedUser

Guest
Du ligger ju nära mig, varför kommer inte du och attackerar mig?

NaZsE: Rött blir bra :)

1:a du är min ingen annans! därför som bara jag får attackera dig.

2:a hörde med min målare (paladin) och han hade ing penslar så vi får användar spjut o svärd och sånt för att vi ska kunna måla. :D
 

DeletedUser

Guest
1. Då kan du säga till en av dina medlemmar att det var dumt att attackera mig, dock var mina soldater ute och assisterade :mad:... Och när jag frågade den medlemmen om han vågade attackera igen fick jag svaret "nej :'(".
 

DeletedUser

Guest
1. Då kan du säga till en av dina medlemmar att det var dumt att attackera mig, dock var mina soldater ute och assisterade :mad:... Och när jag frågade den medlemmen om han vågade attackera igen fick jag svaret "nej :'(".

jaja men om dom snodde dina resurser skiter vell jag i jag ska ha din by bara :) haha nee jag har inget emot dig.. men attackerar du oss så får du ju bara 10 eller snararare 100 ggr tebax
 

DeletedUser

Guest
är det fel av mig att fundera på att nobla nazsen för att slippa hans jävla tjöt?:p
 

DeletedUser

Guest
jaja men om dom snodde dina resurser skiter vell jag i jag ska ha din by bara :) haha nee jag har inget emot dig.. men attackerar du oss så får du ju bara 10 eller snararare 100 ggr tebax

100 gånger är överdrivet och det är 10 också, 2 kanske?:p
 

DeletedUser

Guest
Det är lugnt, men det skulle sitta fint att se din by adlad :)
 

DeletedUser

Guest
haha:p nejdå kanske skiter i att nobla dig ändå, du visade ju dig vara trevlig faktiskt^^

mhmm jag har mina ljusa stunder, och de flesta som hälsar på, eller som ändå är i närheten brukar droppa in på en fika i min lilla trevliga by. vi har även bra priser på flickor. ;)

min by adlad? Nä asså då får du ju ställa dig i kö, de e nog många som vill det.
 

DeletedUser

Guest
mohhahahaha både Ironsides och Jahras offensiv dog mot min assistans i skaers by :p och inga större förluster för mig :D

Någon i vår stam fick lite försvars-ob :p
3 skaer 16.226
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nä om du vill nobbla nån så är det väll bara att göra det.
 
Topp