Najs vs Enter

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Så nu har enter förklarat krig mot najs, så vad tycker ni om detta krig?? vilka vinner?
 

DeletedUser

Guest
Men kan inte folk sluta förklara krig innan det ens fins adelsmän i V4 det är ju bara löjligt. Tror SPRIT är i "krig" med två eller flera stammar men det enda som hänt att lite deff har dött mot våra murar :p
Spara krigsförklaringarna tills det verkligen gäller hörni :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
förmodligen den som inser att man inte har något att vinna just nu...
 

DeletedUser

Guest
Sedan tror jag vi har något att vinna, Enterbyarna gränsar ganska nära intill våra byar i Najs...
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Observera att de kommer med hot, "vi är tvungna att farma er om inte ni slutar farma oss"

sen förklara de krig, de vinner inte ett dugg på det som herr risling sa eftersom det inte finns några adelsmän ännu, men jaja låt de spela hjältar.. :)
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Anfallare: Abdil
By: [001] » Property of Najs (420|506) K54

Kvantitet: 0 0 x 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Förluster: 0 0 x 0 0 0 0 0 0 0 x 0

Försvarare: -
By: -

Kvantitet: 180 38 1 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Förluster: 180 38 1 0 1 0 0 0 0 0 1
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Anfallare: Abdil
By: [001] » Property of Najs (420|506) K54

Kvantitet: 0 0 x 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Förluster: 0 0 x 0 0 0 0 0 0 0 x 0

Försvarare: -
By: -

Kvantitet: 180 38 1 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Förluster: 180 38 1 0 1 0 0 0 0 0 1

Du visar just att du bara har yxor, skitbra gjort där! -.-
 

DeletedUser

Guest
Strunt samma, stammen har deff, vi har inga som helst problem med det. Skulle han anfallit med spjut och svärd nu också? :/

Dem riktiga attackerna kommer vi vänta med tills adlingsäsongen börjar, tills dess så laddar vi upp med massa trupper.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
han visar att han bra ANFALLIT med yxor... dock inte att han har defftrupper vilande hemma....

Tror inte Wallin menade så... Han menade nog att Abdill visade att han inte hade lc, om han hade haft det så hade han förmodligen anfallit med dom...
 

DeletedUser

Guest
jo de vet jag...Tänkte inte på de. Om Abdill nu visste att han hade spjut så skulle han inte anfalla me LC
 

DeletedUser

Guest
har inte Enter fattat att det bara är ett slöseri med tid att förlklara krig så här tidigt?:confused: om man inte noblar sina fiender är det bättre att farma på fritt imo. Enter tycks ha självmords belägna ledare som förklara krig mot alla sina grannar, så snart adlingen kommer igång kommer nog hämnden med;)

/Malevolent God
 

DeletedUser

Guest
Krig?

Hejsan alla oinformerade supergeeks :)

citat från eran ledare,
"-Antingen kan vi bli allierade, annars fortsätter vi att farma er"

för er som ens bryr er om att najs tror att enter har förklarat krig mot dem.
jag är en enkel man.. men ni vill ju bara ha uppmärksamhet och leka låtsas-stora (om de ens e ett ord)

Vi skiter rätt mycket i er nu, vi försvarar våra egna, och.... ähh nu ska jag sova.. e trött
 

DeletedUser

Guest
Personligen så gillar erat "generösa erbjudande". Att ni glömmer bort våra farmningar så lovar ni att ni inte ska farma oss. (?)
 

DeletedUser

Guest
äh ni e bara störiga ju... jag bryr mig inte direkt, men ska ni ge er på nån så ta mig då, "ska nog ändå måla om muren snart" citat av haunted trevligaste killen i V3 som ligger mitt i mash
 
Topp