Najs vs Enter

DeletedUser

Guest
Jag måste bara fråga?
Är det någon av era stammar som har startat krig mot vår? Jag har svårt att hålla koll, tror att SPRIT är med i ett 20otal krig just nu är inte säker :p
Nä men varför fins den här tråden fortfarande kvar, folk har ju försökt förklara det for stammarna tidigare att det inte går att ha krig på riktigt utan adelsmän.
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste bara fråga?
Är det någon av era stammar som har startat krig mot vår? Jag har svårt att hålla koll, tror att SPRIT är med i ett 20otal krig just nu är inte säker :p
Nä men varför fins den här tråden fortfarande kvar, folk har ju försökt förklara det for stammarna tidigare att det inte går att ha krig på riktigt utan adelsmän.

Som vi sagt och även du sagt, det finns ingen anledning till krig just nu. + att jag har kollat in er stam och det är ett par namn jag inte vill hälsa på med mia trupper :)
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för er nudå Najs?

Tycker ni att det fungerat bra för er hittills detta "krig" ;)
 

DeletedUser

Guest
äh kaxa inte! :D
fanns potetial i deras stam, men den tog vi nog ^^
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat så vet jag inte hur det går för endel. Dom som man hör av går det bra för men för resten är det tyst :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat så vet jag inte hur det går för endel. Dom som man hör av går det bra för men för resten är det tyst :eek:

Haha, jo, kanske inte är så kul att skryta om det inte går så bra :D

Själv bor jag i en Najs-by nu, och jag trivs som fisken i vattnet, trevligt uppbyggd, fint läge, och bra utsikt ;)
 

DeletedUser

Guest
Najs.. :rolleyes: planer på fler najsiga byar eller? jag har en i närheten, heter im4noob eller nått sånt, men den ser rätt trevlig ut kanske ska ta den själv :)
 

DeletedUser

Guest
You can try :p

Niacin, Killen du noblade frågade inte ens om assistans :p

Hahaha, nee, har farmat honom sedan "kriget" drog igång, så han satt och desperat försökte uppgradera Högkvarteret igen, för att kunna riva så mycket som möjligt ;)

Han förstod nog redan från början åt vilket håll det bar :D
 

DeletedUser

Guest
Ännu har ni inte attackerat mig... Det var någon spejning men sen tja...Ingenting... Sedan fick jag ett brev där det stod något i stil med "nu är det din tur" och ingenting har hänt.

Jag väntar fortfarande...:)
 

DeletedUser

Guest
Såklart det var! :) Jag vill ju att dem ska attackera mig ... haha
 

DeletedUser

Guest
mohahahaha fejks :D

Jo du ligger en bit bort Niacin, synd det... NaZsE får väll ta och attackera mig? :)
 
Topp