Najs vs Enter

DeletedUser

Guest
Instämmer till fullo med alla er som anser att Enter måste vara knäppa som startar krig nu.
Om det hade varit Enter som drog igång det vill säga :/

Alla medlemmar i Enter har varit under strikta förhållningsregler när det gäller vilka de "får" attackera och inte, och har därför låtit Najs vara.

Men anser Najs att det är helt ok att försöka farma medlemmar ur Enter, ja då anser jag att mina medlemmar visst kan få farma dem också ;)

Vi har självklart velat undvika att skaffa "fiender" innan vi kan adla bort dem,
men om Najsarna tror att Enter skall fortsätta stå och "se på", när de plockar åt sig godsaker från våra medlemmar, så har de fel.

Angående mitt "generösa erbjudande" till Najs ledning, så anser jag fortfarande att det var generöst.
Jag har kunnat fortsätta säga åt våra medlemmar att låta bli Najs, om de kunnat hålla sina giriga fingrar borta från oss.

Abdils finfina attackrapport där tex, inträffade INNAN det blev tal om några strider från vår sida, men visst sjutton kommer vi ge igen, sålänge Najsarna insisterar på att "kriga".


/Niacin (En av ledarna i Enter)
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Instämmer till fullo med alla er som anser att Enter måste vara knäppa som startar krig nu.
Om det hade varit Enter som drog igång det vill säga :/

Alla medlemmar i Enter har varit under strikta förhållningsregler när det gäller vilka de "får" attackera och inte, och har därför låtit Najs vara.

Men anser Najs att det är helt ok att försöka farma medlemmar ur Enter, ja då anser jag att mina medlemmar visst kan få farma dem också ;)

Vi har självklart velat undvika att skaffa "fiender" innan vi kan adla bort dem,
men om Najsarna tror att Enter skall fortsätta stå och "se på", när de plockar åt sig godsaker från våra medlemmar, så har de fel.

Angående mitt "generösa erbjudande" till Najs ledning, så anser jag fortfarande att det var generöst.
Jag har kunnat fortsätta säga åt våra medlemmar att låta bli Najs, om de kunnat hålla sina giriga fingrar borta från oss.

Abdils finfina attackrapport där tex, inträffade INNAN det blev tal om några strider från vår sida, men visst sjutton kommer vi ge igen, sålänge Najsarna insisterar på att "kriga".


/Niacin (En av ledarna i Enter)

Följde inbjudningarna av halva stammen najs med i det generösa erbjudandet?
 

DeletedUser

Guest
Består er stam av 6 medlemmar?

3 inbjudningar skickades nämligen ut ;)

och inte förän EFTER ni gjort det klart att det var krig ni var ute efter :)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att ledningen i Najs verkar helt inställd på att kriga, utan adelsmän..
Verkar ju sjukt onödigt anser jag, så varför inte låta spelarna välja själva?

All is fair in love n war ;)
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill påminna dej om att det var ni som förklarade krig, utan adelsmän..

Vi är inställda på att farma, utan adelsmän :)

och om medlemmarna farmar er är de väl inte intresserade av att gå med er.
 

DeletedUser

Guest
Det vi är ute efter, det är att ge lika behandling.

Tror ni att ni ska farma våra svagare spelare, så tror vi att vi farmar tillbaka ;)

Finns väll ändå ingen somhelst anledning i världen för oss att låta bli o använda er som farmer (för att undvika för tidiga konflikter) när ni uppenbarligen inte har för avsikt att låta bli oss?
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att hela stammen är inställd på att kriga, det var absolut inga som inte ville ha krig :)

Niacin, rapporten Abdil visade upp var faktiskt före det riktiga kriget, det har du rätt , men vi har fler exempel på rensade byar och dessutom har vi även rapporter som visar era medlemmars klena försvar.
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Det vi är ute efter, det är att ge lika behandling.

Tror ni att ni ska farma våra svagare spelare, så tror vi att vi farmar tillbaka ;)

Finns väll ändå ingen somhelst anledning i världen för oss att låta bli o använda er som farmer (för att undvika för tidiga konflikter) när ni uppenbarligen inte har för avsikt att låta bli oss?


vi har inte bett er att låta oss vara, det är närmare sakt ni som har bett oss låta er vara annars skulle ni förklara krig UTAN ADELSMAN :)
 

DeletedUser

Guest
vi har inte bett er att låta oss vara, det är närmare sakt ni som har bett oss låta er vara annars skulle ni förklara krig UTAN ADELSMAN :)

Ja?
Tyckte nog att det var smartare att försöka ta det med diplomati, istället för att det skulle spåra ur till för tidiga konflikter.

Därför "bad jag er att låta bli oss".

Det komiska i det hela är (för er som inte ser det) att när ni attackerar oss är det farmning, och när vi väljer att släppa kopplet på våra medlemmar, och ger dem klartecken att farma er, då är det krig?

Handlar ju om exakt samma sak?
 

DeletedUser

Guest
Det var dina aggresiva meddelanden som gjorde mig inställd på krig... Ingen får försöka skrämma oss!
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
saken är den att det var du som nämnde krig..

detta är slutet av det brev du skickade till oss..


"NU är jag LED på detta, fixa, eller krig!"
 

DeletedUser

Guest
Niacin, rapporten Abdil visade upp var faktiskt före det riktiga kriget, det har du rätt , men vi har fler exempel på rensade byar och dessutom har vi även rapporter som visar era medlemmars klena försvar.

Hmm vi har också endel rapporter på rensade byar hoss er och hur klent ert försvar är så det är nog lika skulle jag säga :)
 

DeletedUser

Guest
saken är den att det var du som nämnde krig..

detta är slutet av det brev du skickade till oss..


"NU är jag LED på detta, fixa, eller krig!"

Ja, detdär är mina ord, till punkt och pricka :)
Möjligt att man får anklaga mig för ett "felaktigt" ordval, men jag satte enbart namnet till handlingarna ni utförde.

Efter att ha försökt diskutera med Er en halv dag, och fått löften om att ni
"-Skall tala med mina medlemmar"
Medans anfallrapporterna haglade in, så tappade jag tillslut humöret.

Uppenbarligen har ni underlåtit att tala med era medlemmar, alternativt era medlemmar lyssnar inte på er ledning.

Eftersom att detta uppenbarligen inte går att lösa på diplomatisk väg, så ser vi somsagt ingen anledning längre till att hålla våra medlemmar "tillbaka"


Så måste jag nog kommentera om Enter´s såkallade klena försvar också, eftersom att jag anser det otroligt onödigt att kasta sten i glashus ;)
Nämner inga namn, men varför sitter en framstående spelare hos er och gafflar med Enter, utan att så mycket som att ha konstruerat en mur?

Där kan vi snacka klent försvar ;)
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
precis så då har vi gjort klart för oss att du "förklara krig"

det var ingen som va intresserad av att sluta attackera er.

och vill du fortsätta denna konv så gör vi det på post i värld4.
 

DeletedUser

Guest
Jag får väll ta och citera Tepakko

"....just nu försöker ja bara vara snäll :D (o samtidigt beodra våra medlemmar o anfalla Enter..) Mohahahha! :D"

haha :)
 

DeletedUser

Guest
roligt att Rnter säger att det är idiotiskt att förklara krig mot andra stammar utan adelsmän, då detta inte heller e första kriget de har påbörjat på denna världen:D önskar Najs all lycka innan vi kommer in och adlar alla Enters byar;)

/Malevolent God
 

DeletedUser

Guest
roligt att Rnter säger att det är idiotiskt att förklara krig mot andra stammar utan adelsmän, då detta inte heller e första kriget de har påbörjat på denna världen:D önskar Najs all lycka innan vi kommer in och adlar alla Enters byar;)

/Malevolent God

Om jag förstod det rätt så krigar dem med er också, najs, lycka till för er också då och bygg en massa trupper så hjälps vi åt att ta dem många Enter-byarna, inte för att ni kommer *host* behöva så mycket trupper *host* :D
 

DeletedUser

Guest
Eftersom alla verkar hålla på ENTER så hejar jag på Najs.
 
Topp