MoX-T går på offensiven

Bluepills

New Member
Reaktionspoäng
0
Spelet e som roligast med många rens och inkommanden ja -däri är vi nog alla överrens.

men tro inte att jag känner sympati med att ni kämpar mot två stammar, som har varit nära allierade sedan
urminnes tider. Ger man sig in i leken, får man leken tåla. Alla lekar är inte roliga i längden, men så varar
de heller aldrig för evigt. Mox-T borde tänka på vilka andra världar de kan spela på hädanefter.

Snälla, skicka rejäla adelståg mot mig - spela proffesionellt. Inte enstaka adlar med tiotals timmars mellanrum...

Du vet säkert att vi inte hade mycket att välja på. Sen vet vi vad vi gett oss in på och tål vår lek även om vi skulle förlora.

Hade dock varit roligt att möta stammen med stora ord som inte kan kriga själva..I ett ärligt Krig.
Hoppas vi möts på någon annan värld då. :cool:

Heja Mox-t :D
 

DeletedUser

Guest
Du vet säkert att vi inte hade mycket att välja på. Sen vet vi vad vi gett oss in på och tål vår lek även om vi skulle förlora.

Hade dock varit roligt att möta stammen med stora ord som inte kan kriga själva..I ett ärligt Krig.
Hoppas vi möts på någon annan värld då. :cool:

Heja Mox-t :D

CTWA körde själv mot wombat? Det var ni som fick för er o hjälpa dom i slutet
 

DeletedUser

Guest
Vadå hjälpa dem i slutet?

Enligt det jag förstod från det som MoX-Ts ledning sa så var det för dem tog in Fale som vi då kallade flykting. (Ta inte upp snacket om flyktingar igen bara)

Och hade Wombat lämnat bort Fale hade vi inte gått in i ett krig mot dem. Det är så jag förstod det. Men har ju varit många diskussioner om det.
 

Bluepills

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja detta har redan diskuterats varför . Enligt mig så hade wombat flera gånger tidigare kört med olika försök att trigga oss..Fale var nog bara det som fick bägaren att rinna över.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 220
Sida 2: 259
Skillnad: 39

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,075,461
Sida 2: 2,411,104
Skillnad: 335,643

image.php



jämförelsen med g-r stämmer inte
det ryktades att mox-t skulle vara i upplösning eller krossade efter en vecka eller två
ser inga tendenser till detta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
trodde du kunde gissa dig till vilket men jag förtydligar det
missa det ju;)
bättre nu??
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
.

ville bara meddela att jag faktist tagit mig till fronten nu. fantastiskt roligt att se att mox-t deffar med offbyar och att dom har fått för sig att dom på något vis var vågmästare i CTWA*:s krig mot wombat.
 

linkk

Member
Reaktionspoäng
0
Enligt det jag förstod från det som MoX-Ts ledning sa så var det för dem tog in Fale som vi då kallade flykting. (Ta inte upp snacket om flyktingar igen bara)

Och hade Wombat lämnat bort Fale hade vi inte gått in i ett krig mot dem. Det är så jag förstod det. Men har ju varit många diskussioner om det.


ok, så ni gick på wombat för att dom tog in fale?
varför får man inte ta in spelare som vill uppnå högre höjder? (gick kanske inte så bra för han men)
Han var ju ingen flykting lr nått sånt!
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
ok jag vet att jag är lat men 1 kan någon ta upp stats och kan någon antingen hjälpa mig eller göra en egen karta över kriget så man ser vad som förendras en för var dag typ
 

Deathknight

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 101
Sida 2: 150
Skillnad: 49

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 931,426
Sida 2: 1,394,542
Skillnad: 463,116

image.php
 

DeletedUser

Guest
master of you

hade jag fått ordning på min dator hade jag lagt upp en erövrings karta kommer en om ett litet tag men kan ta upp till ett dygn..
 

DeletedUser

Guest
känns som "kycklingarna" börjar tappa kraft :) men väl kämpat hittills :D
 
Topp