MoX-T går på offensiven

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
11-0 till NiT vs MoX-T senaste 24
4-4 CTWA* vs MoX-T senaste 24


Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: NiT CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 15
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35,496
Sida 2: 142,386
Skillnad: 106,890

image.php
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Tråden handlar om att MoXT skulle gå på offensiven. Var det bildligt talat eller ska det omsättas till byar/oba också?

Slaktutveckling senaste 20 dagarna:

CTWA* oba +88 mille dvs 1,5mille/spejare
obd +51 mille dvs 0,9mille/spelare

NiT oba +97 mille dvs 2,2mille/spelare
obd +77 mille dvs 1,8mille/spelare

MoXT oba +18 mille dvs 0,4mille/spelare (44 spelare)
obd +135mille dvs 3,1mille/spelare

Slutsats:
Jag låter alla dra sin egna slutsats, men jag vill tilläga att inget krig till dags dato har vunnit med obd.
Visst, MoxT trimmar bort de dåliga egoisterna, men verkar det inte som om de hellre vill deffa sommarstugor
än att föra offensiver?
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Rogerman du glömde nämna att NIT springer till sin knähund och ber om deff också. Det är ganska komiskt då Xray tydligt klargjort tidigare att NIT inte gillar knähundar men ändå har de sådana.

Tydligen räcker det inte med att CTWA & NIT är tre gånger så stora som MOX-T tillsammans, utan måste blanda in ytterligare en stam som stöttar med deff.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Tussen, det låter som cynisk propaganda om du frågar mig. Ärligt talat så samarbetar NiT & CTWA* ja men ev. tredje stam som du hänvisar till har jag inte läst en rad om på forumet, eller sett att någon annan än ctwa hjälpt oss i forumet.

sluta klaga o börja kötta istället.
 

DeletedUser

Guest
Tussen, det låter som cynisk propaganda om du frågar mig. Ärligt talat så samarbetar NiT & CTWA* ja men ev. tredje stam som du hänvisar till har jag inte läst en rad om på forumet, eller sett att någon annan än ctwa hjälpt oss i forumet.

sluta klaga o börja kötta istället.

Kanske dax att publicera lite Pm mellan Nit o den tredje stammen för att visa att dem blir beordrade att deffa NiT? ^^
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Wow, ni försöker verkligen gripa efter minsta lilla halmstå att peka på. deffning av 3:e stam har varit på begränsad, individuell nivå o enbart långt från krigets centrum. Nu ska jag sluta debattera småsaker.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ohh kom huvudet upp ur sanden nu eftersom du helt plötsligt känner till sanningen? Så lät det inte innan precis.. tur det finns fler ställen än NIT´s forum där sanningen uppdagas.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
shit vad ni är glada att en av våra spelare fick deff från en tredje stam. Ja men då kan ni förlora v7 med stil nu då haha
 

DeletedUser

Guest
Vi har knappast förlorat? Vi kanske BORDE ha förlorat sett till motståndet men inse, ni är inte bättre. Ni är bara fler. Detta avgör.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Nej nu får jag nog sluta snart. Om man ser på genomsnittet av varje spelare (t ex som jag räknade ut) så är det
en massiv skillnad, bla i oba och det berättar ngt om spelarkvalité samt aktiviteten.
Minimujo, adla lite fiendebyar for a change - som jag gör - jag struntar i om jantelagen säger att alla är lika: Du har presterat en sommarstuga på 20 dagars krig och säger sedan att antalet spelare avgör kriget...nej, aktiviteten och erfarenhet avgör.

Alla vet vi att björnen vrålar som mest när den är nere för räkning.
Vissa av oss vet att hälften av moxt var nära att sluta och stannade ett tag till för att få en sista strid...

Om MoxT inte är överrens om detta, fint...visa det ingame!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 29
Skillnad: 21

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75,842
Sida 2: 274,036
Skillnad: 198,194

image.php


Hoppsan MoX-T! har ni halkat på bananskal?
 

DeletedUser

Guest
mox-t har förlorat kriget
AN och ATWM var för stora för oss
Eftersom vinnarna skriver historian så får de äran att skriva den
känns tungt att ha förlorat men medger att fienden var för övermäktig
får gratulera våra motståndare till segern
och går med bedrövat och böjt huvud i en oviss framtid till mötes
 
Senast redigerad av en moderator:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Tråkigt att fulspel/spioneri ska avgöra ett krig... tex genom att se till att vissa spelare blir bannade direkt samtidigt som man anfaller för fullt ös på dessa OJ.. det råkade bara vara en slump ett par timmar efter krigsförklaringen kom.

Hoppas de "fege" får trevligt tillsammans med de stora barbarhaven som finns/kommer bli. Sitt ni två/tre i toppen och håll AN i handen tills de blir uttråkade men tänk på att om ni blir bortvalda så klarar de inte av att stå på egna ben utan måste fortsätta hålla den andra parten i handen.

AN kan ju inte skryta direkt med sin krigsförmåga.. har alla mina byar (ca 385) i behåll och har fått ca 30 skarpa och en ynka adel på mig totalt senaste månaderna dessutom tog det flera veckor innan första anfallet överhuvudtaget trillade in.

Säger som en annan mycket god vän sa för länge sedan... hur kul det än är med TW så finns det andra saker som är roligare. Är stolt över dessa personer som vågar erkänna öppet att de värdesätter barn, familj & jobb mm framför ett onlinespel.
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att fulspel/spioneri ska avgöra ett krig... tex genom att se till att vissa spelare blir bannade direkt samtidigt som man anfaller för fullt ös på dessa OJ.. det råkade bara vara en slump ett par timmar efter krigsförklaringen kom.

Hahaha du gjorde precis min dag. Du kanske ska gnälla på idioterna i din stam som inte följde reglerna än dem som vill att spelplanen ska va rättvis, dina medspelare blev säkerligen bannade för dem höll på med något som inte var tillåtet. Alltså inte AN's fel att dem blev bannade, utan deras. Och absolut ingenting du ska sitta o gnälla på AN på.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att fulspel/spioneri ska avgöra ett krig... tex genom att se till att vissa spelare blir bannade direkt samtidigt som man anfaller för fullt ös på dessa OJ.. det råkade bara vara en slump ett par timmar efter krigsförklaringen kom.

Hoppas de "fege" får trevligt tillsammans med de stora barbarhaven som finns/kommer bli. Sitt ni två/tre i toppen och håll AN i handen tills de blir uttråkade men tänk på att om ni blir bortvalda så klarar de inte av att stå på egna ben utan måste fortsätta hålla den andra parten i handen.

AN kan ju inte skryta direkt med sin krigsförmåga.. har alla mina byar (ca 385) i behåll och har fått ca 30 skarpa och en ynka adel på mig totalt senaste månaderna dessutom tog det flera veckor innan första anfallet överhuvudtaget trillade in.

Säger som en annan mycket god vän sa för länge sedan... hur kul det än är med TW så finns det andra saker som är roligare. Är stolt över dessa personer som vågar erkänna öppet att de värdesätter barn, familj & jobb mm framför ett onlinespel.

Det där var en väldigt bra variant på "surt sa räven om rönnbären". Tycker det var rätt OK att adla 3 miljoner i veckan, men det är min åsikt. :rolleyes:

Anser att vissa i MoX-T dock var väldigt tappra och duktiga krigare, som naturligtvis fick en väldigt tuff uppgift. Hatten av till dem, ni vet vilka ni är.
 
Topp