MoX-T går på offensiven

DeletedUser

Guest
För att göra det enkelt utan massa segervissa långa utdragna tal.

MoX-T är trötta på att reagera på andra stammars övertramp och hot.

Vi ska nu REAGERA!

Vi säger från 23.00 idag 30 mars upp vår IAP med CTWA* och förklarar samtidigt krig mot samma stam.

Vi önskar alla inblandade parter all lycka i stundande konflikt.

Ödmjukt
MoX-T
 

DeletedUser

Guest
jahaja

inte mycket till förvarning men skål på den och lycka till (Y)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor!
Kommer bli kul att följa detta!
Men lite håller man på CTWA*, bevisade stor-krigare, men Trelleholla är man ändå lite fanboy av.

Men som sagt, lycka till båda två!
 

DeletedUser

Guest
Känner mig lurad :( CTWA* har blivit förda bakom ljuset SKANDAL!

Vår ledning i CTWA* har aldrig informerat övriga spelare i stammen att vi hade en IAP med MoT-X. Är det nu alla rykten bekräftas att det varit kaos i vår ledning? ;)

Lycka till alla inblandade och låt bästa stam/stammar vinna...
 

DeletedUser

Guest
Im Like woooot? How could i been so blind!

översätter för folk som inte nått Årkurs 2 i skolan.

Jag är typ.. VADDDÅÅÅ?? Hur kunde jag vara så blind!! :)
 

Etta-nolla

New Member
Reaktionspoäng
0
Alltså detta kom ju som en blixt från klar himmel... MoX-T har gjort ett underbart jobb med att hålla detta hemligt:eek:
 

DeletedUser

Guest
må den bästa stamen vinna. må den ärofyldaste spelaren segra. må blodet rinna längst vägen mellan era byar. soldaternas stön ekar om kvällen. må det bli en wombat och ctwa*. länge och ärlit.
 

Etta-nolla

New Member
Reaktionspoäng
0
må den bästa stamen vinna. må den ärofyldaste spelaren segra. må blodet rinna längst vägen mellan era byar. soldaternas stön ekar om kvällen. må det bli en wombat och ctwa*. länge och ärlit.

Under CTWA* vs Wombat så hade NiT ally med CTWA* och Iap med Wombat vilket gjorde att vi höll oss "borta". Nu finns det ingen anledningen för oss att sitta på fingrarna då MoX-T anfaller våra äldsta och trognaste allierade:)
 

DeletedUser

Guest
Det kom ju verkligen från ingenstans, oj vad ovetande man var av vad som komma skulle :confused:
Må bästa stam vinna! :)
 

DeletedUser

Guest
Under CTWA* vs Wombat så hade NiT ally med CTWA* och Iap med Wombat vilket gjorde att vi höll oss "borta". Nu finns det ingen anledningen för oss att sitta på fingrarna då MoX-T anfaller våra äldsta och trognaste allierade:)

didn't see that one coming :p :D
 

DeletedUser

Guest
Enligt en källa i MoX-T har några där inte fått inkommande än... Hur förklarar ni detta CTWA* är det eran veliga ledning som inte fått igång er än:(

Nä anfall mer nu så det blir lite drag:) Sen så är det så här MoX-T att ni är ju dom som smidit planer bakom folk som ni låtsas föra en dialog med. Sen ger ni 20min heads up och anfaller . Då blir det så här förstår ni att den breda massan vill bara hjälpa till att få bort er. Sluter nog snart upp flera stammar som ha en del av kakan.
 
Topp