MoX-T går på offensiven

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Side 2:
Tribes: MoX-T
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 27
Sida 2: 30
Skillnad: 3

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 18
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 255,672
Sida 2: 291,999
Skillnad: 36,327

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 49,665
Sida 2: 177,867
Skillnad: 128,202

image.php
 

DeletedUser

Guest
ge de 1-2 veckor så ser statistiken väldigt annorlunda ut :D men bra spelat en så länge mox-t.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ge de 1-2 veckor så ser statistiken väldigt annorlunda ut :D men bra spelat en så länge mox-t.:rolleyes:

Mycket möjligt, eftersom två storstammar krigar mot en storstam. Tycker det är modigt, kanske idiotiskt, av Mox-T att bara förklara krig sådär. Hoppas det blir en jämn match, vilket jag inte tror det blir med tanke på vilka stammar dom möter, skulle det bli jämt skulle v7 kanske hålla ett tag till :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 9
Skillnad: 20

image.php




Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA*
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 9
Skillnad: 9

image.php
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jag tycker att det är rent ut sagt skamligt av MoX-T att backstabbas på detta vis
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är rent ut sagt skamligt av MoX-T att backstabbas på detta vis

Svårt att få det till att backstabbas då både NiT och CTWA* har följt våra forum senaste 2 månaderna. Så att vrida å vända på det till backstabb är lite galet. CTWA kunde ha aggerat från första början men de lät provocerandet fortgå och då blev det som det blev.
Tror ingen är direkt missnöjd med hur det slutade. Givetvis bara mina personliga åsikter och syn på det hela. Hade varit skoj om CTWA* fått chansen att strida lite själva dock, men nu blir det ju lite mer action av det hela och det är ju aldrig fel ;)
 

DeletedUser

Guest
Det blir gott med lite kött igen, synd bara att jag har sånt jävla avstånd så jag inte kan få så mkt action. Men det har om att vi skulle haft IAP med MoX-T innan krigsutbrottet måste jag ha missat? xD
Men detta krig har ju hängt i luften ett tag och skönt att det äntligen blev av. Hoppas på hårt och schysst motstånd från MoX-T sida så ska ni få samma sak tillbaka och låt bäste stam vinna!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
MoX-T har exploderat:eek:

Side 1 : MoX-T
Side 2 : CTWA* NiT P-CTWA

Senaste 48 timmarna:

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 12
Skillnad: 44

image.php
 

DeletedUser

Guest
lätt dom är helt sjukt bra!
undrar som sagt va hur det ser ut om 1 vecka :D
 

DeletedUser

Guest
Är det inte mer spännande å se hur länge kriget pågår ?
 

DeletedUser

Guest
Varför börjar det så bra för mox-t?(som säkert vissa undrar bara för att det är 2 vs 1)...antagligen för att mox-t måste ha vetat vad de gjorde. Det hade varit dumdristigt att göra som dem gjort nu utan att vara beredda på det.
Att ctwa* skulle gå på mox-t den 8: de har ju man kommit fram till. Så att mox-t helt plötsligt anföll en vecka tidigare var helt klart överraskande.

Dessutom så har mox-t haft en vila, så trupper lär dom ha.

Och eftersom det faktist är (iaf tvingx) sjunde krig här i v.7
(Inte riktigt säker)

Så det är bevis nog att dom har erfarna och bra spelare som kan samarbeta.

Men det har ju deras motståndare också.

Men jag har en känsla av att nit och ctwa* underskattade mox-t;)


Men det är ju två toppstammar
Mot en,så kommer det skapa problem för ena sidan om ca en månad?

Eftersom jag inte har något emot dessa 3 stammar så önskar jag bästa sida vinna!
 

DeletedUser

Guest
En möjlig anledning till starten kan ju vara att många av oss i CTWA* når fronten kring midsommar....Men visst har de startat bra! Kul för alla, istället för de korta konstiga krig som präglat världen den sista tiden.
Så vi får se om ngn vecka då våra missbrukare slår sig ned på deras parkbänkar, kanalbankar, torg, trappuppgångar.... LÅS DÖRRARNA MoX-T!
 

Deathknight

Member
Reaktionspoäng
0
Verkar som MoX-T hade planerat det här länge då de verkar ha övertaget i början, vi får se när CTWA* har hunnit planera ikapp :awsm:
 

DeletedUser

Guest
å andra sidan så måste CTWA vetat om planerna lika länge som Mox då de haft en spion...;)
 

DeletedUser

Guest
.

Jag tror att den främsta anledningen till ctwa*:s tröga start beror på våra 8-9 dagar till fronten.
 

enur

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: CTWA* NiT
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 19
Skillnad: 1

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 169,928
Sida 2: 184,179
Skillnad: 14,251

image.php
 

studs

New Member
Reaktionspoäng
2
...det viktiga är inte hur många byar som adlas de första veckorna, utan det intressanta är hur mycket våldskapital det kostar o ta dessa byar.

...har sett ett antal stammar som klappat sig för bröstet o sagt..."...kolla va duktiga vi är för vi har tagit sååå många fler byar i starten"....de är numera rimmade.

...sedan är det som någon nämnde, avståndet som spelar stor roll(150timmar är ändå 150timmar), så rent statistiskt är det först om någon månad som man kan uttyda någon som helst trend....om kriget pågår så länge vill säga...:rolleyes:

Hoppas på lite mer motstånd o uthållighet än vad vi tidigare stött på, så man har lite action i den här världen!

*studsar påsk-action studsar*
 

Etta-nolla

New Member
Reaktionspoäng
0
å andra sidan så måste CTWA vetat om planerna lika länge som Mox då de haft en spion...;)

Mycket snack om spioner här. Man måste ju vara bra dumdristig för att inte försöka skaffa sig info om andra stammer. Är ju inte direkt så att spioner är direkt omtyckta av folk, men man bör ju iaf begrunda att det kanske sitter i dom egna leden då folk vill få lämna ut info från sina forum, igm, skype ,msn m.m.

Alla stammar råkar förr eller senare ut för en spion eller ja dom flesta iaf.

När det kommer till adlings statistiken så säger jag bra jobbat MoX-T :)
 
Topp