MASH vs DVH

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Även om stammen går minus är det roligt =) Det finns inget roligare med tw än att sitta med flera 1000 inkommande, fronter överallt och bara kötta loss/snipa adelståg :)

Men det är som sagt kanske bara jag som upplever detta? :p

Sorry Raggen för OT, du får smiska mig i skypen sen :eek:

Personligen älskar jag att snipra gillar inte så jätte mycket många inkommande men det går. På något sätt har jag bara stridat med fronter överallt på v3. Roligare om man går + det hjälper väldigt mycket efter ett gått minus ett långt tag!

Tror även detta hamna lite OT
 

DeletedUser

Guest
Kan också ha att göra med att DVH taktiskt slängde ut den spelaren som blev hårdast attackerad av MASH, som nu inte syns i statistiken. Smart gjort :)

Och vem skulle det vara?

Personligen ser jag bara att vi har fått tillbaka en spelare som inte trivdes hos er (och det borde väl ge oss negativa stats om ni nu adlar så mycket)?

Näpp, kanske dags att inse att DVH är er överman? Vi har i alla fall roligt, men det kan ju bero på att vi vinner! Men, vad vet jag? :)
 

DeletedUser

Guest
Även om stammen går minus är det roligt =) Det finns inget roligare med tw än att sitta med flera 1000 inkommande, fronter överallt och bara kötta loss/snipa adelståg :)

Men det är som sagt kanske bara jag som upplever detta? :p

Sorry Raggen för OT, du får smiska mig i skypen sen :eek:

Word, att bli gangbangad är bland det roligaste man kan bli.
Fronten är aldrig längre än 1 timme bort och man kan ha lekstuga på natten med dom yngre spelarna.
 

DeletedUser

Guest
Word, att bli gangbangad är bland det roligaste man kan bli.
Fronten är aldrig längre än 1 timme bort och man kan ha lekstuga på natten med dom yngre spelarna.

Det har ni rätt i. Krig på TW är alltid kul vare sig man förlorar eller vinner :awsm:.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Timeframe: 26/05/2010 20:00:00till04/06/2010 11:26:42

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 366
Sida 2: 372
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,467,457
Sida 2: 3,301,405
Skillnad: 166,052

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: MASH
Players:

Timeframe: 26/05/2010 00:00:00till04/06/2010 13:16:07

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 376
Sida 2: 366
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,337,613
Sida 2: 3,467,457
Skillnad: 129,844

chart

Det har ju förändrats lite på 2 timmar iaf vilket är bra :).
 

DeletedUser

Guest
fattar inte hur MASH kan vara då dåliga på att adla.
Även hur liten fronten var så borde ni ha haft fri väg ett tag, all deff måste ju varit i LCN fronten.

Är imponerad av DVH hittils i kriget, att få dett till en till front så snabbt som dom antagligen fick ditt den om man kollar på statsen krävs bra planering och mycke tid.
 

DeletedUser

Guest
fattar inte hur MASH kan vara då dåliga på att adla.
Även hur liten fronten var så borde ni ha haft fri väg ett tag, all deff måste ju varit i LCN fronten.

Är imponerad av DVH hittils i kriget, att få dett till en till front så snabbt som dom antagligen fick ditt den om man kollar på statsen krävs bra planering och mycke tid.

du vet man ska ha adel också, de va inte länge sen kriget mot stribe tog slut och på de kriget slösades ett par tusen adlar sen på alla grå byarna som kom upp efteråt också...
 

DeletedUser

Guest
du vet man ska ha adel också, de va inte länge sen kriget mot stribe tog slut och på de kriget slösades ett par tusen adlar sen på alla grå byarna som kom upp efteråt också...

Varför ger man sig då in i krig? Man blev helt enkelt tagen på sängen när motståndet från dom valderska riddarna var enormt så är det bara.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
kanske för att hjälpa sina allierade? :)

Mash ville säkerligen hjälpa sina allierade. Dessutom så skadar de väl inte och få lätta byar, var tanken. Sen att de sket sig och inte blev så...

Nog för att Mash igentligen går + då dessa byar som adlas är i princip fd Dvh byar men fegisarna drog då dem ville ha nyttspelande.

Synd att dom inte förstod bättre ;)

Nåväl, Dvh får rensa i leden tack vara mash. Så statsen blir våra :)

Ska bli kul och se hur de utvecklar sig dock hehe.
 

DeletedUser

Guest
Annars: Gooooo MASH, säg till om ni behöver någon kö någonstans, att kö:a folk i DVH vart inte så roligt som jag trodde, de har inget deff :(

Det är (var) ju det som är det roliga - att ta över som KÖ på ett konto under attack och lyckas deffa med minimala resurser.
 

DeletedUser

Guest
Lite färska stats


Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: MASH LCN CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 52
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 686,201
Sida 2: 492,656
Skillnad: 193,545

chart




Lite till :cool:

Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: MASH
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 18
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,444
Sida 2: 162,557
Skillnad: 56,887

chart
 

DeletedUser

Guest
fattar inte hur MASH kan vara då dåliga på att adla.
Även hur liten fronten var så borde ni ha haft fri väg ett tag, all deff måste ju varit i LCN fronten.

Är imponerad av DVH hittils i kriget, att få dett till en till front så snabbt som dom antagligen fick ditt den om man kollar på statsen krävs bra planering och mycke tid.

DVH visste om att MASH skulle anfall 1-2 veckor i förväg, inte så konstigt att DVH hunnit få in deff, de finns ju massor att tillgå nu när GOW inte längre har någon front att tala om.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Nu tycker jag alla slutar kriga och börjar kramas istället, det är mycket roligare och mindre brutalt :awsm:

Löööve to the people <33 :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp