MASH vs DVH

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
tillbaka till topic.

Jag måste bara säga att det finns en hel del kämpaglöd i DVH trots ett jobbigt läge.
Inga sura miner i postlådan utan bara positiv krigsanda.
 

DeletedUser

Guest
MASH tar detta lätt tror jag

Nu e det så att vi har betydligt mer än Mash mot oss. Räkna in ST2 och Caf så inser du att vi gör ett kanonjobb för tillfället ;)

Krigarna i DVH visar att dom är soldater som inte gnäller när vi krigar 1 mot 3 och det e tungt.
Man blir ju stolt att få ha äran att vara del av ledarstaben i ett sådant gäng!
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Nu e det så att vi har betydligt mer än Mash mot oss. Räkna in ST2 och Caf så inser du att vi gör ett kanonjobb för tillfället ;)

Krigarna i DVH visar att dom är soldater som inte gnäller när vi krigar 1 mot 3 och det e tungt.
Man blir ju stolt att få ha äran att vara del av ledarstaben i ett sådant gäng!

st2? ser bara deras deff rulla in till er front:(
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle vi ge upp =) Det är väl ett krigsspel och inget annat =)

Ni får gärna vara 3st stammar vi kommer kämpa till slutet =)
 

DeletedUser

Guest
:( synd att allt vårat jobb i lcn varit till inget om de bara e mash som tar byarna när dvh gett upp :(

Du verkar ju insatt. Vår deff står/stod i fronten. Det som händer när andra stamamr ger sig på är ju att vi inte har försvar i våra byar..men det e på g att ordna upp sig något
 

DeletedUser

Guest
Du verkar ju insatt. Vår deff står/stod i fronten. Det som händer när andra stamamr ger sig på är ju att vi inte har försvar i våra byar..men det e på g att ordna upp sig något

*host* Jo det. Som Tolkien hade kallat dessa defftrupper: Easterlings. =)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Du verkar ju insatt. Vår deff står/stod i fronten. Det som händer när andra stamamr ger sig på är ju att vi inte har försvar i våra byar..men det e på g att ordna upp sig något

men du vad jag har möt så har ni inte haft så mkt deff i fronten mot lcn..... kanske i k42 o där fast de e utan för mitt område :p plus att jag själv hade sätt att vi fick ta hand om er själv men de skulle ta lång tid o adla alla era byar.. skulle behöva prägla som F'n :p
 

DeletedUser

Guest
men du vad jag har möt så har ni inte haft så mkt deff i fronten mot lcn..... kanske i k42 o där fast de e utan för mitt område :p plus att jag själv hade sätt att vi fick ta hand om er själv men de skulle ta lång tid o adla alla era byar.. skulle behöva prägla som F'n :p

Skulle nog säga att den bästa anledningen till att det skulle ta lång tid att adla våra byar är att vi faktiskt kommer att äga sönder er! Ledsen, men någon dag måste det komma fram i ljuset!

Geronimo: Du skriver att det finns kämparglöd i DVH, och för det ska du ha cred för; det är inte många som har vett nog att vörda sina fiender! För min del finner jag ett MASH vars ledning är kompetent och vars spelare har andan! Tråkigt nog har ni för få spelare och för stora fiender alldeles för nära! Ni har slagits mot stora stammar och ni har vunnit!

Kanske hade vi kunnat kämpa tillsammans en dag, om ni nu bara inte snott våra spelare ifrån WCW ;)

Själv fortsätter jag mitt adlande av MASH i norr och av LCN i söder och finner mitt liv ganska härligt! Ni som tycker annorlunda, tänk om! Det är trots allt bara ett spel! Grattis MASH, ni har lyckats återskapa det amerikanska inbördeskriget (era slavdrivare! :D). Tyvärr är det dock norr som kommer att vinna även denna gång!
 

DeletedUser

Guest
Ojoj vad många har gått OT här.

Vill ändå säga bra gjort till dom som höll er på topicen. Klapp på axeln för det ;)

Ber om ursäkt om ni tyckte det tog lång tid då min dator fick sig en rejäl spark igår :rolleyes: Blir en liten historia allt som allt.

Men till nästa gång så skriv inget om Stribe här. Och tänk på det ska vara on-topic här .

Nu skulle jag vilja ha lite stats
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Statsen kanske ska innehålla LCN + MASH + CAF mot DVH för att göra detta lite mer intressant..
 

DeletedUser

Guest
Eftersom alla är så laaaaaata får väl jag göra det ...

slängde upp CAF med då hemsk bad om det

Side 1:
Tribes: LCN MASH CAF2 CAF-A2
Players:

Side 2:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61
Sida 2: 92
Skillnad: 31

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 584,357
Sida 2: 820,860
Skillnad: 236,503

chart
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp