MASH vs DVH

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Någon efterlyste en tråd om det här kriget så här kommer de första statsen.


Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 18
Skillnad: 32

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 469,484
Sida 2: 165,853
Skillnad: 303,631

chart
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på hur mycket deff ni har i era byar så e det inte konstigt ;)
 

DeletedUser

Guest
Gangbang på gång ?
När ska GoW blanda sig in i leken, tror att dom snart kommer att hoppa in på DVH's sida.

Om GoW tar parti för DHV så kommer dessa stammar vara dom 2 sista kvar på v3, då blir det 1vs1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe som vanligt trummar mash sig om bröstet.. trots gedigen planering och deff förberedelser, och skulle inte förvåna mig ifall de har caf2s och Elite´s deff där uppe..

men men, Gero är sig lik.. DU ÄR BÄST helt enkelt ;) King of TW
 

DeletedUser

Guest
Joos - Mash kommer inte ta det så länge inte ST2, Elite och ni ger er i leken.. Gangbang ligan AB..

vi kan ju slå vad hur länge de kommer hålla sig utanför .. 1 Vecka, 2 .. precis så länge som de tror att det tar för dvh att flytta deff till fronten till mash..
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på hur mycket deff ni har i era byar så e det inte konstigt ;)

Tror det ligger ganska mycket i att DVH har det mesta av sin deff i fronten mot LCN. För våra spelare bakom era linjer blir det ju en del erövringar innan ni får ordning på trupperna med tanke på de nya förutsättningar som råder.
Men jag tvivlar inte på att hårt slår mot hårt snart. =)



Tobie:
Jag skulle tippa på att Elite's deff behövs hos dem själva då dem erfar upprepade offensiver från GOW. Det vore lite dumdristigt av dem att deffa MASH då.
Men det kunde ju inte du veta, Mr. Bitter. :)

Och visst är Gero sig lik. Han är fortfarande en av dem bästa personligheter jag lärt känna.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Vet att vissa är bittra, vilket är väldigt synd då det fortfarande är ett spel det här. Om jag inte minns fel.

En värld förändras ganska drastiskt från det att den är liten och med ett fåtal byar till det vi har i dagens läge, ett fåtal väldigt stora stammar som slåss. Jag tror nog att de flesta förstår varför krig blir som de blir, och orsaken till att de blir så. Om det finns tveksamheter varför det blir så, då är ni välkomna att höra av er till mig direkt så kan jag förklara det för er. väldigt många lever kvar i tron att allt skall vara som det alltid har varit. Men så funkar det inte längre, väldigt få undantag kommer att ses på den regeln.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe som vanligt trummar mash sig om bröstet.. trots gedigen planering och deff förberedelser, och skulle inte förvåna mig ifall de har caf2s och Elite´s deff där uppe..

men men, Gero är sig lik.. DU ÄR BÄST helt enkelt ;) King of TW

Var trummar vi oss för bröstet den här gången? Det är rätt vanligt att det skapas trådar när stammar är i krig för att visa stats.
Varför skulle vi inte vara deffade redan? Är det vårt fel att dvh hoppade på oss innan vi hade planerat att börja?
Som midker säger så har nog elite andra mål med sin deff.
Sedan får väl de flesta stammar deff från sina allierade, även DVH:)
Sedan vet jag inte varför du ironiskt ska utpeka mig som bäst på TW bara för att jag skapar en tråd som jag misstänker flera kommer vilja använda?
Jag har aldrig påstått att jag är bäst, jag är rätt övertygad om att jag är bland de sämre på spelet rent taktiskt men jag har kul, annars hade jag slutat för länge sedan.

Men det är lite kul att MASH alltid ska bli anklagade för att slå oss för bröstet så fort vi lägger fram stats i externa:)
 

DeletedUser

Guest
Vet att vissa är bittra, vilket är väldigt synd då det fortfarande är ett spel det här. Om jag inte minns fel.

En värld förändras ganska drastiskt från det att den är liten och med ett fåtal byar till det vi har i dagens läge, ett fåtal väldigt stora stammar som slåss. Jag tror nog att de flesta förstår varför krig blir som de blir, och orsaken till att de blir så. Om det finns tveksamheter varför det blir så, då är ni välkomna att höra av er till mig direkt så kan jag förklara det för er. väldigt många lever kvar i tron att allt skall vara som det alltid har varit. Men så funkar det inte längre, väldigt få undantag kommer att ses på den regeln.

Du e rolig du Lobo... "alltid ska vara som det varit" skriver du. Det e ju precis det ni gör, Tar parti på er gamla allians. Hur menade du nu?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Du e rolig du Lobo... "alltid ska vara som det varit" skriver du. Det e ju precis det ni gör, Tar parti på er gamla allians. Hur menade du nu?

Jag vet inte vad du menar :). Jag har inte pratat om allianser. Jag pratar om hur krigen utvecklas från att vara på ett sätt i början av en värld till att när världen är för stor bli något helt annat.
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd bör gå ner lite i hormonerna även fast det är krig :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Asså, inte för att vara sådan, men brukar inte krig komma med sina tillhörande krigsförklaringar på externa? o_O

Som sagt, inte för att vara sådan, och dessutom visste väl de flesta om det, men fortfarande ^^

Annars: Gooooo MASH, säg till om ni behöver någon kö någonstans, att kö:a folk i DVH vart inte så roligt som jag trodde, de har inget deff :(
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Gangbang på gång ?
När ska GoW blanda sig in i leken, tror att dom snart kommer att hoppa in på DVH's sida.

Om GoW tar parti för DHV så kommer dessa stammar vara dom 2 sista kvar på v3, då blir det 1vs1 ;)

Så du tror att Gow och DVH kommer stå kvar sist? DVH klarar knappt av LCN. Finns mycket som kommer att hända på V3 innan det kommer finnas 2 stammar kvar.
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Joos - Mash kommer inte ta det så länge inte ST2, Elite och ni ger er i leken.. Gangbang ligan AB..

vi kan ju slå vad hur länge de kommer hålla sig utanför .. 1 Vecka, 2 .. precis så länge som de tror att det tar för dvh att flytta deff till fronten till mash..

Uppenbarligen någon som inte tål spelets regler. Antingen kör man "vi kör ensamma och ser hur det går" taktiken. Modig och man betraktas som ett fräckt gäng spelare av dem som står på din sida. Fungerar inte alltid som planerat och slutar ofta innan det riktigt kommer någonvart.

Eller så ser man till att ta ut sina mål riktigt. Genom att låta motståndarna ha ett numerärt underläge. Utnyttjar spelets regler och ser till att man vinner. Med minsta möjliga förlust. Tycker det är tragiskt att se alla vilsna STRIBE barn som fortfarande gråter för att dem förlorade.

Lycka till MASH-LCN sidan!
 

DeletedUser

Guest
Jag brukar alltid hjälpa mina vänner i andra stammar om inte du brukar göra det Tobie ?
 

DeletedUser

Guest
Asså, inte för att vara sådan, men brukar inte krig komma med sina tillhörande krigsförklaringar på externa? o_O

Som sagt, inte för att vara sådan, och dessutom visste väl de flesta om det, men fortfarande ^^

Annars: Gooooo MASH, säg till om ni behöver någon kö någonstans, att kö:a folk i DVH vart inte så roligt som jag trodde, de har inget deff :(

se de som en nyhet, fast jag tror det är poppis att skicka den via pm nu.
det senaste jag hört om de modet
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
DVH har varit under hård press av LCN ett bra tag nu, senaste månaden har LCN adlat ca 8.3 mille av DVH och nu när MASH gått in i kriget kommer det bli ännu tuffare för DVH.. Lycka till önskar jag de valderska hären för det kan ni behöva :D

GO LCN !
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Uppenbarligen någon som inte tål spelets regler. Antingen kör man "vi kör ensamma och ser hur det går" taktiken. Modig och man betraktas som ett fräckt gäng spelare av dem som står på din sida. Fungerar inte alltid som planerat och slutar ofta innan det riktigt kommer någonvart.

Eller så ser man till att ta ut sina mål riktigt. Genom att låta motståndarna ha ett numerärt underläge. Utnyttjar spelets regler och ser till att man vinner. Med minsta möjliga förlust. Tycker det är tragiskt att se alla vilsna STRIBE barn som fortfarande gråter för att dem förlorade.

Lycka till MASH-LCN sidan!

Haha... Jag gillar hur du stör dig på lille Tobie, och sedan tar ut det över en hel stam. Har du sett många andra posta här?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp