-mAd?-

DeletedUser

Guest
Klart att den stam som ligger överst i rankingen är bäst,tycker man inte det så får man väl göra nåt åt saken.
Det är ju ett krigsspel,så det finns alltid lösningar på dylika problem.
Misslyckas man med sina försök så var då åtminstone inte den egna stammen bättre.

Nej det är absolut inte klart och det är ju just pga folk inte tycker det som somliga har tagit till yxan.
 

DeletedUser

Guest
Det tar inte bort det faktum att just i detta nu är de bäst,överlever de sen de stammar som bombarderar dem så är de fortfarande bäst,var och en får ha sin åsikt(jag har min).
Jag tror dock att de inte kommer att fortsätta ligga överst länge till,och denna värld är väldigt ung,så mycket kan hända och det kan gå fort.
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
hur går det för -mAd?- i kriget mot CP?? :confused:

Om dom klarar av dom är iaf. jag imponerad :)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
nu ska vi se, vad har CP gjort hittills, hum, skickat fakes.. Grattis, ni är väldigt duktiga och vi blir så imponerade av eran skill på att skicka iväg 400 murbräckor o lite annat små kraffs utspritt på 68 spelare..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
nu ska vi se, vad har CP gjort hittills, hum, skickat fakes.. Grattis, ni är väldigt duktiga och vi blir så imponerade av eran skill på att skicka iväg 400 murbräckor o lite annat små kraffs utspritt på 68 spelare..

Och ändå tatt ett par byar - Då måste mad va väldigt dåliga ;)
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
nu ska vi se, vad har CP gjort hittills, hum, skickat fakes.. Grattis, ni är väldigt duktiga och vi blir så imponerade av eran skill på att skicka iväg 400 murbräckor o lite annat små kraffs utspritt på 68 spelare..

Senast jag kollade Tw-stats så hade dom tagit 16 byar + att det är några som A blivit kickade vid adlingen B Hoppas av själva för att bättra på statistiken..
Så jag tror att dom har tagit en 20 byar i runda slängar..
 

DeletedUser

Guest
:)

nu ska vi se, vad har CP gjort hittills, hum, skickat fakes.. Grattis, ni är väldigt duktiga och vi blir så imponerade av eran skill på att skicka iväg 400 murbräckor o lite annat små kraffs utspritt på 68 spelare..


Väntar spänt på -mad?-s svar för att bli imponerad då.
 

DeletedUser

Guest
Nu ser alla tydligt, massinvite håller inte i längden. Det tog cirkus 2månander sen var "topstamen" -mad?- nere.
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Så om en stam är premade, så skulle de klara ett gangbang ifrån 3:an, 6:an och 8:an, fin logik där :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, rätt lätt logik. VBerhöver man mer äbn en stam så är man dåliga.
 

DeletedUser

Guest
Så om en stam är premade, så skulle de klara ett gangbang ifrån 3:an, 6:an och 8:an, fin logik där :)

Premade stammar går kanske inte ut och skriver att man e störst, bäst och vackrast? Tror det kan vara en av orsakerna till varför det blev som det blev. En annan kanske e att ni låg mitt i mellan dessa tre?
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Premade stammar går kanske inte ut och skriver att man e störst, bäst och vackrast? Tror det kan vara en av orsakerna till varför det blev som det blev. En annan kanske e att ni låg mitt i mellan dessa tre?

Shit va alla hängde upp sig på det. Det var en spelare, som är 14 år som skrev att vi låg etta på poäng och OBattack, vilket gjorde att alla tänkte, nee vi är mycket bättre och därför skulle döda oss för att visa att de är något :)
 
Topp