-mAd?-

DeletedUser

Guest
Måste bara säga hur mycket jag älskar alla Forumnördar som grundar all sin uppfattning om hur bra man är bara pga hur mycket man spammar i forumet. Varför skulle mad inte vara bra, har de bara 10 forumspost?? Älskar alla självutnämda experter som tror de vet allt om alla.
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Måste bara säga hur mycket jag älskar alla Forumnördar som grundar all sin uppfattning om hur bra man är bara pga hur mycket man spammar i forumet. Varför skulle mad inte vara bra, har de bara 10 forumspost?? Älskar alla självutnämda experter som tror de vet allt om alla.

Ganska lätt att veta hur dålig någon är.

1) Dom säger saker så som det du just sa.
2) http://www.twstats.se/index.php?page=search&name=ghost+stalker&type=player

Yes, you guessed it, YOU FAIL!
Grats!

Antar att du har ett till nick som spelar i mAd- och försökte försvara dig med ditt über-gosu-acc,
Alternativt har du utsätts för forumsmobbning på v3 :<
 

DeletedUser

Guest
Ganska lätt att veta hur dålig någon är.

1) Dom säger saker så som det du just sa.
2) http://www.twstats.se/index.php?page=search&name=ghost+stalker&type=player

Yes, you guessed it, YOU FAIL!
Grats!

Antar att du har ett till nick som spelar i mAd- och försökte försvara dig med ditt über-gosu-acc,
Alternativt har du utsätts för forumsmobbning på v3 :<

Nej till skillnad från dig har jag ett liv utanför TW så jag bryr mig inte, eller hinner inte. Sedan fattar jag inte hur du smart du är som ifrågasätter att man ej kan bevisa hur bra en stam är genom forumsposter :D Kommer ej orka diskutera det här med någon som du, du har redan bevisat din intelligens, tänker inte lägga ner mer tid på dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej till skillnad från dig har jag ett liv utanför TW så jag bryr mig inte, eller hinner inte. Sedan fattar jag inte hur du smart du är som ifrågasätter att man ej kan bevisa hur bra en stam är genom forumsposter :D Kommer ej orka diskutera det här med någon som du, du har redan bevisat din intelligens, tänker inte lägga ner mer tid på dig.

och hur är du bättre som grundar din uppfattning om att han är en nolifer på hur mycket han spammar i forumet och vad han disskuterar när han väl skriver här? Du kan inte gå runt och hävda att så fort man är bättre, har mer erfarenhet och kanske kan utveckla sitt spel mer än andra, att man då skulle vara en nolifer. De flesta som idag ligger i absoluta toppen har välbetalda jobb och fru/barn/flickvänner etc förutom ett par undantag.
 

DeletedUser

Guest
och hur är du bättre som grundar din uppfattning om att han är en nolifer på hur mycket han spammar i forumet och vad han disskuterar när han väl skriver här? Du kan inte gå runt och hävda att så fort man är bättre, har mer erfarenhet och kanske kan utveckla sitt spel mer än andra, att man då skulle vara en nolifer. De flesta som idag ligger i absoluta toppen har välbetalda jobb och fru/barn/flickvänner etc förutom ett par undantag.

Nu drar du väldigt många slutsatser ifrån ingenstans, jag sa bara till skillnad ifrån honom? Vem sa att han ligger i toppen och allt vafan du snackar om. Tykna spelare som hoppar på allt och alla på sådana här forum brukar inte ha mycket till liv, spelar ingen roll om de är bra eller dåliga, det står jag för.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hört rykten om att denna tråden gått off topic, men vad vet jag.

På tal om något helt annat kanske tråden bör tas bort eller så håller vi oss till ämnet.
 

DeletedUser

Guest
Nej till skillnad från dig har jag ett liv utanför TW så jag bryr mig inte, eller hinner inte. Sedan fattar jag inte hur du smart du är som ifrågasätter att man ej kan bevisa hur bra en stam är genom forumsposter :D Kommer ej orka diskutera det här med någon som du, du har redan bevisat din intelligens, tänker inte lägga ner mer tid på dig.

Oh, nu blev vi nolifers också. Sedan wajnar snubben på våran intelligens när det enda han kan göra är att klaga på att vi inte har något liv.. skrattretande.
 
Senast redigerad av en moderator:

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Tycker att det räcker med personangreppen nu.

Tillbaka till att diskutera -mAd- eller så blir det låsning
 

DeletedUser

Guest
Kan inte denna tråd låsas? Helt säker på att megamök vill det.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte denna tråd låsas? Helt säker på att megamök vill det.

Grundaren av mad vill inte få hela världen emot sig? Bättre kontroll på medlemmarna så tror jag ni skulle lyckas bättre :) Men massinvites brukar faila så varför skulle inte ni
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det räcker med personangreppen nu.

Tillbaka till att diskutera -mAd- eller så blir det låsning

gugroj - hård mot dom hårda.
(länge leve u-tox)

börjar märkas vilka som failar och vilka som är att räkna med mer o mer för var dag nu.
tror personligen inte mad kommer klara sig på v6, men glhf.
 

DeletedUser

Guest
gugroj - hård mot dom hårda.
(länge leve u-tox)

börjar märkas vilka som failar och vilka som är att räkna med mer o mer för var dag nu.
tror personligen inte mad kommer klara sig på v6, men glhf.

Tror inte det kommer gå så bra för er i clones heller, men glhf.
 

DeletedUser

Guest
Det märks ju att Mad? inte kommer att hålla sig så länge! Nej, det här funkar inte, de har inte ens koll på sina medlemmar!
 
Topp