-mAd?-

DeletedUser

Guest
Hmmm, rätt lätt logik. VBerhöver man mer äbn en stam så är man dåliga.

Hm, är man dålig för man får hjälp? nja, det vet jag inte. Man kanske har allierade till annat vad vet jag? :S Men om jag inte minns helt fel fick ni vell hjälp mot WANK?
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Var inte WANK ganska överlägsna i adlings statistik? :p

Tror knappast dom tänker "vi mergar med klonerna för att vi håller på att förlora"?
 

DeletedUser

Guest
Epic och Cafe deffade upp WANK.

och det vet, mr hunkbunk mycket om heller hur?

skyll på det, ni kan inte jobba som en stam helt enkelt, vissa lämnar för att dom inte får support, vissa annfaller med defftrupper,

Anfallare: *******
By: Slicka mig i mungipan :]! (***|***) K44

Kvantitet: 1100 1100 0 0 0 0 0 0 1
Förluster: 1100 1100 0 0 0 0 0 0 1


******** idag kl 03:08
Det var en rolig tid, men verkar faktiskt som att den är slut nu. Vi har ingen möjlighet att stå emot 5 stammar själva.

Bevisar bara att vi var ett hot för stort för någon ensamm stam att ge sig på. Väl kämpat alla.

Soldaterna står i brand.

****** idag kl 03:10
det har vart en rolig tid detta, men än e det inte kört, mycket kan hända

******** idag kl 03:21
Ska något hända, behöver vi hjälp.

****** idag kl 10:48
Ja, jag tackar för mig, det var kul så länge det varade min vän.
Synd att man inte var vaken för att ge han en hård match :(


redan lagt ner flaggan? :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jadu... Vill du verkligen att jag ska lägga upp alla era sopade deff-trupper? Clone017 KÖTTADE oss igår med 2200 svärd och 200 hästar.
 

DeletedUser

Guest
Det vi bevittnar idag med den flyktingvåg som kom av vår offensiv igår är rent pinsam för Mad.
Tror ni på allvar ni spelare som stack och finns i vårt område att ni ska få vara ifred?
Ni har de senaste veckorna när vi byggt trupper och samlat paket i akademin tagit farm efter farm runt våra byar och levt i nån tro att ni skulle få vara ifred.
Trodde på allvar att ni åtminstone skulle haft lite mer trupper i byarna men man tackar för detta.
 

DeletedUser

Guest
Nja jag känner personen som blev attackerade IRL, dom hade spejjat innan :p
 

DeletedUser

Guest
Pinsamt? Stackars mig, att blott vara en liten nybörjare och inte vara lika bra som er..

Jag kan iaf stolt säga att jag lämnade inte mAd förrän alla mina byar försvann :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det vi bevittnar idag med den flyktingvåg som kom av vår offensiv igår är rent pinsam för Mad.
Tror ni på allvar ni spelare som stack och finns i vårt område att ni ska få vara ifred?
Ni har de senaste veckorna när vi byggt trupper och samlat paket i akademin tagit farm efter farm runt våra byar och levt i nån tro att ni skulle få vara ifred.
Trodde på allvar att ni åtminstone skulle haft lite mer trupper i byarna men man tackar för detta.

Vi har varit i krig ändå sedan starten av världen :) Olika stammar ^^ Jag har inte direkt sagt åt dem att lämna stammen, och om jag vore ni skulle jag ta dem också :p Men det där med lite trupper i byarna tycker jag du skulle tänkt lite djupare på :)
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Det vi bevittnar idag med den flyktingvåg som kom av vår offensiv igår är rent pinsam för Mad.
Tror ni på allvar ni spelare som stack och finns i vårt område att ni ska få vara ifred?
Ni har de senaste veckorna när vi byggt trupper och samlat paket i akademin tagit farm efter farm runt våra byar och levt i nån tro att ni skulle få vara ifred.
Trodde på allvar att ni åtminstone skulle haft lite mer trupper i byarna men man tackar för detta.

Vad tror du händer med ens trupper om man krigar emot 3 stammar :D
 

DeletedUser

Guest
TITTA bara på statistken, där ser ni. Bästa stamen, och så förblir.
 

DeletedUser

Guest
Frågan är pinsam, varför då inte visa fakta mina små vänner?

För att ni inte kan.
 
Topp