-mAd?-

megamök

New Member
Reaktionspoäng
0
För alla er som dömmer stammar efter OB:n, nu är -mAd?- både 1:a rankingen, 1:a kontinent ranking, 1:a OB ranking.
Det här är bevis på att -mAd?- är den bästa stammen!
 

DeletedUser

Guest
lol.

det kan även vara att stammen är fulla med egon som inte kommer hjälpa varandra utan kommer lämna stammen när de blir krig.

(iof jag kan ha fel)
 

megamök

New Member
Reaktionspoäng
0
Stammen är INTE full med egon.
Det kan jag lova er, jag är ju själv med där.
Om någon blir attackerad, alla skickar!
 

DeletedUser

Guest
Stammen är INTE full med egon.
Det kan jag lova er, jag är ju själv med där.
Om någon blir attackerad, alla skickar!

Spioner då? ;)
Hur ser det med 300allianser?
Hur kmr ni agera i krig. Lite väl tidigt!
Ni har kvantitet, andra kvalitet.
 

DeletedUser

Guest
1 Legionärerna 99.679
2 Are you mAd? 79.143


;) När skall ni gå om oss då? :cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Seriöst ^^ mad kommer bli massadlade av folket i k44. Iofs tror ja de har 10 allianser, så risken kanske är liten. Men man vet aldrig ^^ luktar poänghoreri dock. (trupperna tog slut nu anar ja :D )
 

DeletedUser

Guest
1 Legionärerna 99.679
2 Are you mAd? 79.143


;) När skall ni gå om oss då? :cool:


Camaro ni har 27k deff OB :p
Roligt att läsa vad alla tror, men ni kan ju lägga en spion i stammen så lär ni nog snabbt ta reda på vad -mAd?- är för en stam.
 

DeletedUser

Guest
För alla er som dömmer stammar efter OB:n, nu är -mAd?- både 1:a rankingen, 1:a kontinent ranking, 1:a OB ranking.
Det här är bevis på att -mAd?- är den bästa stammen!


Rätt roligt att du går in och skriver så =)

Bästa stammen är ju en grov överdrift.


Och det du har skrivit är stort tjänstefel. Man går inte ut och skryter om sin position. Tror hela världen vill sätta er på plats nu.

Du nämnde innan att ni inte var egoister.

Med det du skriver tolkar jag det som att ni är riktigt trogna egoister.

Verkligen synd om dig =) Att du ska gå ut och öppna käften och förstöra för din stam så.

Hade jag varit duke hade jag kickat dig direkt =)
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
kan ju säga så här, varenda (inte mer än 10 per person alltså) off trupp mAd- har verkar skickas i döden på våra murar.
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Camaro ni har 27k deff OB :p
Roligt att läsa vad alla tror, men ni kan ju lägga en spion i stammen så lär ni nog snabbt ta reda på vad -mAd?- är för en stam.

tror man inte behöver en spion för att förstå att ni är massinvite, points = win är väl det viktigaste budskapet ni har.


Kan förövrigt lägga till att ni fortf har dålig ob per skalle ifall ni nu ska tjivas om OB rank.
 

DeletedUser

Guest
Om jag slängde iväg lika många spjut som ni har gjort mot någons murar så skulle till och med jag ha hög Ob:eek:
 
Topp