Krigsförklaring Ni! mot MASH

bedan

New Member
Reaktionspoäng
0
Och nej Bedan, jag säger inte namnen för jag vet ju inte om det verkligen var menat till den byn, kan ha blivit ett missförstånd så jag vill inte hänga ut någon i onödan..

Jaha, så nu har byar blivit byn...intressant!

Så vad du säger är att du i Ett fall har sett en MASHare som har deff på väg ifrån någon utanför stammen...ok...intressant...och det bygger du ditt argument att vi får def utifrån på?

hette du brightside...hm?

Nä skämt och sido...sorry om jag går hårt åt dig, inte meningen, men det är lite tröttsamt att få påståenden kastade på stammen när vi alla som spelar i MASH vet att det inte stämmer och att vi inte på något sätt kan övertyga om det, inte för att det egentligen spelar någon roll, tror att vi gärna tagit emot def utifrån om vi behövt det.
 
Senast ändrad:

znize

Member
Reaktionspoäng
0
vi förbjuder ju ingen att ta hjälp på personligt plan... Bara att gratulera den medlemmen som har så fina kontaker tycker jag!
Men annars har vi alltid skött detta krig själva...
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, så nu har byar blivit byn...intressant!

Så vad du säger är att du i Ett fall har sett en MASHare som har deff på väg ifrån någon utanför stammen...ok...intressant...och det bygger du ditt argument att vi får def utifrån på?

hette du brightside...hm?

Nä skämt och sido...sorry om jag går hårt åt dig, inte meningen, men det är lite tröttsamt att få påståenden kastade på stammen när vi alla som spelar i MASH vet att det inte stämmer och att vi inte på något sätt kan övertyga om det, inte för att det egentligen spelar någon roll, tror att vi gärna tagit emot def utifrån om vi behövt det.


Just den byn jag sett assistans inkommande till i dag pratade jag om där ;)

Jag kan förstå om att ni blir trötta på att bli anklagade för sånt, men dett forumet verkar vara mest till för att klaga på varandra tyvärr :/ Skulle gärna dela off-topic delen med MASH då ni verkar som trevliga typer :)
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Det spelar mindre roll i sammanhanget. Påståendet att vi inte anfaller är ju bevisligen inte sant när vi hela tiden klättrar i off-ob-ranking. Om det ger resultat eller inte har ingenting med saken att göra. Anfaller gör vi i alla fall. Det var det påståendet jag svarade på.

Sedan börjar jag bli lite fundersam över vems def-trupper det egentligen är som vi slaktar när det hela tiden fylls på nya trupper och vi upptäcker inkommande assistans från en IAP-stam när vi tar över byar.

Nu är jag inte riktigt med här??
Kommer det ass. till våra byar från en av era iap-stammar??
Tycker då att ni ska kolla över era diplomatiska relationer... ;) Haha

Men jag vet hur allt ligger till på stamnivå då jag har varit i styrelsen sen starten i MASH och vet oxå som bedan sa att vi kan ju aldrig bevisa vår oskuld i detta påstående, men kan bara säga att vi hjälper varandra flitigt och spelar som ett lag och att jag alltid varit STOLT över lagandan i MASH!
Vi har roligt ihop helt enkelt!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nu är jag inte riktigt med här??
Kommer det ass. till våra byar från en av era iap-stammar??
Tycker då att ni ska kolla över era diplomatiska relationer... ;) Haha

Men jag vet hur allt ligger till på stamnivå då jag har varit i styrelsen sen starten i MASH och vet oxå som bedan sa att vi kan ju aldrig bevisa vår oskuld i detta påstående, men kan bara säga att vi hjälper varandra flitigt och spelar som ett lag och att jag alltid varit STOLT över lagandan i MASH!
Vi har roligt ihop helt enkelt!

Ni är såklart i er fulla rätt att ta hjälp av vem ni vill. JAg bara konstaterar att vi faktiskt attackerar hejvilt, oavsett vad som påstås, och att vi slaktar massvis med trupper, även om det är svårt att ta byar när det hela tiden fylls på med 30K def av varje truppslag så fort man får ned muren till noll på någon by. Jag var lika glad för det när jag trodde att det var MASH trupper som slaktades men nu börjar jag bli fundersam bara. Jag tänker inte bidra till någon pajkastning. Jag bara säger som det är.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Det är lugnt Benzo...
Alla har rätt att tycka och tro vad man vill...
Och att ni attackerar det vet vi... Ingen som jag tror tvivlar på det =)
Kan oxå glädja dig med att det är MASH deff som ni tar kål på (när inte era trupper putsar muren...)
Men spekulera ni vidare... Jag är minst lika nyfiken som du på vilken stam du syftar på som skulle assistera oss...
Jag vill ju kunna tacka dom åtminstone... =)
 

bedan

New Member
Reaktionspoäng
0
Just den byn jag sett assistans inkommande till i dag pratade jag om där ;)

Jag kan förstå om att ni blir trötta på att bli anklagade för sånt, men dett forumet verkar vara mest till för att klaga på varandra tyvärr :/ Skulle gärna dela off-topic delen med MASH då ni verkar som trevliga typer :)

Ah ok, då missförstod jag dig!=)

Håller med dig om att det blir mycket gnäll här ibland, men man väljer själv om man vill ta del i det eller titta på med en påse popcorn..jag brukar tillhöra den senare kategorin, dagens inlägg till trotts, hehe

Ja du, vårt forum är...hm...annorlunda, haha..vi har ett konstant OT-maraton på gång=)
 

DeletedUser

Guest
Det spelar mindre roll i sammanhanget. Påståendet att vi inte anfaller är ju bevisligen inte sant när vi hela tiden klättrar i off-ob-ranking. Om det ger resultat eller inte har ingenting med saken att göra. Anfaller gör vi i alla fall. Det var det påståendet jag svarade på.

Sedan börjar jag bli lite fundersam över vems def-trupper det egentligen är som vi slaktar när det hela tiden fylls på nya trupper och vi upptäcker inkommande assistans från en IAP-stam när vi tar över byar.

Jo, några små irriterande mygg har ploppat på min dörr, så aktiva e ni nog. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är lugnt Benzo...
Alla har rätt att tycka och tro vad man vill...
Och att ni attackerar det vet vi... Ingen som jag tror tvivlar på det =)
Kan oxå glädja dig med att det är MASH deff som ni tar kål på (när inte era trupper putsar muren...)
Men spekulera ni vidare... Jag är minst lika nyfiken som du på vilken stam du syftar på som skulle assistera oss...
Jag vill ju kunna tacka dom åtminstone... =)

Jag tror nu inte att det är något organiserat av den stammen men det lär väl visa sig. Stamledaren är i alla fall kontaktad. Om ni har hemliga allianser hoppas jag att de vågar kliva fram och stå för vad de gör men jag tror att det är en enskild spelares verk. Som sagt, det lär visa sig.

I normala fall agerar jag i tysthet genom mina diplomatiska kontakter men i det här fallet gick ju en av mina spelare ut med vad vi har upptäckt. Fortsättningen lär lösas i tysthet. Om du får veta vad som har hänt eller inte beror på hur händelserna utvecklas vidare.

Edit: Eller så har du kanske någon spion som kan rapportera från vårt forum. ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
... även om det är svårt att ta byar när det hela tiden fylls på med 30K def av varje truppslag så fort man får ned muren till noll på någon by. ....

Gillar din positiva attityd i krig, keep rocking.

Men ser nu att det är dags för en intensivkurs i deff inom MasH, 30K av varje truppslag, vem ställer in yxor och murbräcker i en utsatt by...skäms på er.:D
 

DeletedUser

Guest
Ni är såklart i er fulla rätt att ta hjälp av vem ni vill. JAg bara konstaterar att vi faktiskt attackerar hejvilt, oavsett vad som påstås, och att vi slaktar massvis med trupper, även om det är svårt att ta byar när det hela tiden fylls på med 30K def av varje truppslag så fort man får ned muren till noll på någon by. Jag var lika glad för det när jag trodde att det var MASH trupper som slaktades men nu börjar jag bli fundersam bara. Jag tänker inte bidra till någon pajkastning. Jag bara säger som det är.

Ler. du glömmer att vi är en stor stam och vi samarbetar med varandra, så deff är de ingen brist på. ;)

Vi finns liksom i mer än en kontinent. Så att vår deff inte tryter är ju då inte att förundra sig över.
 

DeletedUser

Guest
Gillar din positiva attityd i krig, keep rocking.

Men ser nu att det är dags för en intensivkurs i deff inom MasH, 30K av varje truppslag, vem ställer in yxor och murbräcker i en utsatt by...skäms på er.:D

Men Hoaa, fattar du inte att det är fiendens lättaste sätt att bli av med trupper från en spelare de ska internadla ju. :D
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, några små irriterande mygg har ploppat på min dörr, så aktiva e ni nog. ;)


Förlåt :rolleyes: Förundrad av hur du får dit ass så snabbt. Men jag fick ner lojaliteten till 20 iaf, tro inte att jag har gett upp dom ;)

Sorry Benzo för att jag gick ut med det, ville ha svar från dom själva..
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Jag är inte van vid att MASH sysslar med den här typen av pajkastning. Är det spelarna från Solace som beter sig så?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Jag är inte van vid att MASH sysslar med den här typen av pajkastning. Är det spelarna från Solace som beter sig så?

Menar du mig?
Ber om ursäkt ifall min ton uppfattades som aggressiv, de va inte meningen i såfall. Ville bara skämta lite.
 

DeletedUser

Guest
Jisses sicken konversation man fick igång här :D

jag är inte så seriös av mig, är inte så elak som persifal ser ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm det var längesen jag skickade lite fejks på dig Benzinkaninen, vill du ha några?
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Står ganska still men vi leder fortfarande

Side 1: Ni!

Side 2: MASH

Timeframe: Sista 3 månaderna

Totala erövringar:

Sida 1: 2,578
Sida 2: 4,686
Skillnad: 2,108

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 178
Sida 2: 154
Skillnad: 24

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 18,328,450
Sida 2: 44,690,464
Skillnad: 26,362,014

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,646,615
Sida 2: 1,466,665
Skillnad: 179,950

image.php
 
Topp