Krigsförklaring Ni! mot MASH

DeletedUser

Guest
Visst en fin gest.
men de började kriga utan krigsförklaring eller ens diskussion med sina medlemmar, helt ur det blå och de e dålig stil oberoende hur ädelt deras syfte va att hjälpa sina allierade.


Måste dock invända här lite, Diskutioner med stammen och akademin hade genomförst innan anfallen gick av stapeln.

Därimot dålig komunikation (som blivigt sagt så många gånger förr) ledde till att en officiell krigs förklaring ej blev sänt och anfalls tiderna mellan moderstam och akademi (mitt fel) ej blev dom samma.

Krigshandling va planerad att skickas 31nov och anfall startas 1dec till MASH med förklaring av vårt intågande i kriget men som alla vet skickades det anfall 31nov istället för ett dokument.

Men, de tog sitt ansvar och gjorde det ändå, när den stam som de slogs mot (TP) mergade med MASH.

Det cribba55 fått fel här är att TP ska bytas ut mot DSS då DSS hoppa på oss under vår inledning fas mot TP sedan ansöktes det om vapenvila.
2 dagar senare befann sig stora delar av DSS i MASH.

Ska inte sticka under stolen med att det va den "stora" anledningen till att vi besluta oss för att stödja våra allierade trotts numerärt underläge.

Jag bugar och bockar cribba55 för dessa värmande ord och står vid er sida mot vilken jätte som biter oss i armen ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Men med tanke på ert läge mot oss i MASH var det ju rätt viktigt att ert första dygn slukade lite gratisbyar av oss. Tyvärr för er så slarvade ni bort chansen och nu får ni skörda det ni sått. Tack ännu en gång för att ni väckte hela MASH ur en lite laidback situation. Jag har aldrig sett sån aktivitet och så långa bokningslistor tidigare i mash som efter er inledande attack.


Sen måste jag säga att det var intressant läsning att ni INTE gick in i kriget för att hjälpa era allierade i första hand utan för att DSS hjälpt TP i 2 dar.
 

DeletedUser

Guest
sa aldrig att vi INTE gick gick in för att assistera våra allierade i första hand. jag sa att det va ett av dom större själen att gå in.
Det största själet va utav respekt för vår allians.

synd att årets skörd slog så fel ;)
 
Topp