Krigsförklaring Ni! mot MASH

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hahaha Fy fan att kunna sätta detta på sitt cv=)


DC v3 NAR v4 DC v5 (var top 10 i försvarare i början)
slutat var farmad av 6 pers (var bästa försvaren i början)
 

DeletedUser

Guest
Asså detta är fantastisk så många stammar krigar mot MASH men MASH har ledningen asså Mash kommer vinna!
 

DeletedUser

Guest
När MASH gav sig på Elite fick dom en del OB och liknande.
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att kriget är väldigt jämt.. och om inte Elite hade gått in i kriget så hade det blivit betydligt jämmnare i statestiken;)

Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: Ni! Ni!-A Ni!-A2 -ST2-
Players:

Timeframe: 31/08/2008 20:53:00till04/01/2009 21:55:41

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 6,984
Sida 2: 10,297
Skillnad: 3,313

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 653
Sida 2: 678
Skillnad: 25

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 66,539,786
Sida 2: 72,046,357
Skillnad: 5,506,571

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,550,645
Sida 2: 6,519,545
Skillnad: 31,100

image.php
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste ändå säga att Mash gör slarvsylta av Elite... dom kommer nog inte finnas kvar länge till om det fortsätter så här :eek:


Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: 30/11/2008 23:43:00till04/01/2009 21:55:41

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2,725
Sida 2: 347
Skillnad: 2,378

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 549
Sida 2: 172
Skillnad: 377

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 25,998,528
Sida 2: 2,555,418
Skillnad: 23,443,110

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,429,529
Sida 2: 1,692,450
Skillnad: 3,737,079

image.php
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Liten är Eliten

Elite gick med i kriget för att stödja oss i ST2 och Ni! i kriget mot MASH. De gjorde detta trots att de visste att de skulle ligga risigt till, då vi andra har svårt att deffa dem, och MASH var starka i deras område.

Men, de tog sitt ansvar och gjorde det ändå, när den stam som de slogs mot (TP) mergade med MASH.

De har hela tiden vetat att detta var risken, men de klagar inte, utan slåss fortfarande, med hedern i behåll.

Vi, i alliansen, hyllar krigarna i Elite , för det jobb ni gör och för erat stora mod.
 

DeletedUser

Guest
Yes, Elite gjorde en osjälvisk handling och det är imponerande att de stödjer sina vänner när de låg så utsatt till själva. Tummen upp!

Nej cribba, TP har inte mergat med MASH. Du borde nog byta ut dina informationsgivare i ditt egna närområde verkar det som.
 

DeletedUser

Guest
Elite gick med i kriget för att stödja oss i ST2 och Ni! i kriget mot MASH. De gjorde detta trots att de visste att de skulle ligga risigt till, då vi andra har svårt att deffa dem, och MASH var starka i deras område.

Men, de tog sitt ansvar och gjorde det ändå, när den stam som de slogs mot (TP) mergade med MASH.

De har hela tiden vetat att detta var risken, men de klagar inte, utan slåss fortfarande, med hedern i behåll.

Vi, i alliansen, hyllar krigarna i Elite , för det jobb ni gör och för erat stora mod.

Visst en fin gest.
men de började kriga utan krigsförklaring eller ens diskussion med sina medlemmar, helt ur det blå och de e dålig stil oberoende hur ädelt deras syfte va att hjälpa sina allierade.
 

DeletedUser

Guest
Elite kasta sig i döden:D:D

Och döden tog emot dem med öppna armar :D
Som tidigare nämnd, deras attack väckte såväl våra simcityspelare som jag-funderar-på-sluta-spelare. Helt plötsligt var nästan 80 spelare aktiva och vårt fina forum spammades sönder igen.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Visst hade det varit jämnare i statistiken om inte Elite kommit med...

Men tror ärligt inte det hade gjort så markant skillnad...

Nu fick ju vi omplacera deff som vi hade åt -ST2- och Ni! håll...
Samtidigt som vi bestämde oss för att köra lugnare på ST2 och Ni för att köra hårdare på Elite...

Men de off vi nu har slängt på Elite sista tiden hade ju annars gått åt annat håll ;)

Men jag tycker väl lite synd om Elite som fick ta en hård smäll så här... Men det var dom som anföll utan förvarning på byar som vi inte hade deffade... Och det väckte många i stammen till liv! ;) haha


Men heder åt alla våra 3 motståndare som jag tycker visar sig stå med hedern i behåll! =)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Visst hade det varit jämnare i statistiken om inte Elite kommit med...

Men tror ärligt inte det hade gjort så markant skillnad...
Skillnaden är nog att Elite fick ta smällen som Ni! borde fått ta...;) St2 är svåra att rubba det har vi sett det senaste halvåret. Men Ni! har kommit billigt undan tack vare att elite ryckte in och angrep Mash. Jag kontaktade ledarna i Elite (d.v.s. De heliga fem), direkt när angreppet från dem kom på Mash. Eftersom ledarna läste breven men inte svarade så var det lätt att räkna ut att det var riktiga attacker som ledarna planerat, (dock inte särskilt väl... ;)
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Skillnaden är nog att Elite fick ta smällen som Ni! borde fått ta...;) St2 är svåra att rubba det har vi sett det senaste halvåret. Men Ni! har kommit billigt undan tack vare att elite ryckte in och angrep Mash. Jag kontaktade ledarna i Elite (d.v.s. De heliga fem), direkt när angreppet från dem kom på Mash. Eftersom ledarna läste breven men inte svarade så var det lätt att räkna ut att det var riktiga attacker som ledarna planerat, (dock inte särskilt väl... ;)

Det tvivlar jag inte på ;)
 
Topp