Krigsförklaring Ni! mot MASH

DeletedUser

Guest
Som sagt, även om det inte syns så väl i statistiken över övertagna byar så syns det i ob:n. Tyvärr kan man inte göra lika fina grafer över ob-utveckling.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte vi bara ska ta på oss ära här, menar... Ni! måste ju oxå vara i krig mot nån annan stam, eftersom de inte kör så hårt på oss ?
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker inte vi bara ska ta på oss ära här, menar... Ni! måste ju oxå vara i krig mot nån annan stam, eftersom de inte kör så hårt på oss ?

Inte på dig kanske, har du pratat med dina stammedlemmar? Frågan är ju vilka medlemmar i vilken stam som är dåligt motiverade eftersom en del inte har koll på nånting..
 

DeletedUser

Guest
Inte på dig kanske, har du pratat med dina stammedlemmar? Frågan är ju vilka medlemmar i vilken stam som är dåligt motiverade eftersom en del inte har koll på nånting..


Har inte fått ett enda anfall på mig, internadlas o ska sluta spela.
Bara för mig att kolla forumstrådarna för efterfrågan om assist o där ser jag ju om folk behöver hjälp, inte mycket aktivitet där inte ;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Det kallas dålig organisation och motivation av medlemmar, ledarskap saknas kanske? :rolleyes:
Nah jag tror att de som kan anfalla börjar inse det hopplösa! De andra har nog redan gett upp! Ni! kommer att assimileras av Mash förr eller senare, på ett eller annat sätt... Bättre då att förhålla sig lugn, trevlig och studera spelet och till sist hoppas på det bästa, nämligen en invite till Mash! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om man kan säga att vi inte anfaller när vi ligger 9:a i off-ob.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tja.. De e inte mängden anfall som räknas, de är resultatet.

Så egentligen säger inte de så mycket iaf.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jarru, säger nog lite. För det säger ju hur mycket trupper du dödat. Och har du dödat alla din fiendes trupper så kanske det inte ser ut som att du leder, men du kan ju bara plocka in byarna sen xD
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har för mig att ni aldrig har fått hjälp med nåt, intressant att se att det inte stämmer när vi tar över byar.

Dock kan jag ha fel men det verkar lite misstänkt..
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
det stämmer att vi inte fått eller begärt deff från någon annan stam...
Inte från NoD, inte från Solace

Att några i MASH har fått support från annat håll beror iaf inte att stammen har agerat utan beror då på personliga relationer... PA mm...

Men det kan inte röra sig om många olika spelare du pratar om som fått deff utifrån, eller?
 

DeletedUser

Guest
Mm, förklara gärna. Kan ju va så att de e fråga om nya medlemmars byar elelr före detta medlemsbyar.

För mig veteligen har vi alltid fått klara oss själva inom stammen.
 

bedan

New Member
Reaktionspoäng
0
Hade varit intressant med några exempel på sådana fall...för mig veterligen så har vi ingen stam som supportar oss med def, har heller inte sett något i forumet om def-hjälp ifrån någon spelare utanför stammen...enda gångerna jag hör att vi får def hjälp så är det i publika forumet och då ifrån våra fiender som påstår detta.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Vill helst inte säga något förrän jag vet säkert.
Det kan ju vara som ni säger att det är personligt. Medlemmen har funnits i stammen sen kriget började.
 

bedan

New Member
Reaktionspoäng
0
vadå?

Du har ju redan påståt att vi får def...då är det väl bara att ge namnen med, eller?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Mm, förklara gärna. Kan ju va så att de e fråga om nya medlemmars byar elelr före detta medlemsbyar.

För mig veteligen har vi alltid fått klara oss själva inom stammen.

Inte helt sant, haft trevligt deff på besök i nästan en månads tid nu ifrån Ni!

Vill inte vara stygg och säga spelarens namn då han ännu är aktiv, men vill gärna tacka för de Ni! och St2 trupper som dina tre deffbyar hjälpt att döda innan du tog hem dem.

Ett tips, blockera inte bort rapporter i krig om försvar osv.

Sedan gjorde en ledare för en av Stribes systerstammar en intressant sak. Han ställde in en scout i flera av mina byar för att se om mina byar verkligen anfölls antar jag.

Så assistans har jag fått, och kan gärna ta lite till Benzo om du har över?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tja.. De e inte mängden anfall som räknas, de är resultatet.

Så egentligen säger inte de så mycket iaf.

Det spelar mindre roll i sammanhanget. Påståendet att vi inte anfaller är ju bevisligen inte sant när vi hela tiden klättrar i off-ob-ranking. Om det ger resultat eller inte har ingenting med saken att göra. Anfaller gör vi i alla fall. Det var det påståendet jag svarade på.

Sedan börjar jag bli lite fundersam över vems def-trupper det egentligen är som vi slaktar när det hela tiden fylls på nya trupper och vi upptäcker inkommande assistans från en IAP-stam när vi tar över byar.
 
Topp