kriget på k44

DeletedUser

Guest
Vad jag förstått så försvarar sig Ninjas mot allehanda stammar som förklarat dem krig.
 

DeletedUser

Guest
Jag för själv ett krig på egen hand mot =1891=. Bombarjacka, tygmärke, fula brudar, inga brudar, inga pengar vi är inte aik! Vi är Djurgårn vi é mycket bättre! Tog första byn igår och rensat 4st pga folk vägrar skriva att DIF är bäst i pm, det är nog så stort skäl för mig.
 

Daromin

New Member
Reaktionspoäng
0
30000, A.X.E, Ninjas, Jaws och -KGB- krigar/krigade? mot G.O.D och dess systerstammar om det här är samma krig vi talar om :p
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte bort AtD, AtD-A och GODs alla allierade som de drog med i kriget mot Ninjas ^^
Livet om Ninja e la inte så lätt men roligt iaf ^^
Nu var de visst en t stam som ville kriga mot oss - undrar hur bra de lyckas ^^
 

DeletedUser

Guest
Sen är väll som skrevs på första sidan WN o massa andra stammar med. VG är väll med lite o fightas på ett hörn de också precis som Bando och TST som är close ally med G.O.D om jag inte missförstått situationen.
 

DeletedUser

Guest
Jag för själv ett krig på egen hand mot =1891=. Bombarjacka, tygmärke, fula brudar, inga brudar, inga pengar vi är inte aik! Vi är Djurgårn vi é mycket bättre! Tog första byn igår och rensat 4st pga folk vägrar skriva att DIF är bäst i pm, det är nog så stort skäl för mig.


Sorry för OT måste bara skriva detta.

Jag håller på BP adla mig :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry för OT måste bara skriva detta.

Jag håller på BP adla mig :p

I sinom tid kommer det, vi kommer aldrig glömma matcherna mot er men har själv spelat en kortare tid i BP så kan inte vara raktigenom hatisk heller, dock får det bli ett senare mission.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag kan ju ge er en liten överblick hur det har sett ut den sista tiden... Det enda som stoppar är tyvärr bristen på adelsmän


Side 1: A.X.E 30000 Ninjas -KGB- -KGB1- -KGB2- JAWS HOLY

Side 2: G.O.D G.O.DA G.O.DC AtD AtD-A NM VM WN WN-A

Timeframe: F�rra veckan

Totala er�vringar:

Sida 1: 221
Sida 2: 102
Skillnad: 119

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 3
Skillnad: 29

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 522,616
Sida 2: 156,398
Skillnad: 366,218

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 110,067
Sida 2: 10,574
Skillnad: 99,493

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det är därför han heller inte vågar heta med två st O:n och hade det varit GROOVER hade han redan haft långt mer poäng än vad den killen har. [36 tecken]

För att återgå till topic så står väll även Bando och TST(Twisted) på G.O.Ds sida some close allys? De verkar passiva men är ju trots allt allierade.
 

DeletedUser

Guest
För att avsluta Groover och Grover-grejset så är det 2 skilda konton (för de som har lite koll och vet att båda kontona varit aktiva samtidigt).
 

DeletedUser

Guest
Det är därför han heller inte vågar heta med två st O:n och hade det varit GROOVER hade han redan haft långt mer poäng än vad den killen har. [36 tecken]

För att återgå till topic så står väll även Bando och TST(Twisted) på G.O.Ds sida some close allys? De verkar passiva men är ju trots allt allierade.

Ahh sorry jag måste missat dom i och med att vi inte hört någonting från dom... Jaja... Jag ville bara understryka helt enkelt vilka som vinner kriget... :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe detta kriget går ju bra för sida 1...
G.O.D löses la snart upp...
 

DeletedUser

Guest
Kan bara tillägga att NM har lika många allierade på "Sida 1" som "Sida 2" och endast en fiende på "Sida 1". Därför borde NM inte placeras på någon Sida utan vidare förklaring.

NM har inte heller haft problem med andra stammar på "Sida 1" förrutom den de är i krig med och att de i början av V4 blev lite attackerade av Ninjas, men vem blev inte det :p
NM gjorde inte heller någon stor grej av det. Därför tycker jag att det är fel att sätta NM på någon sida utan -större- motivering.
 

DeletedUser

Guest
Kan bara tillägga att NM har lika många allierade på "Sida 1" som "Sida 2" och endast en fiende på "Sida 1". Därför borde NM inte placeras på någon Sida utan vidare förklaring.

NM har inte heller haft problem med andra stammar på "Sida 1" förrutom den de är i krig med och att de i början av V4 blev lite attackerade av Ninjas, men vem blev inte det :p
NM gjorde inte heller någon stor grej av det. Därför tycker jag att det är fel att sätta NM på någon sida utan -större- motivering.

NM är enligt WN i krig med ninjas och axe, bara så du vet :p
 

DeletedUser

Guest
Men det stämmer inte. Ninjas var bara på NM lite i början vilket de va på alla, när de slutade slutade även NM's fientlighet mot dem.

NM har inte heller motarbetat någon av stammarna på "Sida 1" i detta kriget som ni beskriver, och kom ihåg att NM har lika många allianser på båda sidor och är ENDAST i krig med A.X.E.

NM tar varken hjälp av andra mot A.X.E eller attackerar någon som är med A.X.E därför kan inte NM placeras på någon av dessa sidor.
 

DeletedUser

Guest
Men det stämmer inte. Ninjas var bara på NM lite i början vilket de va på alla, när de slutade slutade även NM's fientlighet mot dem.

NM har inte heller motarbetat någon av stammarna på "Sida 1" i detta kriget som ni beskriver, och kom ihåg att NM har lika många allianser på båda sidor och är ENDAST i krig med A.X.E.

NM tar varken hjälp av andra mot A.X.E eller attackerar någon som är med A.X.E därför kan inte NM placeras på någon av dessa sidor.

Side 1: A.X.E 30000 Ninjas -KGB- -KGB1- -KGB2- -kgb3- JAWS HOLY

Side 2: G.O.D G.O.DA G.O.DC AtD AtD-A VM WN WN-A

men axe kanske tar hjälp av sina ??? vet du om det??? plus vilka e NM allierade med? inte kgb iaf:eek:
 

DeletedUser

Guest
NM's allierade listas inte precis som i profilen. Men jag kan försäkra att detta stämmer.
Och nej, det är inte kgb ;P

Din nya post på "Sidorna" var bättre Luke12.
 
Topp