kriget på k44

DeletedUser

Guest
Vad handlar det här kriget om?
två stammar som inte klarar av att kriga utan hjälp och tar hjälp av alla sina alierade?
 

DeletedUser

Guest
Det är väll inget krig direkt då många inte enbart kör mot dessa stammar utan tar byar även från andra stammar, det är väll mer riktlinjer för vilka man bör nobla på så man vet vilka man får mot sig och vilka man har på sin sida ifall det smäller.
 

DeletedUser

Guest
Nog är det krig alltid och NM är i högsta grad inblandade, kolla deras rank och jämför den med hur det var förr så förstår ni alla
 

DeletedUser

Guest
Vad handlar det här kriget om?
två stammar som inte klarar av att kriga utan hjälp och tar hjälp av alla sina alierade?

Det där är bara att sitta och kasta paj på stammar du inte verkar veta nåt om.

För mig ser det ut som ett allians krig. Vilket inte tyder på att nån av sidorna är fega som du insinuerar. Man allierar väl för att kunna tillsammans stå enade i sin kamp mot sina fiender.

Eller, har jag fel ???
 

DeletedUser

Guest
Det där är bara att sitta och kasta paj på stammar du inte verkar veta nåt om.

Japp, du kan kalla det en hobby ;)

För mig ser det ut som ett allians krig. Vilket inte tyder på att nån av sidorna är fega som du insinuerar. Man allierar väl för att kunna tillsammans stå enade i sin kamp mot sina fiender.

Eller, har jag fel ???

Allians krig är roliga men så här tidigt i en värld tycker jag att man ska hålla sig till krig med bara 1 eller 2 stammar på varje sida :) Fler stammar/familjer behövs inte förän på slutet av världen :D
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Allians krig är roliga men så här tidigt i en värld tycker jag att man ska hålla sig till krig med bara 1 eller 2 stammar på varje sida :) Fler stammar/familjer behövs inte förän på slutet av världen :D


Det är väl bra om man kan stärka banden mellan allianserna redan i ett tidigt skede?? Då vet man vilka man kan lita på när det blir dax för storkrigen i slutet...
 

DeletedUser

Guest
Japp, du kan kalla det en hobby ;)



Allians krig är roliga men så här tidigt i en värld tycker jag att man ska hålla sig till krig med bara 1 eller 2 stammar på varje sida :) Fler stammar/familjer behövs inte förän på slutet av världen :D

Ptja, GOTH är i princip emot familjestammar då vi vet efter erfarenhet att det bara är nonsens att pyssla med det. Det finns allianser som man kan arbeta med. Resten med delad diplomati som sköts från en stam är maktmissbruk och ter sig smaka illa i längden. Så vi har lämnat det systemet.

DÖD åt imperialismen !!!
 

DeletedUser

Guest
Det känns som kriget håller på att ta slut nu iallafall så det är inte så mycket att spekulera om ^^
 

DeletedUser

Guest
ff

Den här tråden skapades för länge sedan, kriget bör ha fått sig ett slut nu :)

Undra vilken vinnare vi har.
 

DeletedUser

Guest
Står inte AtD upp ganska bra? Krigar väll mot Tjekan och de vinner väll mot dom? Sen hade jag ingen aning om att JAWS var i krig mot AtD? Ge mig lite info ^^
 
Topp