kriget på k44

DeletedUser

Guest
som dom flesta vet är det fullt krig på kontinent 44, vilken sida tror ni vinner?

sida1:a.x.e,30000,ninjas och -kgb- och syster

sida2:nm,wn,g.o.d g.o.dc .go,db


själv så satsar jag på sida 1
 

DeletedUser

Guest
Är detta va NM, WN och G.O.D (god, goda, godb, godc) kallar för krigförklaring? ^^
Patetiskt lam sådan.
Ninjas försvarskrig fortsätter, vi tillåter inte stora stammars försök till att sätta sig på oss.
En stam utrotad, mer lär det bli.

glömde de där tkotrk som gick ut i krig me oss Ninjas också
 

DeletedUser

Guest
Då var x3m med i leken då mot Ninjas.
Försvarskriget fortsätter
 

Acera

Member
Reaktionspoäng
0
G.O.D så gott som utslagna,
Sida: 2 har tagit sig för mycket över vatten över huvudet deras tid är snart kommen.
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte att SPRIT är i krig med er alla och snart kommer vi och tar er :D

Jag tror btv att sida1 tar det här kriget ganska lätt.
 

DeletedUser

Guest
Ingen kommer vinna. Man kan nämligen inte vinna ett krig, det finns alltid en baksida.
Men man kan fråga vilka man tror det går bäst för.
 

DeletedUser

Guest
Ingen kommer vinna. Man kan nämligen inte vinna ett krig, det finns alltid en baksida.
Men man kan fråga vilka man tror det går bäst för.

Jag tror krig går att vinna. Det är den sidan som erövrat den andra som vunnit. Sen hur mycke förluster man fick på kuppen är en annan fråga. Kriget är fortfarande vunnet.

Säger du att krig inte går att vinna så är de att förneka alla frihetskrig som funnits. som scotterna o britterna o många andra krig.

Tillbaka till trådens ämne.
Jag vet inte vem som kommer vinna. har inte kollat så mycke. jag ska nog ta mig en titt på stammarna osv som krigar o kolla läget lite.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju självklart att vi på sida 1 ska vinna, vi har mycket mer offsoldater och många fler "proffs" än de på sida 2...

+ så har vi bland annat henrik338 och många fler stora spelare i V3.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju självklart att vi på sida 1 ska vinna, vi har mycket mer offsoldater och många fler "proffs" än de på sida 2...

+ så har vi bland annat henrik338 och många fler stora spelare i V3.

Sluta skriv, du skämmer ut din stam. Hur fan vet du folks truppkapaciteter? Hur vet du att det inte är spelare som kör under fakenicks? Att vi har henrik338 får vi tyvärr så ut med om vi nu har det.
 

DeletedUser

Guest
Men om henrik338 är med i sida 1 så hejar jag på sida2:D. Nä men jag vet faktisgt inte sida 2 kommer nog att öreraska oss.

Eller såp hejar jagpå sprit för dom behöver det :)
 

DeletedUser

Guest
Men om henrik338 är med i sida 1 så hejar jag på sida2:D. Nä men jag vet faktisgt inte sida 2 kommer nog att öreraska oss.

Eller såp hejar jagpå sprit för dom behöver det :)

tror ingen är nån fan till henrik(jag tycker inte ens om han) men jag måste erkänna att han känner till detta spel ganska bra ändå ;) :D
 

DeletedUser

Guest
Vilka krigar? Gör en karta o visa de som krigar. Gör en grym o snygg karta.
 
Topp