Kriget angående Värsta

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
Fulast är det du ser i din spegelbild. Du ligger på top tio när det gäller fegaste spelaren på TW. Ger upp om du väggar första byn. smiter till en bättre stam och lämnar din gamla i sticket. Hade du inte varit en sån sopa ingame hade du fått smaka mina spjut.

hmm personangrepp..dålig stil..till och börja med så kör du inte fare..litenpojke1.. du kan ju inte ens stå för ditt riktiga nick.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmm personangrepp..dålig stil..till och börja med så kör du inte fare..litenpojke1.. du kan ju inte ens stå för ditt riktiga nick.:rolleyes:


Fel Fel Fel. Det var dempas spelkaraktär. eller avsaknad där av som attackerades. Ingenting annat. Alltså har jag ingen kommentarer på hans utseende IRL utan enbart på hans FEG spel ingame.

Det är ingen hemlighet vem jag är. Jag tror jag gjorde det mycket uppenbart med de rapporter jag la upp. Dock var namnet jag använder ingame upptaget för detta forum.

Så där kommer det en liten pillutta dig ditt svin (även om du är ett litet sånt) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
litenpojke1 du kan vell va så snäll att gå utt med det du anklagar mig för,
 

DeletedUser

Guest
det tar vi i ryktes tråden, men vore ju oerhört fult spelat av Värsta om dom ligger bakom något sådant.

Man ska isåfall ha med sig att det är en enskild spelare som gjort detta, och att man inte ska döma ut en hel grupp (som värsta ifall det skulle vara en medlem)
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
Hmmmm

Jo förstod det med men folk anklagar Värsta helt utan grund just nu

Jepp blir mycket spekulationer..vore mycket oturligt om så vore fallet.Det jag reagerar på att inte TW-ledningen ger något besked.
Detta har ju gjort att man tappar tilltron till detta underhållande spel som förgyllt många nätter och dagar..
Fattar inte att det ska behöva gå så här..är det så jäkla viktigt att just vinna en värld..klart att det är en målsättning.
Man kan ha kul endå.O_O
 

DeletedUser

Guest
Det vi vet är följande:

Killroy77 skickade en fil till Noobkill och sedan ska Noobkills konto blivit hackat osv.
Värsta har ingenting med det att göra av vad man kan se från detta.
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
Fel Fel Fel. Det var dempas spelkaraktär. eller avsaknad där av som attackerades. Ingenting annat. Alltså har jag ingen kommentarer på hans utseende IRL utan enbart på hans FEG spel ingame.

Det är ingen hemlighet vem jag är. Jag tror jag gjorde det mycket uppenbart med de rapporter jag la upp. Dock var namnet jag använder ingame upptaget för detta forum.

Så där kommer det en liten pillutta dig ditt svin (även om du är ett litet sånt) :rolleyes:

Joo många barn har kärt namn..men svin tycker jag är lite B.. bara för att man för mesta stått för saker och ting, så innebär det inte att man ska behöva ta skit.
/grisaknoen
 

DeletedUser

Guest
Det vi vet är följande:

Killroy77 skickade en fil till Noobkill och sedan ska Noobkills konto blivit hackat osv.
Värsta har ingenting med det att göra av vad man kan se från detta.

Man borde lära ungarna att inte trycka på länkar över nätet.
 

george2452

New Member
Reaktionspoäng
0
Det roliga är att värsta köttar er, Ni köttar inte dom. Kom inte o skryt när du inte har något att skryta om.

Tack i förhand.
 
Topp