Kriget angående Värsta

DeletedUser

Guest
mesut dom skryter inte med rapporterna. Det var vi som ville så då det alltid är lika kul o se snygga rensningar! värsta får oxå posta rensningar bara kul! :D
 

Super Brozz

New Member
Reaktionspoäng
0
Bara jag som tycker det är humoristiskt att spelare "SLutat pga tidsbrist." när adlar trillar in och lämnar/blir kickad ur värsta?

Kul skit
 

DeletedUser

Guest
God dag värld 18 läsare,

. Men med tanke på att vi, 28 spelare, slagits emot flera 100 spelare och trots våra motgångar fortfarande står upp och vi köttar er fortfarande. Så ser vi det som en seger, vi visste att detta inte skulle bli en dans på rosor. Och ni har överträffat våra förväntningar, som motståndare rörande koordination.

Alltid alltid altid samma gnäll från spelare som du. Vi är bara si och så och ni är sååå många.

Som jag ser det är du en feg kruka som inte vågar starta en värld om du inte redan innan är inbjuden till en stam av erfarna spelare. Ni ger er sen ut på en ny värld och ska erövra den från spelare som varken har någon egentlig erfarenhet eller har hunnit få igång en organiserad stam.

Lyckas du så slår du dig frö bröstet och påvisar att du är bäst. Misslyckas du kommer alltid bortförklaringen i att dom var såååå många mot stackars er.

Oftast övervinner co spelande av erfarna spelare över såna här allianser, men det verkar som om ni kommer att gå bet här vilket jag tycker är fruktansvärt roligt. Att som jag som kallas noob av er alla får vara med och slå ut er som är sååååå begåvade.


Pillutta dig säger jag bara :p
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Alltid alltid altid samma gnäll från spelare som du. Vi är bara si och så och ni är sååå många.

Som jag ser det är du en feg kruka som inte vågar starta en värld om du inte redan innan är inbjuden till en stam av erfarna spelare. Ni ger er sen ut på en ny värld och ska erövra den från spelare som varken har någon egentlig erfarenhet eller har hunnit få igång en organiserad stam.

Lyckas du så slår du dig frö bröstet och påvisar att du är bäst. Misslyckas du kommer alltid bortförklaringen i att dom var såååå många mot stackars er.

Oftast övervinner co spelande av erfarna spelare över såna här allianser, men det verkar som om ni kommer att gå bet här vilket jag tycker är fruktansvärt roligt. Att som jag som kallas noob av er alla får vara med och slå ut er som är sååååå begåvade.


Pillutta dig säger jag bara :p

9 vs 1 stammar tycker inte du är många? Det finns ju faktiskt en orsak till varför premade stammar med kända namn antingen kör all in eller fallerar i början just för att det alltid bildas ett gangbang united.

Varför det bildas är ju för att andra stammar ser den premade stammen som ett hot, jag tycker då det inte är ett misslyckande. Snarare respekt att folk är så rädd för premades.
 

DeletedUser

Guest
9 vs 1 stammar tycker inte du är många? Det finns ju faktiskt en orsak till varför premade stammar med kända namn antingen kör all in eller fallerar i början just för att det alltid bildas ett gangbang united.

Varför det bildas är ju för att andra stammar ser den premade stammen som ett hot, jag tycker då det inte är ett misslyckande. Snarare respekt att folk är så rädd för premades.

För att undvika sånt i starten så ser man till att skaffa sig några iap/ally som man sedan plockar bort äfter ett tag när man har rensat bort andra stamar,
Sluta gnäll om det externa då det är erat eget fell att ni är i dena sits,
 

DeletedUser

Guest
För att undvika sånt i starten så ser man till att skaffa sig några iap/ally som man sedan plockar bort äfter ett tag när man har rensat bort andra stamar,
Sluta gnäll om det externa då det är erat eget fell att ni är i dena sits,

Så du säger att backstab är det bästa sättet?
 

DeletedUser

Guest
Äh, kom igen nu killar och tjejer.... låt trupperna sköta snacket, glöm inte att krig e rooooligt :D
 

DeletedUser

Guest
Så du säger att backstab är det bästa sättet?

Kalla det va du vill, det är ju planerat innan att man plockar bort dom,

Kan ju garantera dig att man för en smidigare start,

Hur mycket har inte ni förlorat på deta krig ni hade kunat undvikit:confused: eller fåt mindre stamar mot er
 

DeletedUser

Guest
Kalla det va du vill, det är ju planerat innan att man plockar bort dom,

Kan ju garantera dig att man för en smidigare start,

Hur mycket har inte ni förlorat på deta krig ni hade kunat undvikit:confused: eller fåt mindre stamar mot er

Sen finns det de som hellre spelar raka kort och möter våra fiender än att spela på lögner och gå runt dem. Vi har i varje fall rent samvete att de som vi krigar emot vet att de är våra fiender osv.

Ord krigar inte, yxor gör. Så från hela stammen värsta tackar jag för uppmärksamheten och hoppas ni fortsätter följa kriget. Vi kommer ställa in energi i kriget istället för här på forumet, men för er nyfikna så har jag några planer som snart börjar visas, vi är långt ifrån slagna. Det är det sista uttalandet ifrån värsta på ett bra tag.

Mvh Abel (Kriegsminister)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Alltid alltid altid samma gnäll från spelare som du. Vi är bara si och så och ni är sååå många.

Som jag ser det är du en feg kruka som inte vågar starta en värld om du inte redan innan är inbjuden till en stam av erfarna spelare. Ni ger er sen ut på en ny värld och ska erövra den från spelare som varken har någon egentlig erfarenhet eller har hunnit få igång en organiserad stam.

Lyckas du så slår du dig frö bröstet och påvisar att du är bäst. Misslyckas du kommer alltid bortförklaringen i att dom var såååå många mot stackars er.

Oftast övervinner co spelande av erfarna spelare över såna här allianser, men det verkar som om ni kommer att gå bet här vilket jag tycker är fruktansvärt roligt. Att som jag som kallas noob av er alla får vara med och slå ut er som är sååååå begåvade.


Pillutta dig säger jag bara :p

Sa jag någonstans att det är synd om oss? Nej just det, sluta argumentera för det då. Om jag inte läste fel så hyllade jag snarare våra fiender än tyckte synd om oss? Fast det är visst bara jag som är läskunnig, ska du bemöda dig att svara på inlägg så läs vad jag skrev istället för att ta saker ur tomma luften och göra om texterna.

TheGodOfWar sa:
Men med tanke på att vi, 28 spelare, slagits emot flera 100 spelare och trots våra motgångar fortfarande står upp och vi köttar er fortfarande. Så ser vi det som en seger, vi visste att detta inte skulle bli en dans på rosor. Och ni har överträffat våra förväntningar, som motståndare rörande koordination.

Nu gjorde jag det lätt för dig, genom att stryka under poängen med den textraden.

Som sagt, argumentera aldrig utan grund emot mig - då blir du sågad vid fotknölarna rakt av, nästa gång blir det knäskålarna som rycks undan för dig :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
För att undvika sånt i starten så ser man till att skaffa sig några iap/ally som man sedan plockar bort äfter ett tag när man har rensat bort andra stamar,
Sluta gnäll om det externa då det är erat eget fell att ni är i dena sits,

Jag spelar inte i värsta bara så du vet. Så skriv väldigt gärna inte "ni" när du citerar mig. Tack.
 

DeletedUser

Guest
Allt jag kan säga om kriget är att de allierade stammarnas koordination har överraskat positivt, Värstas spelare har överraskat negativt, med alldeles för lite trupper, och Shaving Ryans Privates är fruktansvärt omogen och otrevlig, för att inte tala om en riktigt dålig förlorare. Även om det kommer kosta, så tror jag dock att Värsta kommer kunna rida ut stormen. De har för många spelare som är vana vid gangbangs och de vet på ett ungefär hur de ska agera.
 

svettgunnar

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo, vi tackar för berömen om våran koordination dock har vi faktiskt fått in en del fullträffar på ett par spelare... det har troligtvis ni också fått :)
 

makinbacon.se

New Member
Reaktionspoäng
0
rena barnleken för värsta det här ju hahah ;D

btw bråka inte i forumet! Tänk folket i TW Teamet blir arga! ;)
 

DeletedUser

Guest
För världen i ett senare skede så hoppas man att Värsta tar hem detta.

Finns nog med världar fulla av massinvite stammar.
 

DeletedUser

Guest
Sen finns det de som hellre spelar raka kort och möter våra fiender än att spela på lögner och gå runt dem. Vi har i varje fall rent samvete att de som vi krigar emot vet att de är våra fiender osv.

Ord krigar inte, yxor gör. Så från hela stammen värsta tackar jag för uppmärksamheten och hoppas ni fortsätter följa kriget. Vi kommer ställa in energi i kriget istället för här på forumet, men för er nyfikna så har jag några planer som snart börjar visas, vi är långt ifrån slagna. Det är det sista uttalandet ifrån värsta på ett bra tag.

Mvh Abel (Kriegsminister)

Tyvärr är det i princip omöjligt att vinna en värld utan backstabb då det måste komma tillslut (Om man är en premade asså). Särskildt om man är en stam med kända nick. Annars måste man merga med en stam och då blir det en jävla liv här på forumet om man gör det tyvärr :/

Och visst tribalwars är ett krigsspel men det krävs mer diplomati eller ja nästan iaf för att vinna en värld. Eller jag vet iaf inte nån stam som vunnit en värld som vart premade då förstås och inte backstabbat eller mergat med en annan premade/random stam :)
 
Topp