Kriget angående Värsta

svettgunnar

New Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan där, jag är en av stam medlemmarna i BoBi.

Det hela började runt den 4 december då vi började fråga runt stammar om dom ville gå med i en allians mot Värsta... Efter att ha fått flera stammar på kroken bl.a DOH! började vi förbereda oss för ett krig inom kort. Vi bestämde oss för ett datum då många kunde vara online, den sjunde i tolfte blev kl 21.00 blev det. Kriget startade och inte så pass mycket hände dem första timmarna då dem duckade dem flesta attackerna men efter sidådär ett dygn hade ett par fina rapporter kommit upp i forumet. Fram tills i dag har vi lyckats plocka ca hälften av deras trupper / medlemmar samt fått 4 att börja om.

Självklart, vi övermanar dem men som sagt - vi spelar mot några av dem bästa spelarna jag själv känner till :)


Jaja, ville bara ge er den senaste informationen om vad som händer i K54.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Intressant.
Du nämde att trupper blivit slaktade och att ni hade rapporter...

Visa dom. Jag vill se!
 

DeletedUser

Guest
Jag och resten av världen väntar med spänning :sneaky:
 

svettgunnar

New Member
Reaktionspoäng
0


Rapporten ovanför... hate lite otur där eftersom sir tizy skickade en backtrack med den kom något bra ut ur det dåliga iallafall :)




Jaja, ni ser... detta är bara 4 av deras spelare men vissar inte allt :)

Finns flera mer rapporter på spelare i deras stammar där dem blir rensade dock existerar dem inte längre för p.g.a att man kan bara ha ett maximalt antal utan premium..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha, slakt! Underbart.

Stora frågan jag ställer mig är att om ni slaktat det där, vad har då dom slaktat hos er?
 

svettgunnar

New Member
Reaktionspoäng
0
Enligt våra siffrorna leder vi med ett par 10'000 i totala OB...

Senaste nytt också, GunnarL har precis börjat om, lämnar sin by som barbarian. Detta tycker då jag är lite lågt av dem i Värsta p.g.a att dem slingrar sig förbi statistiken då... när vi väl adlar deras föra byar så räknar inte det med i krigsarkiven...
 

DeletedUser

Guest
Enligt våra siffrorna leder vi med ett par 10'000 i totala OB...

Senaste nytt också, GunnarL har precis börjat om, lämnar sin by som barbarian. Detta tycker då jag är lite lågt av dem i Värsta p.g.a att dem slingrar sig förbi statistiken då... när vi väl adlar deras föra byar så räknar inte det med i krigsarkiven...

Haha så du tycker de ska vänta på att ni ska adla dom ist för att vinna tid o starta om direkt? ;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
God dag värld 18 läsare,

Intressant att se att ni så vackert nämner att vi i Värsta blir köttade. Lägg till det faktum att vi adlat spelare ur alliansen, som av olika skäl kickats eller lämnat frivilligt, vilket som är upp till dem att svara för. Lägg till det faktum att vi leder i OBA, vad vi ligger back i med ca 10k i OBF enligt stamkrigsfunktionen, vissa stammar valde ni inte ens att lägga till i stamkriget emot oss medans vi köttade dem som hårdast. Vilket sänkt vår statistik avsevärt, vilket vi kan bjuda er på. Men med tanke på att vi, 28 spelare, slagits emot flera 100 spelare och trots våra motgångar fortfarande står upp och vi köttar er fortfarande. Så ser vi det som en seger, vi visste att detta inte skulle bli en dans på rosor. Och ni har överträffat våra förväntningar, som motståndare rörande koordination.

Vi i Värsta må ha fått ett par omstarter, vissa av dem har ni köttat oerhört koordinerat och samspelt emot - vilket vi vill ge er en eloge för. Men vi är inte slagna ännu och vi sitter på betydligt mer off och adels än ni i alliansen har, trots allt vi köttar och blivit köttade på.

Ni talar om att vi blir köttade, lägg till det faktum att ni använder vissa metoder emot oss som i omvärldens ögon kan anses mindre hederliga och rent utav smutsiga. Tänker inte gå in närmare än så på det, men ni vet mycket väl vad jag syftar på. Men kan säga såhär, 50-60% av vad som köttats på hemmaplan har skett enbart för att ni använt er utav dessa metoder, genom att nyttja vissa lagg till er fördel, trots ert massiva spelarövertag.

Vi i Värsta låter hälsa att vi ser fram emot utvecklingen av kriget. Framförallt eftersom ni i alliansen blir köttade av randoms, eller hur mår din by Krusty?

Försvarare: Krusty the Clown
Destination: Krusty 001 (574|464) K45

Kvantitet: 0 0 2805 0 389 0 136 73 1 2
Förluster: 0 0 2805 0 389 0 136 73 1 2

Eftersom jag inte kan publicera rapportlänkar på vb-rapporter, så kan du gärna posta backtracken du fick emot dig själv så jag slipper bli stämplad som mytoman ;)

Vi älskar er och tycker bara att varje minut av detta krig är ett rent nöje. Många utav oss lever fortfarande, trots stammens motgångar och vi sitter med ett leende på läpparna för varje ink som kommer. Vi är krigare, vi älskar detta och ser bara fram emot en fortsatt trevlig utveckling.

Med Varmaste Ödmjukhet,
Ledningen i Värsta via Shaving Ryans Privates
 

svettgunnar

New Member
Reaktionspoäng
0
Det finns en spelare som har adlats ur alliansen enligt statistiken.... Tyvär kan inte vi se hur många byar ni har förlorat eftersom ni börjar om och lämnar den som en barbarian. Men eftersom ca 5 spelare i eran stam har börjat om så skulle jag vilja säga att det räknas som 5 byar i förlust. Ni leder i OBA med 5'000 medands vi leder i OBF med 17'000 för tillfället...


Motståndare ( Värsta ) = OBA ( 80.910 ) / OBF ( 80.544 )

Alliansen = OBA ( 75.634 ) / OBF ( 97.755 )

Dessa är det exakta siffrorna inom statistiken där även vi har förlorat en by, men som jag sa tidigare - dom har förlorat 5 st.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Snälla...Alltid samma sak. Premade "Vi har adlat x antal av er, va har ni gjort?"

Sker samma saker på varje värld. Alla premades kan väl adla nybörjare, eller ska vi kalla dem kanonmat? För de kommer alltid 2 nya för varje ni adlar. De skördar offer och ni blir allt färre. Era backtimes lider förluster när de springer in i en spikad by, trupperna minskar, mindre inkomster pga krig.

Tillslut kommer Värsta att kapitulera. Om de fortsätter som de gör... Ni kan inte bygga mer trupper än va 5ggr er kan göra.
 

DeletedUser

Guest
Snälla...Alltid samma sak. Premade "Vi har adlat x antal av er, va har ni gjort?"

Sker samma saker på varje värld. Alla premades kan väl adla nybörjare, eller ska vi kalla dem kanonmat? För de kommer alltid 2 nya för varje ni adlar. De skördar offer och ni blir allt färre. Era backtimes lider förluster när de springer in i en spikad by, trupperna minskar, mindre inkomster pga krig.

Tillslut kommer Värsta att kapitulera. Om de fortsätter som de gör... Ni kan inte bygga mer trupper än va 5ggr er kan göra.

All heder åt Henke! Ty han vet vad han talar om! Mannen myten legenden!! ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Heder? Va har ja gjort nu då?

Jasså, ja talade om hur simpel matte fungerar? Tja, ibland måste man ju hjälpa de som inte kan lika mycket.

Mannen myten legenden, jo tack. De uppskattas ^_^
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, alla GBs ger mig ett stort skratt...för då förlorar dessa allianser alltid fokus på andra stammar :awsm:
 

DeletedUser

Guest
@mesut29;

Du påminner om en yngre zorzes på forumet. Du får tolka det precis hur du vill. :D
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

mm jag har problem , men skryter Värsta när de rensar er ? nej .. och jag vet viigoo är inte med värsta sa vad era medlemmar gör när de får inkommande.. Wallin haha xD jag förstår hur du menar får typ '' damp '' ^_^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

fjäskade du inte inte åt Knight i v1 ? bara för de leder ? .. och här står jag vid Värsta sida och jag tror inte de leder just nu , de ligger lite under.. men jag står ändå vid deras sida.. Så en riktig fjäskare är väl du.
 
Topp