Kriget angående Värsta

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

svettgunar de va inget illa menad du har rätt att säga allt jag va bara va för mycket kaxig , jag gillar inte va kaxig därför jag kom hit för att be om ursäkt ska alderig göra sånt mer.. och säger så här istället Lycka till för er !..
 

DeletedUser

Guest
12 12
19:47 Stammen ~DT~ har gått med i kriget.
12 12
19:07 Stammen NTS har gått med i kriget.


jag vill bara fira att vi nu är uppe i 2 siffrigt stam antal i gangbangen hurra för oss! 11 stammar till och med, hinner vi 20 innan jul?
 

DeletedUser

Guest
Hehe snart kan man säga att dom har en stam för varje dag i december ;p
 

DeletedUser

Guest
lite julkalender blir det men jag undrar vart chokladen tagit vägen.
 

DeletedUser

Guest
12 12
19:47 Stammen ~DT~ har gått med i kriget.
12 12
19:07 Stammen NTS har gått med i kriget.


jag vill bara fira att vi nu är uppe i 2 siffrigt stam antal i gangbangen hurra för oss! 11 stammar till och med, hinner vi 20 innan jul?

det e ganska vanligt att premade stammar får det i början om dom inte spelar fult spel via diplomatin :)
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
TW båg eller fusk

det e ganska vanligt att premade stammar får det i början om dom inte spelar fult spel via diplomatin :)

Hej skönt att det finns så sköna snubbar som lägger kommentarer..fusk och diverse skit (fulspel) har funnits ganska länge..ingen tål ett nederlag nu för tiden..skillnad var det på den gamla goda tiden..då pratade man och litade på varann..;) ja jag är med i Lill-babs club.

Jag är bäst sa gorillan och klia sig i pungen..och gick tillbaks till premat stadiet..
Nu kära spelkamrater så har det alltid varit en stam som stuckit ut i mängden..sponsrade av TW ? Man börjar ju undra..kom inte och säg att du växer dubbelt så fort som mig.. är otroligt aktiv och växer ganska fort,kör rubbet men lik förbannat så växer de dubbelt så fort.

Jaja tänker nån..vilken idiot....vad vet jag,;)

Så en uppmaning till framförallt ledningen är..går det att vinna ett krig som det såg ut förr i tiden..?

2 måste man gråa sig för att man ser att man förlorar ? Vad är då statistiken för vapen i detta spel ?

/grisaknoen en glad skit i alla väder

(Vi lite äldre members börjar tröttna på tror jag :sneaky:)
 

DeletedUser

Guest
det e ganska vanligt att premade stammar får det i början om dom inte spelar fult spel via diplomatin :)

Så du menar att det är fult att använda sig av diplomati:confused:
Så det är lika bra att använda sig av det så såna stamar inte kan va med på en GG så tar men dom 1 on 1, lite rätvisare

Vad är fulast att ha några allys/iap som man tar bort när kontinenten börjar bli trång eller att 11 stamar går i hop mot 1 :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fulast är väl att hugga sina sk "vänner" i ryggen?

Du låter som en riktig stabber och svikare, spelare med din mentalitet är inga jag skulle vilja ha att göra med ifall jag ledde en stam.
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att det är fult att använda sig av diplomati:confused:
Så det lika bra att använda sig av det så såna stamar inte kan va med på en GG så tar men dom 1 on 1, lite rätvisare

Vad är fulast att ha några allys/iap som man tar bort när kontinenten börjar bli trång eller att 11 stamar går i hop mot 1 :confused:

Det jag vill komma fram till är att i vissa tillfällen så kan man fixa iap´s med andra stammar som man redan från början planerar att backstapa (eller hur det stavas) och om du frågar mig är det fult spel. Men kan även vara ända sättet att klara sig om man vet att flera stammar inte gillar än, så för att minska risken till gangbang så gör man på detta sätt o adlar stammarna en efter en. Sen är det upp till var och än o tycka om det e fult spel eller inte.

Personligen skulle jag nog göra som värsta fasten min senaste stam som jag var ledare fejla jävligt stort ;:D

ganska trött nu så ni får ursäkta om min text är lite virrig:)
 

DeletedUser

Guest
Varje allians eller iap kommer förr eller senare brytas om man vill avsluta världen. :)
Värt att tänkas på.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Varje allians eller iap kommer förr eller senare brytas om man vill avsluta världen. :)
Värt att tänkas på.

Falskt. Väldigt falskt. Fruktansvärt falskt. Oerhört falskt. Helt galet falskt.

Behöver inte avbryta en allians med EN spelare i där den ensamna spelaren har 26p och enbart vill hålla sin föregående stams statistik levande.

Detta var ett av många exempel.
 

DeletedUser

Guest
Fulast är väl att hugga sina sk "vänner" i ryggen?

Du låter som en riktig stabber och svikare, spelare med din mentalitet är inga jag skulle vilja ha att göra med ifall jag ledde en stam.

Har aldrigt vart ledare/diplomat så har inte stabbat nån,

Och vad du inte har förståt i mina inläg så kommer dom diplomatiska banden inte vara nån vänner, bara göra resan lättare att ta över kontineten smidigare och biligare
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att det är fult att använda sig av diplomati:confused:
Så det är lika bra att använda sig av det så såna stamar inte kan va med på en GG så tar men dom 1 on 1, lite rätvisare

Vad är fulast att ha några allys/iap som man tar bort när kontinenten börjar bli trång eller att 11 stamar går i hop mot 1 :confused:


Fulast är det du ser i din spegelbild. Du ligger på top tio när det gäller fegaste spelaren på TW. Ger upp om du väggar första byn. smiter till en bättre stam och lämnar din gamla i sticket. Hade du inte varit en sån sopa ingame hade du fått smaka mina spjut.
 

DeletedUser

Guest
Fulast är det du ser i din spegelbild. Du ligger på top tio när det gäller fegaste spelaren på TW. Ger upp om du väggar första byn. smiter till en bättre stam och lämnar din gamla i sticket. Hade du inte varit en sån sopa ingame hade du fått smaka mina spjut.

Du kan du va så snäll att beräta vart jag har gort det nån stans,
Strong gort av dig att komma med deta påhopp med ett fejknick

En fråga. anatar att du mintcream/prob/vättern/patrik ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fulast är det du ser i din spegelbild. Du ligger på top tio när det gäller fegaste spelaren på TW. Ger upp om du väggar första byn. smiter till en bättre stam och lämnar din gamla i sticket. Hade du inte varit en sån sopa ingame hade du fått smaka mina spjut.

dementeras starkt! vet inte om du spela på v 14 men där blev hans stam gangad av 11 stammar o han gav inte upp förens hans stam var helt sönder kattade, han börja även om i rimen med flertal av sina gamla stamkamrater så du har helt fel i det du säger!
 
Topp