Knight med vänner vs det som är kvar av gamla SK.

DeletedUser

Guest
Det skulle du gilla va? Du har spelat i 2 stammar som vunnit världar på .se om inte jag är ute o cyklar. DEMONS, och Knight. 2 stammar ökända för att vara kramkalasincest på hjul (ta det hjärtligt). Du har ALDRIG spelat i en stam som lett dig till ett krig med våghalsig utgång, och båda stammar har haft maxat medlemsantal, en akademi, och på kuppen rekryterat de största spelarna som varit stamlösa inför end-game. Vad jag försöker begripa är hur du, ett praktexempel på hur det här spelets svenska version är allt annat än en spelhörna för "krigande", kan sitta och prata om "visa det ingame". Vad har du (eller någon stam du någonsin spelat i) NÅGONSIN "visat ingame", som renderar några imponerade blickar från läktarna? Practice what you preach.

Låter jag självgod så beror det på att jag är bäst. Sug på den, låt den marinera, och återkom med klyftig comeback.

Nu är du ute och cyklar (om du nu besitter kunskapen att ens trampa)
 

DeletedUser

Guest
Det tog stop i ditt gigantiska ordförråd! :)
Bra skrivit där, du fick du verkligen SSFN på fall! Haha så jävla ägd!

Tack jag ville verkligen anstränga mig för att få med så många coola ord som möjligt!
 
Senast redigerad av en moderator:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du menar att en subjektiv åsikt inte stämmer överens med din egen subjektiva åsikt naturligtvis. Det finns ingen objektiv sanning, bara olika nivåer av subjektivitet.

Absolut sanning finns däremot, men det är ett helt annan ämne.

Hur är det då med att det inte finns några objektiva sanningar? Är den en objektiv sanning?
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Mint trollar, TGOW, bara låt honom vara, det är så man besvarar. Han är samma person som sitter och paragrafryttar om att ingenting vi gjorde bär trovärdighet i sin bedrift för att vi hade 2 allianser i toppen som sällan utnyttjades - 2 allianser han numera påstod sig vara omedveten om (trots att det varit välkänt på forumet, bl.a. uppmärksammat av personen han fick sitt andra v1-konto ifrån). Behöver du bevis på att han trollar, så kan man börja just där; Snubben har skrivit 400 paragrafer om sicka sopor vi är som slutade "så fort det brände under fötterna" (d.v.s., hela DH-kriget och slutfasen av DH-kriget med -SK- vs. DH, DEIST, Exi's stamhoppargäng och TO, var bara en bagatell, eftersom vi hade en allians med DH ett år innan dess :D), samtidigt som han spelar PÅ SITT ANDRA KONTO. Är han inte ett troll så är han en hycklare utan självinsikt (nej, han är ett troll). Han är samma person som flertalet gånger, innan han trollade, höjde oss till skyarna, han har dessutom erkänt i pm att han gastar på här ute för att han inte gillar vår attityd. Han trollar för att han inte gillar oss, helt enkelt. Att FÅ seriösa svar är det han är ute efter, låt hans skitsnack ligga ute i luften. När man väl ger han ett vattentätt sakligt svar får du universalsvaret "Inget av det där har någon relevans, eftersom ni förlorade" omskrivet i diverse söta jargonger. Sluta mata trollet. Att besvara trollande producerar såna här katastrofer;

Anledningen till att jag tog mig tiden att dissekera Humlans inlägg från föregående tråd, var enkel - Hans ord hade vikt på det här forumet en gång i tiden, och att se honom medvetet ljuga förvånade mig smått, eftersom han är alldeles för gammal för att trolla. Han FÖRTJÄNADE att bli slagen på fingrarna med sanningen, det gör inte mintcream. Vetenskapens värld jobbar inte aktivt med att debunka den där amerikanska prästens profetior om att jorden skall gå under, trots att han kört på den storyn 100 gånger detta decennium. KAN de inte motbevisa honom? Eller räcker det med att alla är överens om att han är dum i huvudet? Applicera samma sak här och vips, succé.




Det skulle du gilla va? Du har spelat i 2 stammar som vunnit världar på .se om inte jag är ute o cyklar. DEMONS, och Knight. 2 stammar ökända för att vara kramkalasincest på hjul (ta det hjärtligt). Du har ALDRIG spelat i en stam som lett dig till ett krig med våghalsig utgång, och båda stammar har haft maxat medlemsantal, en akademi, och på kuppen rekryterat de största spelarna som varit stamlösa inför end-game. Vad jag försöker begripa är hur du, ett praktexempel på hur det här spelets svenska version är allt annat än en spelhörna för "krigande", kan sitta och prata om "visa det ingame". Vad har du (eller någon stam du någonsin spelat i) NÅGONSIN "visat ingame", som renderar några imponerade blickar från läktarna? Practice what you preach.

Låter jag självgod så beror det på att jag är bäst. Sug på den, låt den marinera, och återkom med klyftig comeback.

Bäste uppgivare av V1.
jag tror du är så hemmablind att du helt missar vad jag har sagt i dessa spaltmetrar.

Jag besvarar den lögn som du bl.a försöker förmedla, nämligen att -SK- är den bästa stammen eller den som vunnit V1.

Gång på gång slår jag hål på alla ursäkter ni lägger ut här för att få det att verka som om ni vann.

Först så sägs det att det "riktiga" -SK- slutade för länge sen. OK, hade stammen DÅ upplösts medan ni låg plus överallt så hade jag kunnat köpa att -SK- gick ut med hedern i behåll och kanske som V1s bästa stam. Men men men, så skedde inte. NI valde att låta stammen leva vidare med en generationsväxling. Det var väl i den vevan Pöta och Eggeh kom in i bilden. Det fortsatte då att gå bra för -SK- och där fanns inget tal om att det inte var det riktiga -SK- utan det var bara -SK-.

Om vi nu flyttar fram till tidpunkten då Knight gick i krig på -SK- Här började -SK- med att förklara hur lätt dom skulle vinna, sen försökte dom på diverse sett få andra stammar att ta ställning emot Knight. Detta misslyckades dock och det stod snart klart att -SK- skulle få en uppförsbacke.

En månad eller så in i kriget var diverse fickor utadlade och det som stod kvar vad ett frontkrig. Det var i början av detta som Knight kom ifatt statistiken och tog ledningen.

Jag tänker här inte påstå att jag vet orsaker till att vissa slutade även om jag vet att det var en handfull.

Det gäller Bl.a spelare som Eggeh, Pöta, Somalia, Supernova teezra och säkert någon mer. Vad dom gjorde var dock att lämna sina konton under krig och när det gick dåligt.
Det är tack vare att spelare här kastar in handduken när dom känner att det är ett trängt läge och dom av en eller annan orsak inte orkar reda ut det som dom förlorar sin roll som de bästa spelarna, eftersom dom är utspelade av andra spelare.

Dessa konton lever dock vidare i nya spelare som -SK- själva rekryterar. Dessa spelare har fått mycket skit på externa för att inte vara riktiga -SK- men dom är trots det rekryterade av riktiga -SK- för att bli en del av -SK- alltså måste dom räknas in som -SK- spelare.

Nu var det inte lätt att ta över dessa konton då många var trasiga efter krig.

Hur som helst så väggar Hertig Ebolas sina trupper på framförallt Himanen. Det rör sig om 800-1000 OFF som väggar. Jag tänker inte ens här påstå att jag vet varför Ebolas gör det han gör. Men dagen efter att sista trupperna väggat så upplöser Ebolas -SK- och gråar sitt konto.

Oavsett orsaken till att han upplöser stammen så gör han det efter ett par månader av krig mot Knight och han gör det när han stam ligger kraftigt back.

Innebörden av detta är att -SK- faller på målsnöret. Stammen klappade ihop innan de nådde mållinjen. De kom inte ända fram.

Här slutar -SK-s saga. Utspelade och uppgivna lämnar stammen V1 för gott. Absolut inte någon ärofyllld sorti utan en med svansen mellan benen.

Hade de kämpat till sista by så hade det varit en hedersam förlust, men stammen upplöstes när det fanns mer än 35000 byar i stammen. Det fanns mycket kvar att kämpa med om man hade velat, men man valde att kasta in handduken här medan det fortfarande fanns möjligheter att slåss.


Så långt tror jag även att Somalia hänger med, men sen skiljer sig FD -SK- spelare och min version något enormt.


Jag påstår att ni inte är V1s bästa stam då er stam förlorade mot Knight

Det är riktigt att jag tidigare sagt att Jag sett er som V1s bästa stam, men jag hade fel, Det visade sig att Knight var av bättre virke. och det var naturligtvis innan ni kastade in handduken utan att ge det en riktig chans.


Här kommer det roliga in. Istället för att acceptera att -SK- förlorat till bättre motstånd börjar ni gång på gång berätta om hur bra ni varit innan ni gav upp, innan kriget mot Knight, samt påpeka hur kassa Knight är.

Ändå var det ni som kastade in handduken, inte Knight.

Så Somalia, jag säger det igen. -SK- hade sin storhetstid i delar av midgame, men er tid tog slut i förtid. Ni besegrades och ni lämnade inte V1 på ett sätt som går att hylla. Ni kämpade inte så pass att man kan ge er kredit för det. Ni kastade in handduken på tok för tidigt.

Sen får du kalla detta trolla så mycket du vill, men att ha en annan uppfattning än dig i det hela innebär inte att det är trollning. Jag har en annan bild av detta än vad du har. Du vill förgylla det som varit men det är inte rätt tid för det strax efter att man gett upp, i alla fall inte i en krigstråd i forum......

Nu kan du sätta igång och kalla mig namn om du vill det är jag van vid efter ett inlägg här gällande er vid det här laget.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
mintcream du vet ju precis hur det är att mötta störe fiender med konton i stamen som ingen spelare och du har själv lämnat,
Lägg ner dit trams
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror att Mintcreme glömmer bort ceril som fick det mesta av Ebolas off på sig...det var inte så några som 800-1000. Utan snarere 2000 offbyar!!
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Tror att Mintcreme glömmer bort ceril som fick det mesta av Ebolas off på sig...det var inte så några som 800-1000. Utan snarere 2000 offbyar!!

Jag är fullt medveten om att Ceril fått mycket OFF på sig (inte knäcktes han dock som TGOW vill ha fram att alla de varit på gjort)

Vad jag syftade på vad det som hände de absolut sista dygnen innan Ebolas gråade sitt konto.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktiskt inte det var någon som fattade vad du skrev i tråden ovan. Om du skriver om den så den blir förståelig så ska jag bemöta den så länge den har med denna tråd att göra

Antingen spelar du dum, eller så är du det på riktigt. Jag förstod precis vad han menade.

Du vet hur det är att möta en större fiende, samtidigt som konton i din stam saknar spelare, eftersom du själv har lämnat från en sådan situation tidigare.

Det var vad dempa skrev. Rätta mig om jag har fel, dempa.

Förstår du bättre nu mintkräm?
 

DeletedUser

Guest
Antingen spelar du dum, eller så är du det på riktigt. Jag förstod precis vad han menade.

Du vet hur det är att möta en större fiende, samtidigt som konton i din stam saknar spelare, eftersom du själv har lämnat från en sådan situation tidigare.

Det var vad dempa skrev. Rätta mig om jag har fel, dempa.

Förstår du bättre nu mintkräm?

Exakt, Tack för du förtydligade det ått mig,
Han vill bara vrida och vända på det som allt annat.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Tror att Mintcreme glömmer bort ceril som fick det mesta av Ebolas off på sig...det var inte så några som 800-1000. Utan snarere 2000 offbyar!!


Kan också säga att han inte fick 2000 off av ebolas. Men han fick jävligt många. Men han hade flera spelare på sig vilke gjorde att han kom upp till den siffran i off. Men det är ialla fall gammalt nu :)
 

DeletedUser

Guest
Kan också säga att han inte fick 2000 off av ebolas. Men han fick jävligt många. Men han hade flera spelare på sig vilke gjorde att han kom upp till den siffran i off. Men det är ialla fall gammalt nu :)

Skumt, jag trodde Ceril hade bättre koll på det än dig Andrejensen. Det är ju trots allt hans kontot vi snackar om:confused:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

men alltsü sü ni mena att alla Ebolas byar va off inga deff ? :D vad jag har förstüd.. ::confused:
 
Topp