Knight med vänner vs det som är kvar av gamla SK.

DeletedUser

Guest
med tanke på att Somalia for FN har sagt att -sk- aldrig kommer att merga sig till vinst så är det ju rätt så självklart att han kommer att förklara krig tillslut.

Haha det betyder väl ändå inte att dom planerat ett krig? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dra fram fakta som styrker detta tack. Då menar jag inte HumbleSwedes eller någon i Knights lednings ord.

Efter vad jag läst här i forumet så tröttnade väl Knight på arrogansen hos -SK-

Det var väl fyra spelare som fick mest skuld.

Du var definitivt en av dom.

men det är väl inte roligt att erkänna att man var delaktig i sönderfallet av en stam som kunde blivit legendarisk.

(alla pekfingrar på Pöta nu ;) )


Det går väl också att påstå att -SK- levde i en liten bubbla och misslyckades med att läsa av stämningen på V1 i tid för att göra någonting åt det. Därav FAIL-BIG TIME
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
feghet? Vi följer reglerna som vad ni gjorde? Då måste ni också vara fega.? Vi är 80 medlemmar som man får vara. Enligt reglerna. varför är de fegt ? Det var ju väldigt taktiskt då vi vann över -sk-? alltså gjorde ledningen i knight ett mycket bra jobb.

Vi hade allians som hjälpe oss. precis som vad ni hade. ( syftar på äger). Hade ni varit lite mer trevligare. Och inte hånat oss eller kränkt oss , Speciellt i DH kriget. Så hade vi inte hatat er lika mycket. Vet inte om jästa äpple spelade i er stam. Men kunde inte ni ha stake till och säga ifrån då? . Eller krigsförklaringen. Eller hånet när ni ledde över oss . Så skyll er själva

Kan vara därför att ni fick hela världen på er. För ingen tyckte om er. Och att du snackar om feghet är ju bara för ni i -sk- var så sjukt klantiga därför förlora ni. Vi är inte fega. Utan taktiska :)
SFFNs undertext säger allt. Feghet är ingen synonym för taktiskt tänkande.
 

DeletedUser

Guest
SFFNs undertext säger allt. Feghet är ingen synonym för taktiskt tänkande.

SFFN kanske borde inse att hoppa av bara för att man inte länge har fördel inte är så långt ifrån den Feghet han så gärna omger den stammen som fick honom på fall.


men denna feghet gäller förstås inte bara honom utan det var väl rätt många som fegade ut när det väl begav sig.
 

DeletedUser

Guest
Efter vad jag läst här i forumet så tröttnade väl Knight på arrogansen hos -SK-

Det var väl fyra spelare som fick mest skuld.

Du var definitivt en av dom.

men det är väl inte roligt att erkänna att man var delaktig i sönderfallet av en stam som kunde blivit legendarisk.

(alla pekfingrar på Pöta nu ;) )


Det går väl också att påstå att -SK- levde i en liten bubbla och misslyckades med att läsa av stämningen på V1 i tid för att göra någonting åt det. Därav FAIL-BIG TIME

Eftersom vi visste att Knight skulle dra igång ett krig efter sommaren, och eftersom de slöt fred med DH och mergade med GPR så visste vi ATT de skulle förklara krig mot oss, frågan var bara vilket datum.

Självklart har ledarna i Knight basunerat ut propaganda till sina egna medlemmar om hur taskiga och elaka hela -SK- är, eftersom ett fåtal var lite stöddiga på allmänna forumet, främst mot DH ska tilläggas. Faktum är dock att hela konflikten mellan Knight och -SK- startades av en Knightmedlem som hotade en -SK-spelare till livet. Ska vi tåla det, eller får vi lov att försvara oss? Efter dessa dödshot sitter Humbleswede och försvarar denne medlem och påstår att det är vårt fel att han utförde dessa dödshot. Riktigt bra propaganda till sina egna medlemmar har det visat sig, då de allra flesta svalde den. Denna hatkampanj mot -SK-, ledd av Humbleswede, gjorde att man kunde förklara krig på grunderna att ett par spelare hade varit arroganta. Den bakomliggande orsaken till denna kampanj är givetvis att man ville vinna, och -SK- var det största hotet. Man insåg att man inte skulle kunna ta oss 1 mot 1, på lika villkor. Därför passade det också bra att sätta igång den inbördes propagandan så att så många som möjligt vände sig emot -SK-, samma stam som hade räddat dom innan, samtidigt som de som hade ett gott öga till -SK- tystades ner, så att man skulle kunna ha ett så stort stöd som möjligt för att utföra kriget.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom vi visste att Knight skulle dra igång ett krig efter sommaren, och eftersom de slöt fred med DH och mergade med GPR så visste vi ATT de skulle förklara krig mot oss, frågan var bara vilket datum.

Självklart har ledarna i Knight basunerat ut propaganda till sina egna medlemmar om hur taskiga och elaka hela -SK- är, eftersom ett fåtal var lite stöddiga på allmänna forumet, främst mot DH ska tilläggas. Faktum är dock att hela konflikten mellan Knight och -SK- startades av en Knightmedlem som hotade en -SK-spelare till livet. Ska vi tåla det, eller får vi lov att försvara oss? Efter dessa dödshot sitter Humbleswede och försvarar denne medlem och påstår att det är vårt fel att han utförde dessa dödshot. Riktigt bra propaganda till sina egna medlemmar har det visat sig, då de allra flesta svalde den. Denna hatkampanj mot -SK-, ledd av Humbleswede, gjorde att man kunde förklara krig på grunderna att ett par spelare hade varit arroganta. Den bakomliggande orsaken till denna kampanj är givetvis att man ville vinna, och -SK- var det största hotet. Man insåg att man inte skulle kunna ta oss 1 mot 1, på lika villkor. Därför passade det också bra att sätta igång den inbördes propagandan så att så många som möjligt vände sig emot -SK-, samma stam som hade räddat dom innan, samtidigt som de som hade ett gott öga till -SK- tystades ner, så att man skulle kunna ha ett så stort stöd som möjligt för att utföra kriget.



Det var lite det jag förskökte säga Pöta, att ni var för sent ute och rekryterade för lite. Ni var för insnöade i er egen bubbla så när Knight väll mergade stod ni med byxorna nere. Ni säger att ni väntade på ett datum, ändå var ni helt tagna på sängen.

De första veckorna i kriget så plockade ni bort Knight fickor mitt i ert kluster och då var alla vid gott mod, men det verkar som om det bara var roligt så länge ni låg plus. Under den tiden flirtade -SK- med allt och alla på externa. Ni försökte få TO på er sida, få Phoenix att ta ställning och kräktes även u förhoppningar om att DH skulle backstabba Knight. men inget verkade fungera, Visst förstår jag att det var i desperation, men det funkar inte att vara översittare i flera år och sen spela offer.

När Knight väl hade vänt det hela och började gå plus då droppade spelare i -SK- som flugor. Ingen kämparglöd trots att man hade 40 K byar att bråka med. Alla som har spelat TW vet att hade ni hållit ut hade kanske Knight sprungit på interna problem, splittrats eller vad om helst. men -SK- valde den fega (enkla) vägen och upplöste stammen.

I och med den upplösningen så försvann den sista respekt som funnits för -SK- I slutändan visar det sig att dom gav upp precis så som deras motsåndare tidigare gjort ( med många hånande inlägg från -SK- spelare som följd.

Sen försölker Pöta och SFFN försöka helgonförklara -SK-s bravader här i efterskott, men TW har väldigt dåligt minne. Har man gett upp får man ingen kredit för gamla fighter.

lycka till dock alla som fortfarande lever på V1
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
WHO GIVES A F*CK VEMS SIDA DET VAR ATT KRIGET STARTADE?

Kan inte förstå hur ni orkar tjata om detta dag in och dag ut, det är ett spel och just nu sitter alla småbarn och grinar här på forumet istället för att kriga
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag rensat tråden på hyfsat ovidkommande diskussioner. Den här tråden existerar enbart för ämnet som sådant inte verkade vara färdigdiskuterat, samtidigt som förra tråden gällande det samma spårade ur rejält. Ska ni har kvar den här tråden, så dra upp nivån ett par snäpp innan den gått samma väg. Annars har förmodligen viktväktarna något lämpligt forum för att diskutera övervikt, om ni är allergiska mot pm.
 

DeletedUser

Guest
Vi hade allians som hjälpe oss. precis som vad ni hade. ( syftar på äger).

Dementerar detta. Vi har aldrig haft allians med -SK-.

Vi har haft en dialog med en del spelare där, javisst....

Och vi har aldrig upplevt dom så kaxiga som vissa vill påskina, tvärtom har det varit trevliga samtal, till skillnad mot dom PM samtal jag haft med en del knektar nu för tiden.
 

DeletedUser

Guest
Dementerar detta. Vi har aldrig haft allians med -SK-.

Vi har haft en dialog med en del spelare där, javisst....

Och vi har aldrig upplevt dom så kaxiga som vissa vill påskina, tvärtom har det varit trevliga samtal, till skillnad mot dom PM samtal jag haft med en del knektar nu för tiden.


För att ta gamla -Sk- spelares ord or deras mun.

Ni pratadade med varandra och ni hade Knigt som fiende alltså var ni alierade,

------------
Det gläder mig att det fanns en stam som -SK- kunde fjäska in sig hos i alla fall. Jag hoppas att deras lena ord tar er långt i detta spelet så att det inte blir så att det visar sig att ni får stå där själva sen mot Knight. Det skulle ju ine vara så kul kanske.

men men, det är inte alltid rätt att sätta pengarna på rätt kort.
 

DeletedUser

Guest
För att ta gamla -Sk- spelares ord or deras mun.

Ni pratadade med varandra och ni hade Knigt som fiende alltså var ni alierade,
Något du har fabricerat ihop alltså.
Det gläder mig att det fanns en stam som -SK- kunde fjäska in sig hos i alla fall. Jag hoppas att deras lena ord tar er långt i detta spelet så att det inte blir så att det visar sig att ni får stå där själva sen mot Knight. Det skulle ju ine vara så kul kanske.

men men, det är inte alltid rätt att sätta pengarna på rätt kort.

Så om jag förstår dig rätt; När -SK- får en stam på sin sida(enligt dig allians) så har man fjäskat till sig den alliansen, medan när Knight får en stam på sin sida är det taktisk list och bländande övertalningsförmåga?
 

DeletedUser

Guest
För att ta gamla -Sk- spelares ord or deras mun.

Ni pratadade med varandra och ni hade Knigt som fiende alltså var ni alierade,

------------
Det gläder mig att det fanns en stam som -SK- kunde fjäska in sig hos i alla fall. Jag hoppas att deras lena ord tar er långt i detta spelet så att det inte blir så att det visar sig att ni får stå där själva sen mot Knight. Det skulle ju ine vara så kul kanske.

men men, det är inte alltid rätt att sätta pengarna på rätt kort.

Vi hade aldrig en allians med ÄGER! Är det svårt och fatta?
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Dementerar detta. Vi har aldrig haft allians med -SK-.

Vi har haft en dialog med en del spelare där, javisst....

Och vi har aldrig upplevt dom så kaxiga som vissa vill påskina, tvärtom har det varit trevliga samtal, till skillnad mot dom PM samtal jag haft med en del knektar nu för tiden.


jaja men vi menar mot oss. vissa i -sk- kan jag säga är hur trevliga som helst också. Det förekommer väll i alla stammar. :/

allians eller hjälpte dem med deff är väll ändå skit samma. Ni var ju på deras sida. Kanske lite fel att säga specifik att ni har allians. Det ber jag om urrsäkt för.
 

DeletedUser

Guest
Lyfter på hatten för Andrejensen som självmant går in och erkänner & ursäktar sig för att ha lagt ut sakfel på forumet, det är stort av dig. Det är mer än vad mintcream & Humbleswede klarar av (2 vuxna män, medans Andre är i sena tonåren om jag inte är ute och cyklar?), och dessa 2 har 10 lögner på sitt samvete i det här forumet, för varje sakfel Andrejensen har.

Funny how that works. Vuxna är verkligen inte bättre än barn.
 

DeletedUser

Guest
Vi hade aldrig en allians med ÄGER! Är det svårt och fatta?


Det du säger är ointressant

. knight har fått höra att dom är allierade med hela världen för att -SK- har fått attacker mot sig av dessa. Då använder jag här samma argument och påstår att ni sammarbetade då ni hade samma fiende. Ni var därför i en allians.

Tacka -SK-för logiken i detta inlägget.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det du säger är ointressant

. knight har fått höra att dom är allierade med hela världen för att -SK- har fått attacker mot sig av dessa. Då använder jag här samma argument och påstår att ni sammarbetade då ni hade samma fiende. Ni var därför i en allians.

Tacka -SK-för logiken i detta inlägget.

Fast var har någon sagt att ni var allierade med hela världen? Vilka ÄR ni allierade med, för Humble har sagt "våra allierade" i något relativt färskt inlägg. TO planerade krig mot -SK- p.g.a. grönt ljus från Knight att gå på oss, ingen har påstått att det innebar en allians mellan er, endast att det är på Knights initiativ som de ingick i gangbanget. Sen är inte Knight en stam, det är ett sammanfogat hönshus av GPR, DH, DEIST och Knight som, tillsammans med TO, utgjorde "hela" världen utöver -SK- & ÄGER, ja. Vilka andra aktörer är relevanta i storlek? Att merga är inte att alliera sig, men någon form av association är det väl? "Kramkalas för Team säkerhetsmarginal", är det mer politiskt korrekt?

Du lägger återigen ord i mun på folk. Men nu gick man i fällan och gav ett troll uppmärksamhet igen, carry on. Passa på att njuta av att få sista ordet, skulle bara sätta nålen i ballongen på dig.
 

DeletedUser

Guest
Ni pratadade med varandra och ni hade Knigt som fiende alltså var ni alierade

Du är ju helt ute och cyklar om du menar att om man prata med varandra är man allierade :confused:

Om ni behöver leta efter anledningar att förklara krig finns det annat att leta upp, men att fabrisera felaktigheter får en bara att inse att det inte är någon idé att prata med er!

Dessutom ser vi inte det konstigt att ni förklarade oss krig då ni har 75% av V.1 i dagsläget och det inte är så många kvar att kriga mot.

Det finns ju bara en stam som kan vinna och man kan ta med en allierad och det borde i rimlighetenns namn vara akademin.

Resten av världen är alltså (borde vara) era fiender.

Det är väl bara frågan om vilken ordning ni ska ta bort dom?!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du är ju helt ute och cyklar om du menar att om man prata med varandra är man allierade :confused:

!

Det är Somalia du får ta det här med, Jag har bara apat efter hans sätt att diktera vem som är allierad med vem.

Fast var har någon sagt att ni var allierade med hela världen? Vilka ÄR ni allierade med, för Humble har sagt "våra allierade" i något relativt färskt inlägg. TO planerade krig mot -SK- p.g.a. grönt ljus från Knight att gå på oss, ingen har påstått att det innebar en allians mellan er, endast att det är på Knights initiativ som de ingick i gangbanget. Sen är inte Knight en stam, det är ett sammanfogat hönshus av GPR, DH, DEIST och Knight som, tillsammans med TO, utgjorde "hela" världen utöver -SK- & ÄGER, ja. Vilka andra aktörer är relevanta i storlek? Att merga är inte att alliera sig, men någon form av association är det väl? "Kramkalas för Team säkerhetsmarginal", är det mer politiskt korrekt?

Du lägger återigen ord i mun på folk. Men nu gick man i fällan och gav ett troll uppmärksamhet igen, carry on. Passa på att njuta av att få sista ordet, skulle bara sätta nålen i ballongen på dig.



Återigen så förgyller du världen är med din fantasibild av hur V1 ser ut.

Du påstår att Knight inte är en stam bara för att dom har rekryterat från ansdra stammar.

SK plockade in spelare från hellz , DH etc etc, ska vi då påstå att -SK- inte var någon stam.

I din fantasivärld vägrar du inse fakta att -SK- misslyckades med att se helhetsbilden på V1.

Du bladdrar på om en gangbang. När det i själva verket var rank 1 stam som gick i krig med rank 2 stam. enligt ditt sätt att agera skulle du Knight vänta tills rank 2 stammen gått om för att inte kalla det gangbang.

Som jag ser det är att för rank 1 att gå på rank 2 stammen så långt ifrån en gangbang man kan komma.



Gällande allierade. Titta lite på all statistik so fanns de första veckorna i kriget. Där syns tydligt vilka du själv såg som Knight allierade, och du la till stam efter stam som ni tog byar av för att det skulle se bra ut i statistiken.


Av den anledningen lånar jag ditt sätt att resonera vad gäller äger. Dom är allså era allierade vare sig som vill eller inte.

Dom har inget att säga till om det hela utan det avgör jag här , precis på samma sätt som du bestämde vilka som skulle vara på andra sidan statistiken för ett par månader sen.

Nu är ni förstås inte allierade längre eftersom -SK- föll ihop som ett korthus när det regnade lite attaker.

Äger ska om nåt ha heder för att dom klarade sig mycket bättre än Storebror wannabee -SK-.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är Somalia du får ta det här med, Jag har bara apat efter hans sätt att diktera vem som är allierad med vem.





Återigen så förgyller du världen är med din fantasibild av hur V1 ser ut.

Du påstår att Knight inte är en stam bara för att dom har rekryterat från ansdra stammar.

SK plockade in spelare från hellz , DH etc etc, ska vi då påstå att -SK- inte var någon stam.

I din fantasivärld vägrar du inse fakta att -SK- misslyckades med att se helhetsbilden på V1.

Du bladdrar på om en gangbang. När det i själva verket var rank 1 stam som gick i krig med rank 2 stam. enligt ditt sätt att agera skulle du Knight vänta tills rank 2 stammen gått om för att inte kalla det gangbang.

Som jag ser det är att för rank 1 att gå på rank 2 stammen så långt ifrån en gangbang man kan komma.



Gällande allierade. Titta lite på all statistik so fanns de första veckorna i kriget. Där syns tydligt vilka du själv såg som Knight allierade, och du la till stam efter stam som ni tog byar av för att det skulle se bra ut i statistiken.


Av den anledningen lånar jag ditt sätt att resonera vad gäller äger. Dom är allså era allierade vare sig som vill eller inte.

Dom har inget att säga till om det hela utan det avgör jag här , precis på samma sätt som du bestämde vilka som skulle vara på andra sidan statistiken för ett par månader sen.

Nu är ni förstås inte allierade längre eftersom -SK- föll ihop som ett korthus när det regnade lite attaker.

Äger ska om nåt ha heder för att dom klarade sig mycket bättre än Storebror wannabee -SK-.
100 vs 30, all i have to say.
 
Topp