Knight med vänner vs det som är kvar av gamla SK.

DeletedUser

Guest
Då en annan tråd i ämnet numera har hänglås på sig och ämnet för tråden fortfarande är i allra högsta grad aktuellt gör jag en reboot.

Här inne diskuterar vi det som varit, det som är och det som skall bli med glimten i ögat och högt i tak. ;)
 

DeletedUser

Guest
Anmärkningsvärt att en person som aldrig tvekat att martyrförklara sin stam så fort den varit på the short end of the stick av PoP, nu medvetet tar upp ett låst ämne igen med vetskapen om att det kommer spåra ut (särskilt när representanter från din egen stam ägnar sig åt det du förkastat i flera år).

Stenar
Glashus
Välkommen

Inte min sak att avgöra vad som ska och inte ska finnas på forumet, så om mod anser att tråden är lämplig, för all del, kör hårt. Att påstå att tråden inte kommer bli en monoton repetition av de sista sidorna i förra tråden är inget annat än naivt däremot.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Alltid kul att kriga:p

och man får ju ta och tacka för OB.n man fått;)
men kan erkänna att jul uppehållet ska bli FörJ*vla Skönt!:p

all creed till Knight som har köttat på bra:)
men än finns det byar att adla;)

och än finns det ett fåtal spelare kvar som inte lämnar ifrån sig dem frivilligt;)
fick inc av en helt ny spelare i Knight idag med som jag inte ens lagt märke till innan :O

hur man nu kan lyckas missa en 12 mille spelare^^

men iallafall hoppas vi kan prata i hövlig ton och inte hålla på med en massa pajkastning nu.....
det visar bara på hur omogen man verkligen är :)

Over and out// Rytt
 

DeletedUser

Guest
Jag är en av det ni kallar "gamla -SK-" att vi var en bra stam råder det inget tvivel om tycker jag. Vi var en kanonstam på alla sätt uner en tid men sen...

Vi hade en grymt dålig diplomati och det var ensilda spelare i vår stam som gjorde att vi fick alla emot oss. Om ni inte förstår själva vilka ni är så är ni dummare äm jag trodde.

Vi fölorade tillstor del tack vare dessa spelare (4st) som glappade för mycket skit här på forumet. Tack för det grabbar!

Jag fattar inte hur eja små ärtor till hjärnor fungerar men det finns det utbildad psykvård som borde kunna hjälpa er med iof.
Att fixa så att hela världen vände sig emot oss, bra jobbat, tummen upp! många års prem åt helvette tack vare er!
 

DeletedUser

Guest
Jag är en av det ni kallar "gamla -SK-" att vi var en bra stam råder det inget tvivel om tycker jag. Vi var en kanonstam på alla sätt uner en tid men sen...

Vi hade en grymt dålig diplomati och det var ensilda spelare i vår stam som gjorde att vi fick alla emot oss. Om ni inte förstår själva vilka ni är så är ni dummare äm jag trodde.

Vi fölorade tillstor del tack vare dessa spelare (4st) som glappade för mycket skit här på forumet. Tack för det grabbar!

Jag fattar inte hur eja små ärtor till hjärnor fungerar men det finns det utbildad psykvård som borde kunna hjälpa er med iof.
Att fixa så att hela världen vände sig emot oss, bra jobbat, tummen upp! många års prem åt helvette tack vare er!

Dear prisoner.

Av alla poster sammanlagt i denna och den nu döda tråden har du lyckats sammanfatta problematiken i ett par meningar utan tillstymmelse till pajkastning, benpinkning eller <fyll i själv>.

Av SK's (rätta mig om jag har fel) på slutet 37 spelare var det, som du säger, 4 stycken som utmärkte sig här ute. Möjligen kan vi lägga till några till i delade interna men dessa 4 var defacto, vad alla än säger, den direkta orsaken till att det till slut blev som det blev. Jag vet inte var du satt, alla spelare i SK flashade inte med sin närvaro, men det fanns oerhört många spelare som ALDRIG sa nåt mellan oss och ett flertal som visste hur man beter sig. För ER var den "något dämpade tonen" i krigsförklaringen ämnad. Ett antal personer har piskat mig med att "så var det inte alls". Jag kan bekräfta att JO, så var det. NI skapade förutsättningarna till det som blev ert fall. Jag tycker synd om de 33 ca personerna som faktislkt är värda respekt för att inte haka på drevet. Vi har här beviset för att det inte krävs en idiot som springer ut på plan och pucklar på målvakten utan 4 pesoner som enträget jobbar mot samma mål förlorar på WO och drar med sig hela familjen.

Är du kvar på V1 önskar jag dig lycka till, har du slutat har du min sympati och fulla förståelse. Jag suger på TW men med din insikt hade jag gärna joinat din stam i ett annat liv, på en annan värld för just denna ämnar vi vinna.

/Humlan

PS
-Ni som snart kommer att svara "vem vill ha DIG i en stam"- Handlade om vad JAG kunde tänka mig, inte NI. ;) Bara för att slippa DEN sortens spam.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag är en av det ni kallar "gamla -SK-" att vi var en bra stam råder det inget tvivel om tycker jag. Vi var en kanonstam på alla sätt uner en tid men sen...

Vi hade en grymt dålig diplomati och det var ensilda spelare i vår stam som gjorde att vi fick alla emot oss. Om ni inte förstår själva vilka ni är så är ni dummare äm jag trodde.

Vi fölorade tillstor del tack vare dessa spelare (4st) som glappade för mycket skit här på forumet. Tack för det grabbar!

Jag fattar inte hur eja små ärtor till hjärnor fungerar men det finns det utbildad psykvård som borde kunna hjälpa er med iof.
Att fixa så att hela världen vände sig emot oss, bra jobbat, tummen upp! många års prem åt helvette tack vare er!

Förstår inte riktigt vad som pågår här. Antar att du syftar på mig, pöta, SFFN (som inte har sagt särskilt mycket på externa) och Jästa? Om du spelade i SK så borde du också veta att Jästa inte spelat sen V9. Det du borde veta utöver det är att dom 3 av oss som faktiskt spelade till stor del gjorde att vi inte stendog redan mot DH, men det kanske var dålig diplomati det också? Jag har ingen aning om vem du är, men du är en äcklig liten pajas som skjuter ifrån dig skulden. Det är lika mycket DITT fel att vi förlorade. -SK- pallade inte trycket, det hade vi gjort om folk hade spelat. Personligen ångrar jag ingenting, men om du bara var ute efter att vinna borde du kanske spela i stammar som Knight i fortsättningen (med sopor d.v.s.).

Dear prisoner.

Av alla poster sammanlagt i denna och den nu döda tråden har du lyckats sammanfatta problematiken i ett par meningar utan tillstymmelse till pajkastning, benpinkning eller <fyll i själv>.

Av SK's (rätta mig om jag har fel) på slutet 37 spelare var det, som du säger, 4 stycken som utmärkte sig här ute. Möjligen kan vi lägga till några till i delade interna men dessa 4 var defacto, vad alla än säger, den direkta orsaken till att det till slut blev som det blev. Jag vet inte var du satt, alla spelare i SK flashade inte med sin närvaro, men det fanns oerhört många spelare som ALDRIG sa nåt mellan oss och ett flertal som visste hur man beter sig. För ER var den "något dämpade tonen" i krigsförklaringen ämnad. Ett antal personer har piskat mig med att "så var det inte alls". Jag kan bekräfta att JO, så var det. NI skapade förutsättningarna till det som blev ert fall. Jag tycker synd om de 33 ca personerna som faktislkt är värda respekt för att inte haka på drevet. Vi har här beviset för att det inte krävs en idiot som springer ut på plan och pucklar på målvakten utan 4 pesoner som enträget jobbar mot samma mål förlorar på WO och drar med sig hela familjen.

Är du kvar på V1 önskar jag dig lycka till, har du slutat har du min sympati och fulla förståelse. Jag suger på TW men med din insikt hade jag gärna joinat din stam i ett annat liv, på en annan värld för just denna ämnar vi vinna.

/Humlan

PS
-Ni som snart kommer att svara "vem vill ha DIG i en stam"- Handlade om vad JAG kunde tänka mig, inte NI. ;) Bara för att slippa DEN sortens spam.

Humlan, kan du inte bara sluta skriva en kontradiktioner? Hur ska du ha det? Ska ni vinna eller inte? Pajas. Förstår inte riktigt hur själva argumentationen går heller. Om vi inte hade snackat skit, hade ni inte vunnit mot oss då? Jag är jävligt förvirrad över hur man kan ha så skilda syner på vad som hänt under slutet av V1, särskilt roligt är det att du om och om sitter och bara hittar på.
 

DeletedUser

Guest
Prisoner får gärna pm'a mig med sitt nick i -SK-. På sättet du skriver (och faktumet att du signar upp med fejknick för att skriva det) säger mig att du inte alls är en SKare, särskilt inte en GAMMAL. Tills du outat ditt nick till mig förmodar jag att just så är fallet, en bluff.

Sen till Humlan - På samma sätt som ni "bara svarade på DH's misslyckat kastade sten" i krigsförklaringen mot dem, trots att ni haft för avsikt att gå på dem sedan det stod klart att du inte skulle få en allians? På samma sätt som ni bara råkade kom in på 3e plats mot R.E, med skälet att de en gång i tiden (något ÅR tidigare) hotade er, och att det "blev just nu helt enkelt"? Ni har en historia av att ha krig planerade i bakhuvudet sen god tid tillbaka, sen kommer en krigsförklaring där ni är martyren som "var tvungna att agera!", även när det inte alls är så verkligheten målar upp det.

Fakta: Ni visste att ni inte kunde slå oss 1 vs. 1 (din högra hands ord, inte mina)
Fakta: Ni visste (trots att ni upprepade gånger hade frågat) att ni inte kunde vinna genom att merga med -SK- (lustigt hur man är så angelägen att merga med alla dessa otrevliga typer, eller hur?)
Fakta: Ni ville vinna.
Fakta: GPR och DH kunde tänka sig att merga
Fakta: Du har tidigare sagt att du "inte hade haft något emot att avsluta världen med en supermerge" (vilket till slut blev fallet, grattis)

Värt att notera är att MÅNADER innan ni ens mergade med GPR hade -SK- upprepade gånger försökt styra upp gemensam offensiv mot DH, eftersom Knight-fronten gick miserabelt dåligt. Ni passade runt den pucken i flera veckor utan att svara, och när det stod klart att vi tog upp dialogen med er utnämnde general, så svartmålades han för att du inte hade hans skype (du vet, den som det räckte med att FRÅGA om). Några veckor senare mergade ni med GPR och drog er ur kriget, och generalen som försökt samarbeta med era allierade (du vet, OSS), petades.

Fakta: Du hade hjärnspöken. Låter kanske som ett angrepp mer än "fakta", men något snett pågick mellan öronen när du, enligt Xerxes, ansåg att "det _____ skrev lät så -SK- filtrerat att Humble trodde att du var en annan person", så fort en viss högt uppsatt person i Knight försökte förklara varför man inte drar sig ur ett gemensamt krig med allierad utan förvarning, för att merga med en stam som deffat samma fiende. Samma person skötte 90% av allt krigsrelaterat (utskick, offensiver, inventering) i DH-kriget för er del kom det fram i efterhand, och blev petad när det uppdagades GPR-merge. Ja, attans vad lojal DU var.

Den riktiga frågan är istället - Vad hade ni gjort om vi betett oss som änglar hela tiden? Fortsatt kuppen mot DH, och sedan självmant gått på -SK- 1 vs. 1? Tror du att NÅGON köper den teorin, med er krigshistoria i bakhuvudet? Den här kampanjen köper inte någon utanför Knight, faktum är att martyrkortet är ganska patetiskt att spela ut i det här läget. Sen kvarstår faktum att ni pekade finger mot oss i en situationen där våra spelare blev hotade till livet, istället för att sympatisera med allvaret i situationen. Det om något, är dåligt beteende i sammanhanget.

På tal om det, du har ett pm som jag väntar svar på, btw ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi liksom ni vet att ni vann pga en feg men lönande diplomati och på så sätt vart ni 100 st mot en stam med 30 spelare, undra varför ni vann*facepalm*
 

DeletedUser

Guest
Andrejensen och eggeh. Höj nivån är ni snälla, bägge två faktiskt. Skriver bara detta en gång.

Puss och kram, skumbanan.
 

DeletedUser

Guest
fakta enligt somalia...

Det enda faktum av konsekvens är att Knight står kvar och -SK- är borta.

Hur det har gjorts spelar egentligen ingen roll.

Knight överspelade eller överlistade -SK-

Dessa två fakta är de enda faktum som är av värde,


att sedan någon gjort si och så, eller inte gjort si eller så är inte viktigt.


-SK- valde att satsa på ett lågt medlemsantal och det höll väldigt länge men det höll inte ända fram.

Knight valde att köra lite lugnare, mer fok istället för att ha spelare som sitter 24/7.

Oftasst faller såna stammar, men knight har lyckats hålla den samman.



Lycka till både ni som spelar och ni som nu gör annat. V1 har säkert satt en prägel på alla inblandade och kommer sent att glömmas av de inblandade.
 

DeletedUser

Guest
Alltid kul att kriga:p

och man får ju ta och tacka för OB.n man fått;)
men kan erkänna att jul uppehållet ska bli FörJ*vla Skönt!:p

all creed till Knight som har köttat på bra:)
men än finns det byar att adla;)

och än finns det ett fåtal spelare kvar som inte lämnar ifrån sig dem frivilligt;)
fick inc av en helt ny spelare i Knight idag med som jag inte ens lagt märke till innan :O

hur man nu kan lyckas missa en 12 mille spelare^^

men iallafall hoppas vi kan prata i hövlig ton och inte hålla på med en massa pajkastning nu.....
det visar bara på hur omogen man verkligen är :)

Over and out// Rytt

Vilken spelare syftade du på då om jag får fråga?
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Vi liksom ni vet att ni vann pga en feg men lönande diplomati och på så sätt vart ni 100 st mot en stam med 30 spelare, undra varför ni vann*facepalm*



feghet? Vi följer reglerna som vad ni gjorde? Då måste ni också vara fega.? Vi är 80 medlemmar som man får vara. Enligt reglerna. varför är de fegt ? Det var ju väldigt taktiskt då vi vann över -sk-? alltså gjorde ledningen i knight ett mycket bra jobb.

Vi hade allians som hjälpe oss. precis som vad ni hade. ( syftar på äger). Hade ni varit lite mer trevligare. Och inte hånat oss eller kränkt oss , Speciellt i DH kriget. Så hade vi inte hatat er lika mycket. Vet inte om jästa äpple spelade i er stam. Men kunde inte ni ha stake till och säga ifrån då? . Eller krigsförklaringen. Eller hånet när ni ledde över oss . Så skyll er själva

Kan vara därför att ni fick hela världen på er. För ingen tyckte om er. Och att du snackar om feghet är ju bara för ni i -sk- var så sjukt klantiga därför förlora ni. Vi är inte fega. Utan taktiska :)
 

DeletedUser

Guest
Tänker inte quota hela inlägget, eftersom du inte kan leverera en sakligt formulerad poäng om så ditt liv stod på spel.

Vet inte om jästa äpple spelade i er stam. Men kunde inte ni ha stake till och säga ifrån då?

Förstår att Humble är din förebild, men bara för att HAN gjort det till sitt mantra att fara med sakfel och lögner, innebär det inte att du måste gå i hans fotspår. Vi har UPPREPADE gånger konstaterat att Jästa inte spelade i -SK- _någonsin_. Vi uppmuntrade dessutom att ni skickade ticket på hans rim-konto och tog tag i alla er fiffiga IP-nördar för att kolla upp om vi bluffade. Inget av detta blev av. Vet du vad man kallar folk som far med lögner och sedan blundar för det som bevisar motsatsen? I mina trakter kallar vi sådana för idioter. Knights ledning visste om detta, det är därför de aldrig tog upp faktumet att han inte alls spelade hos oss, till er byfånar. Och se där, här sitter du och propagerar för deras lögner, hjärntvättad och gosig. Worked like a charm.

Föreslår att du skickar ett pm till Jästa, och frågar vart han spelade utöver sitt Jästa-konto.
 

DeletedUser

Guest
Noterar också att prisoner-kontot la hatten på hyllan när det blev dags att bevisa att han/hon spelat i -SK-. Pratat med de flesta "gamla" -SK- spelarna, ingen har en aning om vem det skulle kunna vara, och det sista en "gammal" -SK-are skulle göra är att bita tungan. Fint trollande, Knight. Tur att ni inte är patetiska. Ellerväntanu
 

DeletedUser

Guest
Jag har så svårt att smälta att -SK- förlorade och att alla är så dumma mot oss.

Såja Såja Somalia, det går över. Ta emot den kram jag här erbjuder så ska du se att livet går vidare utan den sten du har i bröstet. Jag förstår om det känns jobbigt att folk talar illa om -SK-. Kanske du var så blåögd och enfaldig att du inte märkte vilken attityd -SK- utsöndrade under sin aktiva tid på värld 1.

Men bry dig inte om det nu. Torka dina tårar och låt tiden läka dina sår i själen. Det kommer en morgondag. Ta vara på den.


Kram från mig.
 

DeletedUser

Guest
Haha SFFN fick smörj. Den lille busen! :)
Nån som kan berätta snabbt varför Knight & SK börja bråka? Sist jag spelade var dom allierade... tror jag.... :confused: Länge sen.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Vi liksom ni vet att ni vann pga en feg men lönande diplomati och på så sätt vart ni 100 st mot en stam med 30 spelare, undra varför ni vann*facepalm*

I krig är allting tillåtet,sen var det inte bara Knight som krigade mot -SK- heller så det blir betydligt mer än 80
Menmen Grattis till segern över -SK- men än är inte kriget mot spelarna slut
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haha SFFN fick smörj. Den lille busen! :)
Nån som kan berätta snabbt varför Knight & SK börja bråka? Sist jag spelade var dom allierade... tror jag.... :confused: Länge sen.

-SK- hade länge planerat att hoppa på Knight.
Bättre att förekomma och behandla folk väl än att sitta där oförberedd och ensam när det smäller.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Dra fram fakta som styrker detta tack. Då menar jag inte HumbleSwedes eller någon i Knights lednings ord.

med tanke på att Somalia for FN har sagt att -sk- aldrig kommer att merga sig till vinst så är det ju rätt så självklart att han kommer att förklara krig tillslut.
 
Topp