Karmas öde

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Nu räcker det med lögner..

lät Karma ta smällarna när ni troligen deffade mot oss.

Jag som var en ödmjuk tjänare till Ägget och antagen som lärjunge i EKÄ under dessa orostider kan med visshet säga att EKÄ aldrig fick någon som helst assistans från någon annan stam eller spelare.

Däremot deffade WOLF upp vissa Karmaspelare då det stora flertalet av Karmas spelare var ob-hungriga och enbart hade off.
Annars hade fler av Karmas spelare försvunnit redan innan Ägget kläcktes och EKÄ uplöstes.

Men intresset av att hjälpa en stam med deff inte för att de blivit anfallna utan för att de underlåtit att bygga eget deff är ju aldrig speciellt stort.
 

DeletedUser

Guest
Nu räcker det med lögner..



Jag som var en ödmjuk tjänare till Ägget och antagen som lärjunge i EKÄ under dessa orostider kan med visshet säga att EKÄ aldrig fick någon som helst assistans från någon annan stam eller spelare.

Däremot deffade WOLF upp vissa Karmaspelare då det stora flertalet av Karmas spelare var ob-hungriga och enbart hade off.
Annars hade fler av Karmas spelare försvunnit redan innan Ägget kläcktes och EKÄ uplöstes.

Men intresset av att hjälpa en stam med deff inte för att de blivit anfallna utan för att de underlåtit att bygga eget deff är ju aldrig speciellt stort.

Var i mitt inlägg ljuger jag?

Och som jag sagt innan - vi kunde inte supporta varandra pga reglerna.
Men vissa verkar visst tycka att vi skulle bevisat hur duktiga spelare vi är genom att bryta mot reglerna?

Karma har erkänt sig besegrade - ska Karma tryckas ned i smutsen för det nu?

Gjorde VI det mot EKÄ när de slutade kriga mot oss? NEJ!

Vi är bättre spelare än WOLF!
Det är rak fakta som verkligen syns i den här tråden där ni kastar ur er fakta som inte stämmer om och om igen.

Ni tycker det är roligt att trampa på de som erkänner sig besegrade, ni vill se de besegrade lida för att få upp era egna egon. Slå er för bröstet och känner er stora, starka och mäktiga.

Wolf-tankar: YAY - vi backstabbade en stam - och vi är stolta över det!

Men det jag kan säga att jag tror andra stammar nynnar på är:
Ingen rädder för vargen här, vargen här, vargen här
 

DeletedUser

Guest
happ då ska vi se här 8 spelare kvar vi är hmm 69 stycken i wolf som kämpar om byarna det är tufft vi fightas med ord och våra yxmän för att få ensamretten om byarna... hehe bra kämpat karma fast vissa hade ju redan räknat ut att vi skulle köra en klassisk kilt teknik anfalla dom som nyss varit i ett tungt krig och förlorat stora delar av sina trupper och medlemmar..... :)
och jag fick inte en enda by :mad: det enda jag gjorde var att deffa upp.. trååkigt

Hej där, om du nu ska pratat skit om KILT så var ärlig!

Vi anföll crow ja, backstabbade dem!
Men kom inte och säg de förlorat stora delar av sina trupper, och varit i ett tungt krig innan, de är ren lögn.
Crow kom i de "tunga" kriget efter är KILT och NN redan hade rensat ut allt off:en hos fiende, dvs crow tog tomma och enkla byar, hur kan man då förlorar sitt off??

Dessutom vet jag personligen att nästan allt off som crow hade dog i Blerot, Supersympa och i mina byar! och de va inte lite off...

Jag står för att vi backstabbade Crow, men vi hade aldrig haft en bra relation. Crow kom alltid in i våra krig när vi gjort grovjobbet. Dessutom så hade jag och Crows ledare redan innan sagt nästa misstag från någon av oss och de blir krig. Misstaget kom från crows sida, då en i deras ledning spejade av en av KILTS medlemmar.

Karma <3

Over and out från mig!
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Bertil du ljuger när du påstår att Wolf skulle ha deffat upp EKÄ i kriget mot Karma.
 

DeletedUser

Guest
Ah Pilis jag håller med dig 100%, hoppas få spela med dig eller iaf i en stam som har goda relationer till din/er.
 

DeletedUser

Guest
Bertil du ljuger när du påstår att Wolf skulle ha deffat upp EKÄ i kriget mot Karma.

"lät Karma ta smällarna när ni troligen deffade mot oss. "

Det är en undran, en misstanke om att fallet kan ha varit så, inte en fakta.

Jag skulle kunna gotta mig i hur Wolf nu återigen faller på eget grepp men jag väljer att avstå då jag inte sysslar med sådant och verkligen inte vill sjunka ned till Wolfs nivå.
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Dessutom är det så Bertil att du skriver att Karma har erkänt sig besegrade när det bara är du som påstår det om och om igen.

Ingen från Karma har överhuvudtaget sagt någonting om att de gett upp, visst har de haft flera avhopp men dom kämpar vidare.

Så länge ingen med officiell ledarbefattning i Karma anser sig ha förlorat så pågår kriget i mina ögon.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
"lät Karma ta smällarna när ni troligen deffade mot oss. "

Det är en undran, en misstanke om att fallet kan ha varit så, inte en fakta.

Jag skulle kunna gotta mig i hur Wolf nu återigen faller på eget grepp men jag väljer att avstå då jag inte sysslar med sådant och verkligen inte vill sjunka ned till Wolfs nivå.

I krig och kärlek är väl allt tillåtet??

Så sluta upp med att försöka smutskasta wolf nu och gör nå annat som e bra för din hälsa...

Wolf körde sitt race och enligt mig så gjorde dom rätt.....
 

DeletedUser

Guest
fråga v6-spelarna hur det är med backstabbing. Judas-världen FTW :D
 

DeletedUser

Guest
Ja hej, hallå

Men alla RUN som tjaffsar här inne kan ju bara sluta för ni failade ju helt å håller mkt mer än vad Karma gjorde.

Karma krigade bra för att vara sånt lågt antal på medlemmarna och även möte Många fiender. mer än er men ni kan ju ej lira (RUN)

Creeds till visa spelare i Karma,

(jag spelar ej i karma)
 

DeletedUser

Guest
I krig och kärlek är väl allt tillåtet??

Så sluta upp med att försöka smutskasta wolf nu och gör nå annat som e bra för din hälsa...

Wolf körde sitt race och enligt mig så gjorde dom rätt.....

Jag ser helst att du inte kommer med såna anklagelser - det är att likna påhopp och detta även efter att moderator varit inne och bett pajkastandet sluta.

För:
1. du påstår jag försöker smutskasta Wolf, jag skriver svart på vitt att jag inte sänker mig till deras nivå

2. du påstår att TW skulle vara skadligt för min hälsa - min hälsa är något jag avgör, inte någon som tom går så långt att den skulle polisanmäla Karma för en profilbild som drev med MIG.

So back away Danneboy från det här ämnet innan jag kan anse dig vara ett hot mot min hälsa med dina anklagelser och ditt försök till att beskydda mig från mina stamkompisar.
Jag behöver inte dig som ngn beskyddare... jag har redan utbildade skyddsvakter för det.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Ja hej, hallå

Men alla RUN som tjaffsar här inne kan ju bara sluta för ni failade ju helt å håller mkt mer än vad Karma gjorde.

Karma krigade bra för att vara sånt lågt antal på medlemmarna och även möte Många fiender. mer än er men ni kan ju ej lira (RUN)

Creeds till visa spelare i Karma,

(jag spelar ej i karma)

Vitt som jag vet så lever RUN än :)

Så RUN har aldrig failat
 

DeletedUser

Guest
då går väl jag ut som karma spelare om bertils ord inte räcker.. vi erkänner oss besegrade i detta "krig", men vi tänker inte sluta spela eller upplösa stammen.. vi spelar kvar för att kunna snacka med varandra och andra utanför vår stam.
om ni vill försöka utrota oss helt så varsågoda och försök.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Rensat tråden på skräp, skärpning nu fall inte vissa vill ha semester från forumet.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Dessutom är det så Bertil att du skriver att Karma har erkänt sig besegrade när det bara är du som påstår det om och om igen.

Ingen från Karma har överhuvudtaget sagt någonting om att de gett upp, visst har de haft flera avhopp men dom kämpar vidare.

Så länge ingen med officiell ledarbefattning i Karma anser sig ha förlorat så pågår kriget i mina ögon.

Det är så man blir tårögd:']
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
Karma har erkänt sig besegrade - ska Karma tryckas ned i smutsen för det nu?

Vi trycker inte ner karma i smutsen. Vi trycker ner dig i smutsen, och med dig i smutsen trycker vi även alla andra flyktingar från Karma. Dom enda inblandade som vi inte trycker ner är dom få som stannat i Karma. Tvärtom så ger jag creds till er, speciellt till Skrään, men även till er andra.
 

DeletedUser

Guest
Vi trycker inte ner karma i smutsen. Vi trycker ner dig i smutsen, och med dig i smutsen trycker vi även alla andra flyktingar från Karma. Dom enda inblandade som vi inte trycker ner är dom få som stannat i Karma. Tvärtom så ger jag creds till er, speciellt till Skrään, men även till er andra.

Var god stäng igen kakhålet och ta reda på fakta.

Den har presenterats här i tråden så var god läs igenom tråden och återkom därefter - jag anser det räcker med Wolfs och andras nedtryckande kommentarer.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Var god stäng igen kakhålet och ta reda på fakta.

Den har presenterats här i tråden så var god läs igenom tråden och återkom därefter - jag anser det räcker med Wolfs och andras nedtryckande kommentarer.

Alla har väl rätt att säga va dom tycker och tänker?
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Okej då, då kommer hänglåset fram.

Försökte låta tråden få en chans till men då den omedelbart började övergå från att diskutera en stams öde till att hoppa på enskilda medlemmar i den så tvingar ni mig att låsa den.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp