Karmas öde

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
happ då ska vi se här 8 spelare kvar vi är hmm 69 stycken i wolf som kämpar om byarna det är tufft vi fightas med ord och våra yxmän för att få ensamretten om byarna... hehe bra kämpat karma fast vissa hade ju redan räknat ut att vi skulle köra en klassisk kilt teknik anfalla dom som nyss varit i ett tungt krig och förlorat stora delar av sina trupper och medlemmar..... :)
och jag fick inte en enda by :mad: det enda jag gjorde var att deffa upp.. trååkigt
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Oj vad rädd jag blir...

En liten grabb som i sin personliga text hyllar karmas ursprungliga grundare som EKÄ plockade bort...
Ja ja klart det måste vara frustrerande när alla ens idoler försvinner.

Tycker det är lite konstigt att din nya stam låter dig ha denna hyllning till helt andra än stammens ledare.

Angående mitt in-game nick så ska du få veta det alldeles innan adel nr 4 kommer på besök någon gång.

Den som väntar på något gott....osv
 

DeletedUser

Guest
happ då ska vi se här 8 spelare kvar vi är hmm 69 stycken i wolf som kämpar om byarna det är tufft vi fightas med ord och våra yxmän för att få ensamretten om byarna... hehe bra kämpat karma fast vissa hade ju redan räknat ut att vi skulle köra en klassisk kilt teknik anfalla dom som nyss varit i ett tungt krig och förlorat stora delar av sina trupper och medlemmar..... :)
och jag fick inte en enda by :mad: det enda jag gjorde var att deffa upp.. trååkigt

Som sagt längtar till den dagen ni kommer nära mig, kommer vara roligt.


En stam som förråder sina allierade vid första bästa tillfälle här inget att ha och skulle aldrig fundera på diplomati med en sån stam
 

DeletedUser

Guest
Som sagt längtar till den dagen ni kommer nära mig, kommer vara roligt.


En stam som förråder sina allierade vid första bästa tillfälle här inget att ha och skulle aldrig fundera på diplomati med en sån stam



Det kallas teknik och används för att vinna.
 

DeletedUser

Guest
Det kallas backstabbing och förräderi.

TW är ett krigsspel och backstabbing är en naturlig del av spelet. Jag brukar själv inte använda mig av det men man måste alltid vara beredd på att det händer.

All heder till de i Karma som är kvar och kämpar. Personligen tar jag aldrig med mig minnen av backstabbing och annat till nya världar. Vad jag minns däremot är dem som stannar kvar och kämpar för sin stam.
 

DeletedUser

Guest
Beror hur man ser det som sagt, brukar alltid komma tillbaka än när man gör så här.

vem kommer någonsin lite på er nu?



jaja, onödigt med fortsatt diskussion, alla har olika åsikter;)




Jag hoppas att wolf inte tar sig långt, tvivlar dock inte på att de inte kommer att göra det.
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Till Pilis

kära vän om nu detta spel är lite för hemskt för dig med förräderi, backstabbing, taktik och krig så kanske jag kan föreslå Farmville på Facebook.

Där du i lugn och ro ska bygga upp en farm och mjölka kor och så.
 

DeletedUser

Guest
TW är ett krigsspel och backstabbing är en naturlig del av spelet. Jag brukar själv inte använda mig av det men man måste alltid vara beredd på att det händer.

All heder till de i Karma som är kvar och kämpar. Personligen tar jag aldrig med mig minnen av backstabbing och annat till nya världar. Vad jag minns däremot är dem som stannar kvar och kämpar för sin stam.

Karma har fattat ett beslut att inte kämpa, Karma är besegrat.

Eller ska jag behöva ta mig tiden att skicka det ingame till alla på världen att Karma erkänner sig besegrade?

Så all heder och tillika respekt kanske ska gå dit den hör hemma -
till alla Karma-spelare,
även de nollade (Purp, även du ingår här) eller de med annan stamtillhörighet i dagsläget.

Det var alla dom som vandrade längs med Ödet väg, som följde sin Karma
 

DeletedUser

Guest
Till Pilis

kära vän om nu detta spel är lite för hemskt för dig med förräderi, backstabbing, taktik och krig så kanske jag kan föreslå Farmville på Facebook.

Där du i lugn och ro ska bygga upp en farm och mjölka kor och så.

hört talas om propaganda?

Samt Sparkling om du nu är så stolt över ditt beslut varför inte skriva utan pop konto?

samt om gör något mot en stam så hur ska andra lita på en:confused:, Wolf är en stam jag inte kommer håla diplomati med. var man gör mot en stam kommer att straffa en själv förr eller senare.

Wolf borde byta namn Judas.
 
Senast redigerad av en moderator:

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Om Karma har gett upp så kanske någon skulle tala om det för Karma-spelarna
Skrään och Therealhead dom biter ifrån sig bra.

Sedan har Pilis fått en helt galen ide om att jag skulle vara Sparkling han som varit i WOLF från början och varit med och byggt upp denna stam från starten.

Jag är en av de få som fått den stora ynnesten att skåda ljuset i Ägget och blivit lämnad kvar att sprida Äggets evangelium i dessa mörka dystra tider.
 

DeletedUser

Guest
ja hallå

Rimturs säg ditt nick på v9 nu och sluta fega ?

Karma tillbaka på v10 ?
Hoppas ni kör under Ninjas nick där :)
 

DeletedUser

Guest
bertil du har ju iaf lyckats få med dig några spelare från twe att anfalla oss i wolf ni tog min nytagna by gissar att det var från ett av dina övervakar konton. så bra jobbat ni i karma förlorade och drar in alla du hittar mot wolf. Flykting kallar jag dig som lämnade karma då ni började förlora ska du dra vidare om du förlorar även med dem?

du är en flykting och inte vi. vi hjälpte er fick inte ut något av den alliansen då karma var svag så vi adlade bort er istället.
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Vi var bara två som blev lämnade kvar när Ägget kläcktes och EKÄ försvann.

Jag som får leva med namnet Bucket i denna värld och en till..
 

Sparkling

New Member
Reaktionspoäng
0
Vem är vem

hört talas om propaganda?

Samt Sparkling om du nu är så stolt över ditt beslut varför inte skriva utan pop konto?

samt om gör något mot en stam så hur ska andra lita på en:confused:, Wolf är en stam jag inte kommer håla diplomati med. var man gör mot en stam kommer att straffa en själv förr eller senare.

Wolf borde byta namn Judas.

Hmm Vem är då jag? Säg inte bertil bara. För då blir jag ledsen :(
 

DeletedUser

Guest
bertil du har ju iaf lyckats få med dig några spelare från twe att anfalla oss i wolf ni tog min nytagna by gissar att det var från ett av dina övervakar konton. så bra jobbat ni i karma förlorade och drar in alla du hittar mot wolf. Flykting kallar jag dig som lämnade karma då ni började förlora ska du dra vidare om du förlorar även med dem?

du är en flykting och inte vi. vi hjälpte er fick inte ut något av den alliansen då karma var svag så vi adlade bort er istället.

Kolla upp historiken och öppna kakhålet efter det tack.

Vi slogs mot RUN och EKÄ + andra stammar samtidigt som ni "inte fick ut" ngt av alliansen - för ni bröt mot avtalet flertalet gånger.

Ni tog in fiender till oss, ni tog in spelare vi farmade, vi ärade vårt avtal med er.
För Wolf är ett diplomatiskt avtal mindre värt än pappret jag torkat mig i röven med.

Att jag tillfrågar de stammar som vi hade diplomatiska relationer med om hjälp i en situation är vad man brukar göra i detta spelet.

Att ni valde att sätta RUN och EKÄ som fiender men lät Karma ta smällarna när ni troligen deffade mot oss. Jag har gett Wolf en eloge för att kunna spela med backstabbing - var glada för det erkännande ni fått.
Varje stam som ni har iap/allians med kommer givetvis veta vad det betyder att ha detta.
 

DeletedUser

Guest
Nog nu! Ordning eller hänglås. Det måste gå att diskutera även i en sådan här tråd utan att beställa ett lass paj att kasta på varandra... eller?
 

DeletedUser

Guest
gosh det kallas tw gubbar lär er det.. vi anfallde karma för dom hade betett sig illa emot oss tidigare klart slut... plus dom var på väg ner tack vare ekä så det var bara att ta en bit av kakan..... sluta klaga
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp