Karmas öde

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Karma erkänner sig härmed besegrade av stammen backstabbers, jag menar Wolf.

Det var en rolig resa mot OB-höjderna, den resan i raketfart slår nog ingen. men oavsett vad vi försökt med har det inte lett till att vår aktivitet bland spelarna ökat.

Desto längre tid som gått på v9 - desto mer har kontoövervakningen ökat.

En eloge till Wolfs ledning för att kunna spela ut EKÄ/RUN och Karma mot varandra för att sedan backstabba sina allierade Karma.

Starkt jobbat och visar för framtiden att vissa ninjas, som Ewing, inte går att lita på att de står för sitt ord.

Jag står alltid för vad jag säger, som Hertig och diplomat för Karma erkänner jag oss besegrade.

Karma som stam kommer att finnas kvar, vi kommer inte spela aktivt utan kommer finnas för att finnas till - som en varnagel i Wolfs ögon.
 

DeletedUser

Guest
synd att det slutar såhär, ville egentligen utrota er själv :(

bra kämpat måste jag säga, när vi slogs i alla fall, var ju inte vi som tog slut på er...
var synd att vi hamnade på samma ställe, men skoj hade vi ju också;)
lycka till i framtiden :)
 

DeletedUser

Guest
Tradigt att höra jag som nästan började tro på er på riktigt ;(
 

DeletedUser

Guest
Ni har kämpat väl men än är det inte över.

Vet inte än vad vår ledning säger men tror vi ska fullfölja jobbet.Men jag vill inte utrota er helt.Det skulle vara oschysst!
 

DeletedUser

Guest
Synd detta, många kompisar i Karma. Får hoppas ni kan irritera wolf ordentligt under en lång tid :)
 

DeletedUser

Guest
Somebody - jag gav er chansen, ni tackade nej.

Nu vet ni vilka som Wolf kommer inleda diplomatiska relationer med i alla fall, det är positivt.

Det som tog slut på oss var att vaka över halva stammen 24/7, där jag ett tag satt med 4 vak, alla under attack, och det skulle backtrackas och ha sig.

Under Run/EKÄ-kriget hade vi samma problem men mer påtagligt när en stam 4 ggr större bestämmer sig för vad deras trupper de hamstrat under gemensamt krig ska göra...

Okej, ett par i Wolf attackerade RUN/EKÄ, en del spelare ställde upp med support men i det långa loppet - deras ledning med Ewing involverad i, valde att bli backstabbers.

(Ewing har spelat med MANNEL och Xray - WOW, vilket slående argument för att inte alliera sig med en av dom som lärt Mannel TW - Vi tar inte krig med oss till andra världar - men Ewing är inte välkommen in i en ninjastam längre.)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja ewing, han blev ju adlad på v8 säkert på många fler så han ville väl vara säker på att klara sig genom att backstabba när ni är som klenast
 

DeletedUser

Guest
(Ewing har spelat med MANNEL och Xray - WOW, vilket slående argument för att inte alliera sig med en av dom som lärt Mannel TW - Vi tar inte krig med oss till andra världar - men Ewing är inte välkommen in i en ninjastam längre.)

snyft, jag har väl lärt MANNEL mycket om TW.


Så ewing har joinat den listan, här väl bara eholim, ewing och fullrulle nu.
 

DeletedUser

Guest
Somebody - jag gav er chansen, ni tackade nej.

Nu vet ni vilka som Wolf kommer inleda diplomatiska relationer med i alla fall, det är positivt.

Det som tog slut på oss var att vaka över halva stammen 24/7, där jag ett tag satt med 4 vak, alla under attack, och det skulle backtrackas och ha sig.

Under Run/EKÄ-kriget hade vi samma problem men mer påtagligt när en stam 4 ggr större bestämmer sig för vad deras trupper de hamstrat under gemensamt krig ska göra...

Okej, ett par i Wolf attackerade RUN/EKÄ, en del spelare ställde upp med support men i det långa loppet - deras ledning med Ewing involverad i, valde att bli backstabbers.

(Ewing har spelat med MANNEL och Xray - WOW, vilket slående argument för att inte alliera sig med en av dom som lärt Mannel TW - Vi tar inte krig med oss till andra världar - men Ewing är inte välkommen in i en ninjastam längre.)

var inte jag som gjorde valet, fick reda på det först efter, styr inte helt själv längre vet du :) tyckte det verkade någolunda kul och ifall det hade kommit för 1 vecka sen istället hade det sätt annorlunda ut, men nu kom ni på det försent, tyvär :(
 

DeletedUser

Guest
Känner igen detta beteende från en annan plats. Mitt spel har alltid byggt på förtroende och tillit till människan, stammedlemmen och mina allierade. När man upptäcker att alla inte spelar samma spel så blir jag ett lätt offer. Naturligtvis av egen förskyllan.

Bad Karma kan bli Good Karma och förr eller senare kommer V10 för den som vill göra omtag och har hopp om människan och V9 har bara precis startat. :)
 

DeletedUser

Guest
Känner igen detta beteende från en annan plats. Mitt spel har alltid byggt på förtroende och tillit till människan, stammedlemmen och mina allierade. När man upptäcker att alla inte spelar samma spel så blir jag ett lätt offer. Naturligtvis av egen förskyllan.

Bad Karma kan bli Good Karma och förr eller senare kommer V10 för den som vill göra omtag och har hopp om människan och V9 har bara precis startat. :)

Man kommer ihåg sånt här folk och de ligger alltid överst på kötta listan för de är opålitliga.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Senast ändrad:

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan Bertil tala för Karma när han som en feg råtta sedan flera dagar tillbaks har rymt över till en annan stam för att gömma sig.

Flykting kalla det.

Heder åt de i Karma som stannar kvar och slåss eller blir adlade.

Andra som Sylvia, Fjantas och särskilt Bertil rymmer med svansen mellan benen i tron att de ska komma undan.
 

DeletedUser

Guest
Så Fast29 stannar kvar och slåss till siste andetaget i Karma?

Respekt isf till dig Fast29!
 

DeletedUser

Guest
Hur kan Bertil tala för Karma när han som en feg råtta sedan flera dagar tillbaks har rymt över till en annan stam för att gömma sig.

Flykting kalla det.

Heder åt de i Karma som stannar kvar och slåss eller blir adlade.

Andra som Sylvia, Fjantas och särskilt Bertil rymmer med svansen mellan benen i tron att de ska komma undan.

Gömma mig från Karmas fiende RUN?
TWE hade RUN som fiende, RUN attackerade TWE och jag bytte INNAN Wolf ens backstabbat.
Ser du ens att det står att jag är hertig och diplomat i Karma i mitt första inlägg?

Så hur din logik fungerar fattar jag inte alls.

Wolf och du är varmt välkomna att försöka hävda flykting på mig eller vilken spelare som helst, det är ingen som har något att komma med, särskilt inte Wolf som tar in sina egna flyktingar + allierades.

Så var god stäng igen kakhålet tills du har någon riktig information att utgå från.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp