Käre Beaver och Tco

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu har det nästan gått 1 vecka (om 30 min är det 1 vecka ^^) sedan K¤O¤L började anfall oss.

Side 1:
Tribes: TCO Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 283
Sida 2: 217
Skillnad: 66

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,785,083
Sida 2: 2,100,757
Skillnad: 684,326

image.php


Och Endast TCO vs K¤O¤L


Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 268
Sida 2: 208
Skillnad: 60

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,645,560
Sida 2: 2,016,971
Skillnad: 628,589

image.php
 

DeletedUser

Guest
TCO vvinner med cookies hjälp!

Cookie har gett dom ett enortm material suppoort så med hjälp av det kan de knappast förlora detta kriget :)
 

DeletedUser

Guest
skiter väl i din jävla humor, kex o kakor e inte ens samma sak jue :)

att danney mutat tills sig en extra stam mot Kol kan ju tolkas som tco e litet rädda för motstådent...

aja inget emot dit motstånd mot kex Sirb, blev själv extremt trött på det efter ett tag men det levde på nåt vis vidare :/
 

DeletedUser

Guest
men låt oss inte dra detta offtopic nu, sry mods för mitt mindre genomätnkta skitsnack inatt.

Ser iaf detta som ett av de intressantare krigen i v2s historia.. hoppas DO tar chansen nu när mycket av folket är upptagna på att se mot annat håll o börjar kötta mot TKOTRT, men med deras senaste resultat så tvivlar jag :/

aja gl TCO spöa Kol lite nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 23
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 278,966
Sida 2: 222,863
Skillnad: 56,103

image.php


Med tanke på att statistiken dygn efter dygn verkar se fortsatt likadan ut kan man ju fråga sig om vi verkligen behöver mer hjälp. Men för det mest är det ju trevligt att umgås i grupp, så jag hälsar TFB hjärtligt välkomna in i leken.
 

DeletedUser

Guest
Med utvilade spelare som inte krigat på månader räknar jag med att ni från inatt kommer att inkommande fram till tills semestern.

Nu har vi också lite utvilade krigare. Och jag kan GARANTERA att ni har inkommande HELA semestern! :)

--Trevlig sommar!--
-- Önskar --
-- TCO + Vänner. --
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO Bringt TFB
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 337
Sida 2: 170
Skillnad: 167

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,285,808
Sida 2: 1,564,786
Skillnad: 1,721,022

image.php


Hmmm... Undrar just hur nöjda K¤O¤L känner sig nu? Man skulle väl kunna sammanfatta detta med att ni försökte dupera och vinna fördelar genom att lägga en taktisk rökridå tillsammans med 20, men istället blev ni själva taktiskt utmanövrerade?
 

DeletedUser

Guest
Oooh noez o_O K¤O¤L slår på TCO :( Vilka elakingar dem är.. Tur att dem ger bort byar som kompensation iaf.. :D

Tycker de är fantastiskt roligt att TCO äntligen får visa hur duktiga dem är även om K¤O¤L inte trodde eller räknade med det.. Hoppas nu bara att ni klarar utav att komma igen K¤O¤L jag råkar veta ett par stycken i TCO som saknar alla sina incs.. ;)

//Aspen
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Var tog alla rappkäftade KOL spelare vägen.?
Tycker att ni blivit lite tysta? Är det fortfarande ovant att stå med båda fötterna på jorden?=)
 

DeletedUser

Guest
Var tog alla rappkäftade KOL spelare vägen.?
Tycker att ni blivit lite tysta? Är det fortfarande ovant att stå med båda fötterna på jorden?=)

Antingen har dom inte tid att läsa allmänna med tanke på allt kaos i stammen pga att den faller i bitar, eller så har dom väl blivit beordrade "silenzio stampa" av ledningen, av samma anledning.
 

DeletedUser

Guest
vi har varken lust eller vill prata här längre. Så snacka skit ni
 
Topp