Käre Beaver och Tco

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
vi har varken lust eller vill prata här längre. Så snacka skit ni

Ja alltså när ni gjorde er lilla fint så va de Gott om KOL här inne. Varför har ni helt plötsligt tappat lusten?
Ni borde lära er att man inte sak dra hem neger om man inte e beredd på att få ***.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att ni ska prata lite mindre skit i denna tråd så jag sliper låsa den =)
 

DeletedUser

Guest
Fin slakt av TCO och BringT!

Nu kanske ni får lite respekt från stammar över top 40 ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag är gammal TCO spelare, så vet att de är respekterade ;)

Bara kul, då under tiden man var med i TCO så var de inte respekterade av någon (Tänker tillbaka på gamla goda tiden av kriget mot BadAss och KGB)

Jag vet vad de kan, jag vet vad som krävs och jag vet att de är respekterade nu efter många fler krig på kort tid.

Det som är roligt är att KOL har haft vila i några månader medan TCO har haft ledigt kanske 1 vecka (rätta mig om jag har fel) under 1 år. Så adels ryker snabbt och adels är inte billiga att bygga.

Så tänk på att de hela tiden har adels och off redo, fast de krigat i många månader och tagit byar i rasande tempo.

Så TCO är nog den mest respekterade stammen på V2 just nu (?)
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
I mina ögon så är Bringt den stam (som inte är min egen) jag har mest respekt för just nu.
Absolut den stam som har högst genomsnittlig kvalite (har inte sett tillräckligt av TFB ännu för att bilda uppfattning) för tillfället, deras antal är deras största svaghet och största styrka.

Dock har min respekt för TCO alltid varit hög och detta krig är ju ingen nackdel för deras del.
 

DeletedUser

Guest
I mina ögon så är Bringt den stam (som inte är min egen) jag har mest respekt för just nu.
Absolut den stam som har högst genomsnittlig kvalite (har inte sett tillräckligt av TFB ännu för att bilda uppfattning) för tillfället, deras antal är deras största svaghet och största styrka.

Dock har min respekt för TCO alltid varit hög och detta krig är ju ingen nackdel för deras del.

Jag tror att du har rätt!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
I mina ögon så är Bringt den stam (som inte är min egen) jag har mest respekt för just nu.
Absolut den stam som har högst genomsnittlig kvalite (har inte sett tillräckligt av TFB ännu för att bilda uppfattning) för tillfället, deras antal är deras största svaghet och största styrka.

Dock har min respekt för TCO alltid varit hög och detta krig är ju ingen nackdel för deras del.

Bringt är lungt den bästa och aktivaste stammen sätt till spelarantal. Man kan skriva till ett flertal av dem vid 4 tiden på natten och få svara samma minut :/
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vadå får?????

De är respekterade sen innan av olika anledningar, kläck inte fler klämkäcka kommentarer.:cool:

Liii är Old-school TCO, h*n var med på den tiden då vi "endast gick på småstammar och inte visade någon helst krigsförmåga och skulle krossas i vårt första krig mot en storstam".
 

DeletedUser

Guest
Jaaaaa vilken underbar avrundning han gjorde !!! När avrundade du ditt skitsnack senast.....

Vill bara säga grattis. Du har skämt ut dig något så brutalt att det är helt sanslöst och jag har haft väldigt roligt åt dig. Men som allt annat gott kan det bli för mycket av det hela så har jag har nu tröttnat på dig.

Så nu ber jag dig snällt att hålla tyst eller så får du gurgla min pun...

Aja tur att du spritt ut dina "skillz" i alla 8 världar så vi inte behöver möta dina 4k poäng och med dig 100% bakom här i v2

Hälsa din mamma puss puss
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Grizly, e du en sån som måste gnälla å snacka en massa skit hela jäfla tiden???

Back to topic.

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 13
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173,962
Sida 2: 106,863
Skillnad: 67,099

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga grattis. Du har skämt ut dig något så brutalt att det är helt sanslöst och jag har haft väldigt roligt åt dig. Men som allt annat gott kan det bli för mycket av det hela så har jag har nu tröttnat på dig.

Så nu ber jag dig snällt att hålla tyst eller så får du gurgla min pun...

Aja tur att du spritt ut dina "skillz" i alla 8 världar så vi inte behöver möta dina 4k poäng och med dig 100% bakom här i v2

Hälsa din mamma puss puss


Håll dig Ontopic... Vill du chatta med mig får du ta det i post.
 
Topp